eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JerzmanowiceRozbudowa, przebudowa oraz dostosowanie obiektu remizy OSP w Czubrowicach na cele wiejskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-18

Ogłoszenie nr 67811 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.

Jerzmanowice: Rozbudowa, przebudowa oraz dostosowanie obiektu remizy OSP w Czubrowicach na cele wiejskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44316-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia, krajowy numer identyfikacyjny 35155580300000, ul. Rajska  22, 32-048   Jerzmanowice, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 123 895 247, faks 123 895 521, e-mail sekretariat@jerzmanowice-przeginia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jerzmanowice-przeginia.l

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa oraz dostosowanie obiektu remizy OSP w Czubrowicach na cele wiejskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.271.1.4.2017.AK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie obejmuje: 1) Roboty budowlane i wykończeniowe w zakresie m.in.: - elewacja - wymiana okien i drzwi, wykonanie okładziny na schodach zewnętrznych, - roboty budowlane parter budynku i kotłownia (prace rozbiórkowe i murarskie, tynkowanie, malowanie, wykonanie posadzek cementowych, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, montaż drzwi stalowych p.poż., montaż drzwi płytowych wewnętrznych), - roboty budowlane piętro budynku (prace rozbiórkowe, tynkowanie, prace malarskie, wykonanie posadzek cementowych, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych, wykonanie okładziny schodów z płytek, licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, montaż drzwi stalowych p.poż., ułożenie posadzki z deszczułek posadzkowych dębowych (parkiet) wraz z lakierowaniem, montaż drzwi z PCV (balkon), balustrady schodowe i balkonowe, kraty otwierane stalowe). 2) Roboty związane m.in. z wykonaniem instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, kotłownia, kanalizacja deszczowa: - instalacja wodociągowa - roboty budowlane, roboty instalacyjne: rurociągi z rur z tworzyw sztucznych na ścianach budynku, izolacja rurociągów, zawory, przejścia p.poż. dla rur stalowych/tworzywowych, płukanie instalacji, próba szczelności, - kanalizacja sanitarna - roboty budowlane i instalacyjne: rurociągi PVC kanalizacyjne w gotowych wykopach, wewnątrz budynku, rurociągi PVC kanalizacyjne na ścianach budynku, przejścia p.poz dla rur stalowych/tworzywowych, separator tłuszczu, - montaż studni na kanalizacji sanitarnej, demontaż istniejącej studni na kanalizacji sanitarnej: prace demontażowe, wykonanie studni z kręgów, prace rozbiórkowe nawierzchni tłuczniowej oraz z mieszanek mineralno - bitumicznych, prace ziemne, - przybory sanitarne (baterie umywalkowe, baterie natryskowe, baterie zmywakowe, zlewozmywak ze stali nierdzewnej, kabiny natryskowe, umywalka pojedyncza, ustęp z płuczką, pisuary, zawory, węże), - wyposażenie łazienek dla niepełnosprawnych, - instalacja hydrantowa - roboty budowlane i instalacyjne, - instalacja gazowa - roboty budowlane i instalacyjne: rurociągi stalowe, rury ochronne, próba instalacji gazowej na ciśnienie, montaż kształtek, przejścia p.poż dla rur, okap kuchenny, - wentylacja grawitacyjna - roboty budowlane i instalacyjne: przewody wentylacyjne, kratki wentylacyjne, wentylator z klapą zwrotną, - instalacja centralnego ogrzewania - roboty budowlane i instalacyjne: rurociągi z rur PE, izolacja rurociągów, grzejniki, zawory grzejnikowe, przejścia p.poż. dla rur, płukanie instalacji, próba szczelności, - wyposażenie kotłowni (kotły gazowe, naczynie zbiorcze), - kanalizacja deszczowa zewnętrzna: rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych oraz tłuczniowych, odwodnienie liniowe, studnie z kręgów betonowych, kanały z rur typu PVC, prace ziemne. 3) Roboty w branży elektrycznej: - tablice rozdzielcze, - osprzęt białego montażu, - kable, przewody, - instalacja przyzywowa, - instalacja oddymiania, - prace uzupełniające. Wykonanie prac zgodnie z projektem budowlanym, dokumentacją techniczną, w tym m.in. rysunkami technicznymi ujednoliconymi uwzględniającymi decyzję pozwolenia na budowę z dnia 21.09.2016, znak: AB.V.997.2016, decyzją z dnia 31.03.2015, znak: AB.V.296.2015, decyzję z dnia 12.05.2012, znak: AB.V.1.448.2012, przedmiarem robót, sztuką budowlaną oraz właściwymi przepisami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, w tym: 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja techniczna - załącznik nr 10, w skład której wchodzą m. in.: Szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar robót i projekt budowlany, rysunki techniczne ujednolicone uwzględniające decyzję pozwolenia na budowę z dnia 21.09.2016, znak: AB.V.997.2016, decyzję z dnia 31.03.2015, znak: AB.V.296.2015, decyzję z dnia 12.05.2012, znak: AB.V.1.448.2012. 5) W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację projektową określającą zakres prac oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów materiałów i urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności. 7) Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który zagospodaruje go we własnym zakresie, uwzględniając koszty związane z wywozem oraz ewentualną utylizacją. 8) Materiały z rozbiórki wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. 9) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody. 10) RÓWNOWAŻNOŚĆ: Wszystkie nazwy własne materiałów urządzeń użyte w dokumentacji technicznej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432113-9, 45262300-4, 45262522-6, 45442100-8, 45311200-2, 45311100-1, 45300000-0, 45330000-9, 45333000-0, 45331000-6, 45400000-1, 45230000-8, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT402331.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAJER Piotr Majerski,  majerski@op.pl,  ul. Chałupnika 4/75,  31-464 Kraków,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 489949.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 489949.98
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 489949.98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.