To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-26
Łódź: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 68288 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47570 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Łódź-Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2546000, faks 42 2546251.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2015r. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Każda z części dotyczy całego przedmiotu zamówienia, obejmującego: - wprowadzanie danych z deklaracji podatkowych i informacji podatkowych do systemów informatycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej II. Każdą z tych części wykonywać będzie tylko jeden Wykonawca. Na wykonanie zamówienia przeznaczono maksymalnie przez każdego z Wykonawców po 560 godzin. Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku i w godzinach jego pracy, najczęściej między godz. 8:00 a 16:00. Wykonawcy dostaną do dyspozycji sprzęt i artykuły Zamawiającego w celu realizacji powierzonych zadań, które zostaną udostępnione jedynie na czas realizacji usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Tomasik Paweł, ul. Z. Pacanowskiej 8 m 10, 91-439 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Kowalińska Paulina, ul. Rojna 28 m 30, 91-134 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Dopierała Agnieszka, ul. Popiełuszki 41b m 46, 94-053 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług biurowych w ramach Akcji PIT na potrzeby Zamawiającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Janowska Dorota, ul. Babickiego 6/20, 94-056 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6160,00
Oferta z najniższą ceną: 6160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6160,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.126.2025 Wykonanie robót tynkarskich na ścianach zewnętrznych budynków mieszkalnych (kamienic)
- DZP.26.106.2025 Umowa ramowa na dostawę oraz montaż pieców grzewczych i kuchni na paliwo stałe w lokalach zarządzanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywne dostarczanie pojemników transferowych do preparatyki składników krwi do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.