To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Busko-Zdrój: Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21
Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 67965 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145832 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis produktów będących przedmiotem zamówienia został opisany w formularzach cenowych: a).załącznik nr 1 - Dostawa warzyw okopowych; b).załącznik nr 2 - Dostawa warzyw świeżych; c).załącznik nr 3 - Dostawa jabłek; d).załącznik nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych; e).załącznik nr 5 - Dostawa owoców sezonowych; f).załącznik nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych. 2.Warunki realizacji zamówienia: a).produkty muszą być świeże, najwyższej jakości i zdatne do przechowywania w warunkach chłodniczych. b).zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 11:00. c).dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami: -CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa warzyw okopowych: -dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00 -CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa warzyw świeżych - dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 8:00 -CZĘŚĆ nr 3 - Dostawa jabłek -dostawa 1 raz w tygodniu do uzgodnienia w godzinach 9:00 - 10:00 -CZĘŚĆ nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych -dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 9:00 -CZĘŚĆ nr 5 - Dostawa owoców sezonowych -dostawa w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 10:30 -CZĘŚĆ nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych -dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00 z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. d).dostawy do magazynu Zamawiającego z rozładunkiem będą realizowane w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego; e).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy; f).zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 1100 g).dostarczony towar musi być w I gatunku, świeży, o odpowiedniej jakości, bez objawów chorób pleśni, nie uszkodzony, nie robaczywy, bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, jednolity wielkościowo i odmianowo; h).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. i).Wykonawca dokona nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy; j).przedstawiciel Wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości. 3.towar będzie dostarczany w opakowaniach jednostkowych, dopuszczonych do kontaktu z żywnością (worki raszlowe, skrzynki, wiadra), opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabarwień i pleśni. 4.Przedsiębiorcy produkujący i lub wprowadzający do obrotu żywność będą realizować dostawy zgodnie z wymogami systemu HACCP. Z każdą dostawą Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: Handlowy Dokument Identyfikacji. 5.Producenci (rolnicy) na etapie produkcji pierwotnej wprowadzający do obrotu żywność będą realizować w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP) - oświadczenie dostawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo zdrowotne sprzedawanych produktów. 6.Terminy ważności poszczególnych rodzajów asortymentu w jednej dostawie powinny być jednakowe. 7.Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie. 8.Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia: a).warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań; b).zabezpieczenie pracownika dowożącego produkty w czystą odzież ochronną (fartuch, nakrycie głowy); c).zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia; d).dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI). 9.W przypadku niedochowania powyższych wymogów: a).Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu; b).w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia. 10.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atesty wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 11.Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie. 12.Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości towaru uważane będą za naruszenie w sposób rażący warunków umowy i będą podstawą do rozwiązania umowy. 13.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach całego postępowania z podziałem na każdy z formularzy cenowych - zał. nr 1-6 do SIWZ. 14.W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. 15.Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.23.21 - Jabłka 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 03.21.21.00 - Ziemniaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa warzyw okopowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Indywidualne Gospodarstwo Rolne LORENCIK Jan Andrzej, Biskupice 46, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35402,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37939,42
Oferta z najniższą ceną: 37939,42 / Oferta z najwyższą ceną: 47994,45
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa warzyw świeżych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp.J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88670,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93555,00
Oferta z najniższą ceną: 93555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93555,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: CZĘŚĆ nr 3 - Dostawa jabłek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOCHNIAK Małgorzata, Miernów 67, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8132,00
Oferta z najniższą ceną: 8132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8295,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: CZĘŚĆ nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp.J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34823,25
Oferta z najniższą ceną: 34823,25 / Oferta z najwyższą ceną: 34823,25
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: CZĘŚĆ nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Indywidualne Gospodarstwo Rolne LORENCIK Jan Andrzej, Biskupice 46, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3466,80
Oferta z najniższą ceną: 3466,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4410,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Budowa ścieżki rowerowej oraz przebudowa ciągu pieszego w ul. 1-ego Maja oraz w ciągu ul. Starkiewicza"
- Dostawa wężyków oraz kontrastu do wstrzykiwacza do tomografu komputerowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Roboty remontowo-wykończeniowe w Sanatorium "Oblęgorek"
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawy warzyw do magazynu Aresztu Śledczego w Olsztynie
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawy warzyw, ziemniaków oraz warzyw kwaszonych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2025 roku.
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Suwałkach
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.