eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont korytarzy Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej na poziomie 000 w blokach A, B i G zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-11

Gdańsk: Remont korytarzy Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej na poziomie 000 w blokach A, B i G zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12
Numer ogłoszenia: 67874 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy Gmachu Głównego Politechniki Gdańskiej na poziomie 000 w blokach A, B i G zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Gmach Główny PG jest budynkiem objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków pod nr 828 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.04.1979 roku. Remont dotyczy ciągów komunikacyjnych na poziomie przyziemia (000) w części frontowej budynku oraz centralnie ulokowanej szatni; ma na celu poprawienie estetyki, poprawę warunków higienicznych oraz poprawę warunków użytkowania. Powierzchnia pomieszczeń objętych remontem to ok. 584 m2. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych przyjęte przez WUAiOZ Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz w oparciu o decyzję Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 3 marca 2010 roku. Niezbędne jest zakończenie robót do 18 maja 2010 roku i konieczne jest ich wykonywanie w warunkach czynnego, użytkowanego przez 12 godzin dziennie (w tym również w soboty i niedziele) budynku bez wyłączania z ruchu komunikacji i bez wyłączania pomieszczeń sąsiadujących z użytkowania. W opinii Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest zaplanować wykonywanie większości robót budowlanych w godzinach wieczornych i nocnych po 19.00. W okresie realizacji robót budowlanych zaplanowane są imprezy z udziałem zewnętrznych gości w obu dziedzińcach Gmachu Głównego. Do robót związanych z przestrzenią dziedzińców (wymiana stolarki okiennej) będzie można przystąpić po ustaleniu szczegółowego harmonogramu, tak by imprezy mogły się odbyć bez przeszkód. Zakres remontu obejmuje m.in.: - wymiany i naprawy części tynków ścian i sufitów, malowanie, renowację powierzchni ścian licowanych cegłą, - renowację zabytkowej stolarki drzwiowej, wykonanie nowych okien i drzwi na wzór zabytkowych, - wymianę posadzek z terakoty wraz z podkładem, - nową aranżację dla celów wystawowych nisz drzwiowych z wykorzystaniem szkła hartowanego, - nową aranżację szatni z wymianą przegród na systemowe w konstrukcji całoszklanej ze szkła hartowanego, - wymianę dwóch grzejników, - wymianę instalacji elektrycznych siłowych, oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (tylko okablowanie). W zakres zamówienia oprócz robót budowlanych wchodzi dostawa niewielkiej ilości mebli stałego wyposażenia oraz dwóch monitorów LCD (te elementy opisane są w dokumentacji projektowej)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 28.000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: TERMINU Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), c) konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, d) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku lub w gruncie, e) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, f) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. ZAKRESU I WARTOŚCI UMOWY Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku lub w gruncie, lub błędów w dokumentacji projektowej, - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - są one następstwem zleconych robót dodatkowych - konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. ZMIAN OSÓB REPREZENTUJĄCYCH STRONY UMOWY W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy Strony dokonają stosownych zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Inwestycji i Remontów hala nr 3 budynku Chemii C pokój nr 22 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Inwestycji i Remontów hala nr 3 budynku Chemii C pokój nr 22 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.