Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Człuchów: Dobudowa szybu wraz z dostawą i montażem dźwigu szpitalnego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, z infrastrukturą w ramach programu SWOBODA DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH SP ZOZ W CZŁUCHOWIE.
Numer ogłoszenia: 68128 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa szybu wraz z dostawą i montażem dźwigu szpitalnego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, z infrastrukturą w ramach programu SWOBODA DOSTĘPU DO USŁUG MEDYCZNYCH SP ZOZ W CZŁUCHOWIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dobudowę szybu wraz z dostawą i montażem dźwigu szpitalnego z napędem hydraulicznym, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, z infrastrukturą w ramach programu Swoboda dostępu do usług medycznych SPZOZ w Człuchowie. Miejsce wykonania zamówienia - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul Szczecińska 16. 2. Opis techniczny: I) Roboty budowlane 1) Roboty rozbiórkowe 2) Ławy fundamentowe z betonu monolitycznego zbrojonego wkładkami stalowymi 3) Ściany podziemia z drobnowymiarowych bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne parteru grubości 37 cm ocieplone, zewnętrzne natomiast z cegły lub pustaków ceramicznych. Piętro oraz poddasze z pustaków gazobetonowych lub pustaków ceramicznych. 4) Nadproża prefabrykowane. 5) Stropy z betonu B-20. 6) Dach. Konstrukcja stropodachu wylewana na mokro z konstrukcją drewnianą. Pokrycie dachówką lub blachodachówką. 7) Izolacje: termiczne, przeciwwilgociowe, przeciwwodne. 8) Posadzki holu i korytarza - płytki gres lub terakota 9) Wykończenie wewnętrzne: a) tynki zwykłe cementowo wapienne b) malowanie farbami akrylowymi c) parapety drewniane lub z kamienia lub gotowych typu Posforming 10) Okna z PCV 11) Wykończenie zewnętrzne: a) elewacje - tynki cienkowarstwowe na styropianie z uzyskaniem efektu cegły klinkierowej b) obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe z blachy stalowej powlekanej 12) Instalacje: wentylacja grawitacyjna, elektryczna oraz sanitarna II) Dźwig szpitalny 1) Samoobsługowy 2) Udźwig: 1600 kg 3) Wysokość podnoszenia około 15 m 4) Ilość przystanków - dojść : 5-5 5) Wymiary szybu: 2100 x 2800 mm 6) Napęd hydrauliczny 3. Zamówienie musi być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotowy dźwig musi być wykonany, zainstalowany, oznakowany oraz przekazany w użytkowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 08.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 263 poz. 2198). Wykonawca będzie także zobowiązany do: - uzyskania dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego, - opracowania instrukcji eksploatacji dźwigu, - wykonania rozruchu i ruchu próbnego, - przeszkolenia obsługi w zakresie eksploatacji. 4. Dźwig musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (np. deklaracja zgodności CE, atesty itp) 5. Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do niniejszej siwz Charakterystyka techniczna dźwigu hydraulicznego - załącznik nr 7 do niniejszej siwz Kolorystyka wnętrza dźwigu zostanie uzgodniona po wyborze Wykonawcy. Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowo - technicznej należy traktować jako typu . Można stosować materiały równoważne, co oznacza stosowanie materiałów o parametrach technicznych co najmniej równych wymienionym w dokumentacji 7. Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane min. 36 m-cy, licząc od daty odbioru robót, na dźwig min. 36 m-cy od daty odbioru robót. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.15.14 - 45.22.15.14 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 42.41.61.00 - Windy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 5.000 zł przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 1) zrealizowali minimum dwa zamówienia publiczne, każde o wartości co najmniej 300.000 tys. zł brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają polisę na kwotę minimum 200.000 tys. zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zrealizowali minimum dwa zamówienia publiczne, każde o wartości co najmniej 300.000 tys. zł brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 5) Osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 4 6) Polisa na kwotę minimum 200.000 tys. zł lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7) Dowód wniesienia wadium 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9) Uzupełniony wzór karty gwarancyjnej - załącznik nr 6 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 pokój nr 14 (budynek Starostwa Powiatowego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiat Człuchowski ( budynek-Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Człuchów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Dębnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 w Wierzchowie Dworcu
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Remont i przebudowa sanitariatów w bloku B Szkoły Podstawowej nr 64 przy ul. Wojszyckiej 1 we Wrocławiu
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.