To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Słupsk: Zakup i dostawa olejów na potrzeby PGK Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 68495 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47689 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Szczecińska 112, Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8434022 w. 63, faks 059 8432186.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, gospodarowanie odpadami, usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa olejów na potrzeby PGK Spółka z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą olejów silnikowych, olejów przekładniowych i olejów hydraulicznych na potrzeby PGK Sp. z o.o. 2. Szczegółowy zakres asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia, szacunkowe ilości w litrach oraz pojemność i rodzaj opakowań w jakich powinna odbywać się dostawa w litrach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz Oferta). 4. Cena produktów, będących przedmiotem umowy, nie może ulec zmianie przed upływem 5 miesięcy od daty podpisania umowy. Po upływie tego okresu ceny mogą ulec zmianie tylko w przypadku udokumentowanej zmiany cen przez producenta. 5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę do Zamawiającego na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. 6. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - max. do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub faxem. 7. Realizacja dostaw przebiegać będzie etapowo, w miarę potrzeb Zamawiającego. 8. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera załącznik do SIWZ Wzór Umowy. 9. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia:Od dnia zawarcia umowy do 36 miesięcy lub do wyczerpania limitu na asortyment stanowiący przedmiot umowy lub do wyczerpania kwoty umowy. Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo w miarę potrzeb Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.0 - Oleje smarowe i środki smarowe 92.11.10.0 - Oleje silnikowe 92.11.60.0 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 400000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GT-OIL Spółka z o.o., ul. Siemiatycka 5 / 65, 01-312 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 139537.05
- Oferta z najniższą ceną: 139537.05 oferta z najwyższą ceną: 203059.43
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i mycie pojazdów w systemie kart flotowych - bezgotówkowych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby WBGiUTR w Lublinie
- DOSTAWA OLEJÓW SILNIKOWYCH I OLEJÓW PRZEKŁADNIOWYCH ORAZ PŁYNÓW HAMULCOWYCH, CHŁODZĄCYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





