Ogłoszenie z dnia 2006-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białystok: remont nawierzchni bitumicznych dróg krajowych woj. podlaskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej i wbudowanej na gorąco (betonu asfaltowego) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Białymstoku, do kontaktów: Halina Mendyk, tel. (+48 85) 6645839 (procedura przetargowa)Elżbieta Urwanowicz, tel. (+48 85) 6645821 (sprawy techniczne), ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. (+48 85) 6645800; 6645837; 6645838; 6645839, fax (+48 85) 6526157; 6513783, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznych dróg krajowych woj. podlaskiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej i wbudowanej na gorąco (betonu asfaltowego). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg krajowych na terenie administrowanym przez Oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Białymstoku w poszczególnych Rejonach w okresie 3 lat , przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej wytwarzanej i wbudowanej na gorąco ( betonu asfaltowego). Zamawiający podzielił zamówienie na 6 zadań. Wykonanie remontu będzie polegać na : - wycięciu piłą lub frezarką wyznaczonych do remontu powierzchni wraz z usunięciem rumoszu i zanieczyszczeń obcych . W/w powierzchnia o głębokości łat do 4 cm winna być zakryta nową masą w ciągu 24 godz. , łaty o większej głębokości winne być wyremontowane bezpośrednio po ich wykonaniu nie później jednak jak w ciągu danej zmiany roboczej, - skropieniu oczyszczonej powierzchni lepiszczem ( emulsją asfaltową ), - w celu dobrego połączenia wbudowanej mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco z pionowo przyciętymi ściankami naprawianej warstwy bitumicznej nawierzchni należy stosować: gorący asfalt o penetracji 50/70 - dla powierzchni naprawianej do 10m kw.; taśmy kauczukowo - asfaltowe - dla powierzchni naprawianej większej od 10 m kw., - ułożeniu mieszanki mineralno - asfaltowej, warstwa ścieralna wg OST D-05.03.05 " Nawierzchnia z betonu asfaltowego" . Przy uszkodzeniach o głębokości ponad 6 cm należy zastosować kilka warstw wbudowywanych oddzielnie o odpowiednio dobranym uziarnieniu wg OST D-05.03.05 - warstwa wyrównawcza (jako warstwy dolne) po uprzednim skropieniu lepiszczem asfaltowym podłoża pod wykonywaną warstwę . - zagęszczeniu rozłożonej masy ( zależności od powierzchni ): walcem lub zagęszczarką płytową przy występowaniu łat o małej powierzchni ( łącznie do 5 m kw. ). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, drogi krajowe województwa podlaskiego. Kod NUTS: PL 34. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 000 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 150 000 PLN (łącznie wszystkie zadania) - każde zadanie po 25 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004 r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1.0. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln PLN w odniesieniu do jednego zadania. W przypadku składania oferty na "n" zadań wymagany przychód wynosi 3,0 mln PLN x "n" 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że wyżej określone warunki spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.0. Potencjał kadrowy (ODDZIELNIE DLA KAŻDEGO ZADANIA). a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko Kierownika robót drogowych w ilości wynikającej z ilości zadań, na które wykonawca składa ofertę. b) Wymagane doświadczenie zawodowe kierownika robót drogowych: - doświadczenie zawodowe jako kierownik robót drogowych - minimum 2 lata, od daty uzyskania uprawnień budowlanych. - posiadanie uprawnień budowlanych wykonawczych w branży drogowej. c) Kierownik robót drogowych winien posiadać aktualne (na dzień składania oferty) zaświadczenia potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.0. 3.0. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu niezbędne do realizacji zamówienia: przecinarkę z diamentową tarczą tnącą do prostopadłego cięcia nawierzchni i nadania uszkodzonym miejscom geometrycznych kształtów, frezarkę do wycinania starej nawierzchni dla większych łat ( np. 1 x 5 m ), płytę wibracyjną do zagęszczenia małych łat, walec samojezdny do zagęszczania dużych łat, skrapiarkę samojezdną lub doczepną, szczotkę mechaniczną, samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym do transportu mieszanki betonu asfaltowego w przypadku realizacji robót w korzystnych warunkach atmosferycznych, w okresie niekorzystnych warunków atmosferycznych i przy naprawie niewielkich powierzchni należy stosować pojemniki z zamknięciem posiadające izolację cieplną, układarkę do rozkładania mieszanki przy dużych łatach i całkowitej naprawie nawierzchni . Przy typowym dla remontów cząstkowych zakresie robót dopuszcza się ręczne rozkładanie przy użyciu łopat , ściągaczy listwowych i listew profilowych, wytwórnię ( otaczarkę ) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych - w ilości wynikającej z ilości zadań, na które wykonawca składa ofertę. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.0. 4.0 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty składania ofert min. 2 zamówienia o charakterze, złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 0,5 mln PLN dla jednego zadania. W przypadku składania oferty na "n" zadań wymagana wartość doświadczenia wynosi 0,5 mln PLN x "n". Za zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia uznawane będą remonty nawierzchni dróg klasy min G przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej na gorąco. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.0. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.1)1.2) niniejszego ogłoszenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.0 Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. do Rozdziału 1 SIWZ - (Oddzielnie dla każdego zadania). 2.0. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. do Rozdziału 1 SIWZ - (Oddzielnie dla każdego zadania). 3.0. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) 2; III.2.1.1) 4; III.2.1.1) 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1)2 - III.2.1.1)5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2.1.1)1. - III.2.1.1)5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) 1 i 2 oraz III.2.1.3) 1, 2 i 3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA-O/BI-DE-16/417/1/D/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności : - w kasie GDDKiA O/BI, ul. Zwycięstwa 2, pokój 105, - za zaliczeniem pocztowym, - przelewem na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. II O/Białystok, Nr 79150013441213400253030000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 09:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 10:00, GDDKiA O/BI ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie A - Rejon Augustów Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 8, 16, 61, 65. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie B - Rejon Białystok Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 8, 19, 65. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie C - Rejon Bielsk Podlaski Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 19, 66, 62. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie D - Rejon Łomża Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 61, 63, 58, 64. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie E - Rejon Zambrów Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 8, 66, 63. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie F - Rejon Suwałki Remonty cząstkowe będą wykonywane na drogach krajowych Nr : 8, 16. Szacunkowy zakres remontu przy użyciu betonu asfaltowego w ciągu 3 lat w Mg/m kw. wyniesie ok.: 9000/75000m kw. 3) Zakres lub wartość: jak w pkt 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





