Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Szkolenia UDT w Chorzowie - mięso i wędliny. Znak sprawy: ZP-DS-04/13
Numer ogłoszenia: 6845 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panstwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Szkolenia UDT w Chorzowie - mięso i wędliny. Znak sprawy: ZP-DS-04/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Szkolenia UDT w Chorzowie - mięso i wędliny. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz ilość towaru znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z obrotem i produkcją żywności. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali wymagania określone w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), w szczególności podlegali stałemu nadzorowi właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego; 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty, dotyczącej artykułów spożywczych równoważnych, które swą jakością oraz wagą są zgodne z wymogami opisanymi w niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.14.10 - Szynka .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1. z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się zmiana terminu wykonania zamówienia, a przyczyna ta będzie niezależna od Wykonawcy i podmiotów, którym ewentualnie podzleca wykonanie prac; 2. zmiana podwykonawcy (jeśli wystąpi - zgodnie ze złożoną ofertą) ze względów losowych; 3. w przypadku zmiany osób upoważnionych do kontaktów ze strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy, zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy, za potwierdzeniem odbioru; 4. w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z produkcji danego towaru, Wykonawca dostarczy nowy towar lub aktualną wersję towaru, o parametrach spełniających wymogi jakościowe i walory smakowe lub lepszych od wycofanych, z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego towaru, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego; 5. w przypadku wprowadzenia przez producenta towaru innej gramatury towarów konfekcjonowanych niż określona w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury ww. towarów - po uzgodnieniu i akceptacji przez strony umowy. Ceny jednostkowe zostaną w takim przypadku przeliczone proporcjonalnie do cen podanych w Formularzu cenowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą; 6. wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie ze strony:
www.udt.gov.pl zakładka zamówienia publiczne
odpłatnie w cenie 12,50 zł w:
Urzędzie Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego ul. Szczęśliwicka 34 02-353 Warszawa, pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Ul. Jarocińska 1 w Warszawie.
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 25 Kubuś Puchatek w Słupsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Koczargach Starych w Gminie Stare Babice
- Dostawa wędlin.
- "Sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, drobiu i podrobów dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Swarożynie"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Borzęcinie Dużym w Gminie Stare Babice
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.