Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Miejsce Piastowe: REMONT CHODNIKA K-9 E-371 W MIEJSCU PIASTOWYM - w km 256+139-256+704 strona lewa - ul.Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 68273 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe , ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 13 4353012 w. 122, faks 13 4353012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejscepiastowe.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CHODNIKA K-9 E-371 W MIEJSCU PIASTOWYM - w km 256+139-256+704 strona lewa - ul.Jana Pawła II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT CHODNIKA K-9 E-371 W MIEJSCU PIASTOWYM ( km 256+139-256+704 strona lewa - ul.Jana Pawła II). 2.Zakres robót obejmuje: I.Roboty rozbiórkowe: 1.Rozebranie obrzeży 8 x 30 cm - 625 mb 2.Rozebranie krawężników betonowych 20 x 30 cm - 565 mb 3.Rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50 x 7 - 886,6 m2 II.Wykonanie koryta i podbudowy 1.Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr.10 cm - 886,6 m2 2.Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża - 886,6 m2 III.Wykonanie chodników: 1.Ławy pod krawężniki i obrzeża betonowe - 23,20 m3 2.Krawężniki betonowe 20 x 30 cm na posypce - 565 mb 3.Obrzeża betonowe o wym. 30 x 8 cm na posypce - 565 mb 4.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm - 625 m2 IV.Roboty wykończeniowe: 1.Roboty ziemne wykonane koparkami - 48,68 m3 2.Ręczne formowanie nasypów - 70,93 m3 3.Regulacja pionowa studzienek - 10 szt Uwagi wyjaśniające: 1.Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych (krawężniki, obrzeża, płytki) należy przetransportować na bazę byłego Kółka Rolniczego w Targowiskach. 2.Materiały Inwestora: - obrzeża trawnikowe, krawężniki drogowe, kostka brukowa i piasek złożone są na bazie GDDKiA w Rymanowie i należy je odebrać i przetransportować na miejsce ich wbudowania. 3.Zjazdy na posesje z masy bitumicznej Inwestor wykona we własnym zakresie. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy także opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 9 E-371 Radom - Barwinek na odcinku robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, którego wartość wynosi min. 130 000,00 zł brutto każda i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1.Termin realizacji zamówienia - może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych /intensywne opady deszczu trwające dużej niż 14 dni/, - w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, o ile Zamawiający zobowiązany jest do przekazania takich dokumentów wykonawcy, - opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów, - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego bądź urządzeń przez nich użytkowanych, - inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót za które nie odpowiada wykonawca, - konieczności wykonania robót dodatkowych celem prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. 2.Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych, 3.Personelu wykonawcy na stanowiska kluczowe za uprzednią akceptacją na piśmie, Zmiany mogą być wprowadzane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i wymagają formy pisemnej tj. aneksu do umowy. Mogą być wprowadzane jedynie w celu prawidłowej realizacji inwestycji i obniżenia kosztów zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejscepiastowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miejsce Piastowe,38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dukielska 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miejsce Piastowe,38-430 Miejsce Piastowe,ul.Dukielska 14 - biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
- Wzmocnienie potencjału Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bieżące gminy - Indywidualne wyposażenie ochrony specjalnej
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miejsce Piastowe - usługa odśnieżania w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Rewitalizacja stawu oraz zagospodarowania terenów zielonych w Chomęcicach
- Remont drogi Nr 120060E i 120061E w Kadzielinie i Kamieniu
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2026 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





