eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa warzyw nowalijkowych i owoców świeżych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Dęblin: Dostawa warzyw nowalijkowych i owoców świeżych
Numer ogłoszenia: 67971 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4824, Osiedle Stawy, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8651632 w. 203, fax 081 8651702 w. 225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw nowalijkowych i owoców świeżych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw nowalijkowych i owoców świeżych do jednostek wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu JW 4824 Stawy, położonych na terenie woj. lubelskiego i podkarpackiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.11.11 - 01.12.11.11 01.12.11.12 - 01.12.11.12 01.12.11.13 - 01.12.11.13 01.12.12.12 - 01.12.12.12 01.12.12.30 - 01.12.12.30 01.12.12.40 - 01.12.12.40 01.12.12.70 - 01.12.12.70 01.12.13.10 - 01.12.13.10 01.12.14.10 - 01.12.14.10 01.12.14.20 - 01.12.14.20 01.12.11.10 - 01.12.11.10 01.12.13.00 - 01.12.13.00 01.12.12.00 - 01.12.12.00 01.11.13.13 - 01.11.13.13 01.13.13.33 - 01.13.13.33 01.13.13.34 - 01.13.13.34 01.13.13.21 - 01.13.13.21 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium; Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: zadanie nr 1 - 422 zł zadanie nr 2 - 484 zł zadanie nr 3 - 768 zł zadanie nr 4 - 743 zł zadanie nr 5 - 144 zł zadanie nr 6 - 97 zł zadanie nr 7 - 180 zł zadanie nr 8 - 84 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp. oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci Wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzoną wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą, ponadto posiadają decyzję w sprawie zatwierdzenia zakładu wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podst. przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (D.U. Nr 171, poz. 1225). W poprzednim stanie prawnym - decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej artykułów (art. 27 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 31, poz. 265 z późn zm.). Wymóg posiadania decyzji dotyczy przedsiębiorców produkujących i lub wprowadzających do obrotu żywność). W przypadku producenta pierwotnego wykonawca złoży oświadczenie o stosowaniu dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, na potwierdzenie, czego przedłożą wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie, co najmniej jednej dostawy z wykazu. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna zrealizowanie dostawy warzyw, owoców lub warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 30% wartości składanej oferty. Przez wartość składanej oferty, Zamawiający rozumie sumę wartości brutto wszystkich zadań, na które została złożona oferta. W przypadku wskazania realizacji kilku mniejszych dostaw, Zamawiający dokona ich sumowania wyłącznie w sytuacji gdy okres realizacji wskazanych dostaw będzie się pokrywał. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie, czego przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 50 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http:www.nbp.plhome.aspx?f=Kursykursy.htm. W przypadku rolników dokument potwierdzający zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC rolników. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5) Dostarczać będą przedmiot zamówienia od producenta spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne. 6) Będą realizować dostawy w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP). Jeżeli Wykonawca nie jest producentem obowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania. Na potwierdzenie warunku Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia wymienionego w rozdziale V pkt 1, ppkt 3 lit a SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnianie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty (stanowiącej, załącznik Nr 1 SIWZ): 1) Następujące oświadczenia, które można złożyć na formularzu oferty: a) oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy, iż wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 SIWZ został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; c) oświadczenie Wykonawcy, iż zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto z chwilą uznania jego oferty za najkorzystniejszą i zaproszenia do podpisania umowy przez Zamawiającego; d) oświadczenie, Wykonawcy o spełnianiu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych - dotyczy Wykonawców będących producentami; e) oświadczenie, Wykonawcy o dostarczaniu przedmiotu zamówienia od producenta spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne - jeżeli Wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów; f) oświadczenie w jakim zakresie Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców) wraz z ich wskazaniem. 2) Następujące dokumenty i oświadczenia wykraczające poza formularz oferty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ); b) wykaz wykonanych dostaw (co najmniej jednej) obejmujący ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców (załącznik nr 3); c) oświadczenie rolnika ryczałtowego następującej treści Jestem rolnikiem ryczałtowym zwolnionym z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej (dotyczy przedsiębiorców produkujących i lub wprowadzających do obrotu żywność); f) dokument (referencje, opinie) potwierdzający, że co najmniej jedna dostawa wymieniona w wykazie wykonanych dostaw spełniająca warunki opisane w rozdziale IV SIWZ została wykonana należycie; g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku rolników dokument potwierdzający zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC rolników; h) dowód wniesienia wadium (kserokopia); i) w przypadku Wykonawców nie będących producentami należy przedstawić wykaz osób i podmiotów, które są producentami, wraz z dokumentami wyszczególnionymi w ppkt 3 lit. a). 3) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: a) Oświadczenie, o treści oświadczam, że przy produkcji oferowanego do dostawy asortymentu wdrożono i stosuje się dobrą praktykę produkcyjną (GMP) oraz dobrą praktykę higieniczną (GHP). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, lit. d składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę - z terminem ważności dokumentów - jak wyżej. 3. Wykonawcy, wspólnie składający ofertę (spółki cywilne konsorcja). 1) W przypadku tych Wykonawców każdy z nich winien złożyć dokumenty wymienione w pkt 1, ppkt 2, lit. d,e rozdziału V Specyfikacji. Dokumenty wymienione w ppkt 2, lit. b,f,g winien przedłożyć, w imieniu wszystkich, ten lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają wymagane warunki w sposób łączny, natomiast dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 2, lit. a) (oświadczenie) może być złożone wspólnie przez tych Wykonawców lub przez pełnomocnika. 2) Wykonawcy, wspólnie składający ofertę ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika należy podać adres pełnomocnika na jaki ma być wysyłana korespondencja. 3) Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. 4) Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 5) W formularzu ofertowym, jak również w innych dokumentach w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Informacja o dopuszczalności powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia publicznego podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie tą część zamówienia oraz podać nazwę (firmę) proponowanych podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4824 Stawy 08-530 Dęblin. Na wniosek Wykonawcy, Zamawiający przekaże specyfikację odpłatnie w terminie 5 dni listem poleconym (za pobraniem)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 2, pokój nr 101-102 (Kancelaria Jawna)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina. 1 X na 10 dni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 1 x na 10 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa warzyw grupy II (nowalijek) do jednostek wojskowych z obszaru Lublina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw grupy II (nowalijek) do jednostek wojskowych z obszaru Lublina 2 x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2, 01.12.11.12-9, 01.12.11.13-6, 01.12.12.12-0, 01.12.12.30-2, 01.12.12.40-5, 01.12.12.70-4, 01.12.13.10-7, 01.12.14.10-8, 01.12.14.20-1, 01.12.11.10-5, 01.12.13.00-4, 01.12.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw grupy II (nowalijek) do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw grupy II (nowalijek) do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 2 x w tygodniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.11-2, 01.12.11.12-9, 01.12.11.13-6, 01.12.12.12-0, 01.12.12.30-2, 01.12.12.40-5, 01.12.12.70-4, 01.12.13.10-7, 01.12.14.10-8, 01.12.14.20-1, 01.12.11.10-5, 01.12.11.10-5, 01.12.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców świeżych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców świeżych do jednostek wojskowych z obszaru Lublina 2 x w tygodniu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1, 01.13.13.33-7, 01.13.13.34-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa owoców świeżych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców świeżych do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 2 x w tygodniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.13-1, 01.13.13.33-7, 01.13.13.34-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa owoców do jednostek wojskowych z obszaru Lublina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców do jednostek wojskowych z obszaru Lublina 2 x w tygodniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa owoców do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmaówienia jest dostawa owoców do jednostek wojskowych z obszaru Rzeszowa 2 x w tygodniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.