eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójDostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Busko-Zdrój: Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 67965 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa owoców, warzyw okopowych i świeżych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis produktów będących przedmiotem zamówienia został opisany w formularzach cenowych: a).załącznik nr 1 - Dostawa warzyw okopowych; b).załącznik nr 2 - Dostawa warzyw świeżych; c).załącznik nr 3 - Dostawa jabłek; d).załącznik nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych; e).załącznik nr 5 - Dostawa owoców sezonowych; f).załącznik nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych. 2.Warunki realizacji zamówienia: a).produkty muszą być świeże, najwyższej jakości i zdatne do przechowywania w warunkach chłodniczych. b).zamówienia będą zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 11:00. c).dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami: -CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa warzyw okopowych: -dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00 -CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa warzyw świeżych - dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 8:00 -CZĘŚĆ nr 3 - Dostawa jabłek -dostawa 1 raz w tygodniu do uzgodnienia w godzinach 9:00 - 10:00 -CZĘŚĆ nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych -dostawa 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek w godzinach 6:00 - 9:00 -CZĘŚĆ nr 5 - Dostawa owoców sezonowych -dostawa w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 - 10:30 -CZĘŚĆ nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych -dostawa 2 razy w tygodniu: wtorek, czwartek w godzinach 9:00 - 10:00 z rozładunkiem do magazynu Zamawiającego, transportem Wykonawcy w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. d).dostawy do magazynu Zamawiającego z rozładunkiem będą realizowane w oparciu o szczegółowe zamówienia w asortymencie i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego; e).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy; f).zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem, potwierdzone pod względem ilości w dniu poprzedzającym dostawę do godziny 1100 g).dostarczony towar musi być w I gatunku, świeży, o odpowiedniej jakości, bez objawów chorób pleśni, nie uszkodzony, nie robaczywy, bez obcych zapachów, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu, jednolity wielkościowo i odmianowo; h).towar w opakowaniach zbiorczych odpowiednio posortowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem, przewożony w warunkach temperaturowych zalecanych przez producenta oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy. i).Wykonawca dokona nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy; j).przedstawiciel Wykonawcy dokona rozładunku towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oparciu o szczegółowe zamówienia pod względem ilości. 3.towar będzie dostarczany w opakowaniach jednostkowych, dopuszczonych do kontaktu z żywnością (worki raszlowe, skrzynki, wiadra), opakowania powinny być całe, czyste, bez obcych zapachów, zabarwień i pleśni. 4.Przedsiębiorcy produkujący i lub wprowadzający do obrotu żywność będą realizować dostawy zgodnie z wymogami systemu HACCP. Z każdą dostawą Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wymaganych prawem dokumentów: Handlowy Dokument Identyfikacji. 5.Producenci (rolnicy) na etapie produkcji pierwotnej wprowadzający do obrotu żywność będą realizować w oparciu o wdrożoną i stosowaną dobrą praktykę produkcyjną (GMP) i higieniczną (GHP) - oświadczenie dostawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo zdrowotne sprzedawanych produktów. 6.Terminy ważności poszczególnych rodzajów asortymentu w jednej dostawie powinny być jednakowe. 7.Zamawiający w wyjątkowej dla niego sytuacji zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie. 8.Zamawiający każdorazowo przy dostawie będzie dokonywał sprawdzenia: a).warunków transportu w tym czystość środka transportu, stanu opakowań; b).zabezpieczenie pracownika dowożącego produkty w czystą odzież ochronną (fartuch, nakrycie głowy); c).zgodności dostawy pod względem asortymentu, ilości i jakości, terminów przydatności do spożycia; d).dokumentacji dotyczącej artykułów (HDI). 9.W przypadku niedochowania powyższych wymogów: a).Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy lub jej części i niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, a Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący zastrzeżeń w tym samym dniu; b).w przypadku wykrycia wad jakościowych ukrytych, stwierdzonych podczas magazynowania lub przy produkcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, wadliwy towar pozostawi do jego dyspozycji i w ramach reklamacji będzie żądał wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy w ciągu 24 godzin do daty zgłoszenia. 10.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atesty wybranych produktów z dostarczanego asortymentu wskazanych przez Zamawiającego i dostarczenie ich na jego wezwanie w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 11.Zamawiający zastrzega sobie zamianę asortymentu w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy produkt nie spełnia oczekiwań Zamawiającego na produkt równoważny, w cenie podanej w ofercie. 12.Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości towaru uważane będą za naruszenie w sposób rażący warunków umowy i będą podstawą do rozwiązania umowy. 13.Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach całego postępowania z podziałem na każdy z formularzy cenowych - zał. nr 1-6 do SIWZ. 14.W ramach formularza cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. 15.Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w formularzu cenowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.10 - Warzywa korzeniowe 03.22.12.00 - Warzywa owocowe 03.22.23.21 - Jabłka 03.22.13.00 - Warzywa liściaste 03.22.23.00 - Owoce inne niż tropikalne 03.21.21.00 - Ziemniaki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ nr 1 - Dostawa warzyw okopowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Indywidualne Gospodarstwo Rolne LORENCIK Jan Andrzej, Biskupice 46, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35402,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37939,42

  • Oferta z najniższą ceną: 37939,42 / Oferta z najwyższą ceną: 47994,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ nr 2 - Dostawa warzyw świeżych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp.J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88670,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93555,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93555,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ nr 3 - Dostawa jabłek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOCHNIAK Małgorzata, Miernów 67, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8132,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8295,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ nr 4 - Dostawa warzyw sezonowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe SAWA A.SIKORA, W.WRÓBEL Sp.J., ul. Wojska Polskiego 35b, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34823,25

  • Oferta z najniższą ceną: 34823,25 / Oferta z najwyższą ceną: 34823,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: CZĘŚĆ nr 6 - Dostawa ziemniaków młodych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Indywidualne Gospodarstwo Rolne LORENCIK Jan Andrzej, Biskupice 46, 28-425 Złota, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3466,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3466,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4410,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.