eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Wymiana i ustawienie pionowych znaków drogowych na drogach powiatowych Powiatu Sokólskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Sokółka: Wymiana i ustawienie pionowych znaków drogowych na drogach powiatowych Powiatu Sokólskiego
Numer ogłoszenia: 68287 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46201 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7118909, faks 085 7112229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana i ustawienie pionowych znaków drogowych na drogach powiatowych Powiatu Sokólskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana i ustawienie pionowych znaków drogowych na drogach powiatowych Powiatu Sokólskiego. 1.1. Zamówienie obejmuje: 1.1.1. Ustawienie znaków drogowych wraz z wykonaniem tablic na drogach powiatowych 1.1.1.1. Roboty przygotowawcze a) rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - rozebranie tablic znaków drogowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na teren obwodu - 175,00szt.; - rozebranie słupków metalowych do znaków drogowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na teren obwodu - 187,00szt.; - rozebranie słupków betonowych do znaków drogowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na teren obwodu - 33,00szt.; - rozebranie tablic znaków drogowych bez odwiezienia - 87,00 szt.. 1.1.1.2. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Znaki drogowe pionowe - ustawienie słupków z rur stalowych O 60 mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami - 377,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych kat. A (trójkąty o boku 900 mm), folia odblaskowa typ I - 61,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych kat. A (trójkąt o boku 900 mm), folia odblaskowa typ II - 41,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków zakazu kat. B (okrągły O 800 mm), folia odblaskowa typ I - 24,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków zakazu kat. B (okrągły O 800 mm), folia odblaskowa typ II - 3,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych kat. D - folia odblaskowa typ I - 96,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych kat. D - folia odblaskowa typ II - 45,00 szt.; - przymocowanie do gotowych słupków znaków kierunku i miejscowości kat. E - folia odblaskowa typ I - 34,00szt.; - przymocowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 11,00szt.; - przymocowanie do gotowych słupków tabliczek do znaków drogowych kat. T - folia odblaskowa typ I - 50szt.. 1.1.2. Dostarczenie znaków drogowych bez ustawiania a) znaki pionowe drogowe - znaki ostrzegawcze kat. A (trójkąty o boku 900 mm), folia odblaskowa typ I - 68,00szt.; - znaki ostrzegawcze kat. A (trójkąty o boku 900 mm), folia odblaskowa typ II - 10,00szt.; - znaki zakazu kat. B (okrągły O 800 mm), folia odblaskowa typ I - 24,00szt.; - znaki kierunku i miejscowości kat. E - folia odblaskowa typ I /dwustronny/ - 51,00szt.; - znaki kierunku i miejscowości kat. E - folia odblaskowa typ I - 4,00szt.; - tabliczka do znaków drogowych kat. T - folia odblaskowa typ I - 2,00szt.; - tablice kierujące wąskie U-6d z podstawą gumową - 6,00szt.; - słupki do znaków z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60 mm wraz z kompletem zamocowań - 234,00szt.; - inne tablice /logo PZD/ - 2,00szt.. 1.2. Trwałość znaku powinna być, co najmniej równa trwałości zastosowanej folii. 1.3. Na ustawienie znaków Wykonawca udziela 1 roku gwarancji. 1.4. Minimalne okresy gwarancyjne powinny wynosić dla znaków z folią typu I - 7 lat, z folią typu II - 10 lat. 1.5. W przypadku znaków A-7, B-20, D-6 obowiązuje stosowanie foli odblaskowej typu II. 1.6. Znaki drogowe muszą być zabezpieczone przed ich ewentualnym uszkodzeniem podczas transportu. 1.7. Dostarczenie znaków drogowych odbędzie się transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. 1.8. Wykonawca powinien dysponować dla znaków drogowych (w przypadku Wykonawców z pochodzących z Państw Członkowskich Unii Europejskiej odpowiednio zgodnie z obowiązującym prawem) aprobatą techniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 08 listopada 2004 r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania (Dz. U. 2004 nr 249, poz. 2497 z późn. zm.), certyfikatem zgodności nadanym producentowi przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, znakiem budowlanym /B/ i wystawioną przez producenta deklaracją zgodności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 nr 198, poz. 2041 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIMED Oznakowanie Dróg Sp. z o. o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133318,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111618,81

  • Oferta z najniższą ceną: 111618,81 / Oferta z najwyższą ceną: 155951,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.