To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Łomianki: Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki
Numer ogłoszenia: 67701 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62450 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki. 3.2 Zadaniem wykonawcy jest zaprojektowanie i budowa monitoringu wizyjnego na terenie miasta i gminy Łomianki. 3.3 Na przedmiotowe zadania składało się będzie wykonanie następujących prac: 3.3.1 uruchomienie Centrum Monitoringu, 3.3.2 rozbudowa światłowodowej sieci teletransmisji, 3.3.3 wykonanie 8 punktów kamerowych. 3.4 System powinien być zaprojektowany tak, aby stanowił elastyczne narzędzie do realizacji założeń polityki bezpieczeństwa w mieście. Wszelkie prace związane z projektowaniem, dostawami, uruchomieniem i obsługą w celu uruchomienia systemu monitoringu są przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.5 Przedstawione w dalszej części dokumentu wymagania są konieczne do spełnienia, będą definiowały przedmiot zamówienia. Fakt pominięcia w opisie elementów systemu, bez których osiągnięcie wymaganych przez Zamawiającego celów nie będzie możliwe, nie może być podstawą do żądania dopłat ponad cenę ofertową. Wykonawca musi być świadomy, że przedmiotem zamówienia jest projekt, dostawa, instalacja i uruchomienie systemu. Poszczególne elementy systemu monitoringu oparte powinny mieć pełną autonomię w zakresie działania i być odporne na awarie systemu łączności danego elementu. Podawane wymagania odnośnie sprzętu, oprogramowania, liczby licencji na używanie oprogramowania itp., mogą być spełnione łącznie dla całego systemu, pod warunkiem takiego zaprojektowania systemu, aby była zapewniona autonomia pracy poszczególnych podsystemów. Konieczna jest wzajemna integracja poszczególnych elementów systemu w zakresie niezbędnym dla działań operacyjnych. Każdy z podsystemów powinien zapewniać funkcje związane z zarządzaniem i utrzymaniem. Taka hierarchiczna, modułowa budowa systemu zarządzania pozwala na rozbudowę systemu w czasie poprzez dołączanie nowych elementów i uzupełnianie o nowe funkcje. Jeżeli elementy sprzętu czy oprogramowania nie zostały opisane, a istnieje konieczność ich zainstalowania w celu zapewnienia wymaganej funkcjonalności, to takie oprogramowanie i sprzęt jest przedmiotem zamówienia i powinien być ujęty w cenie ofertowej. 3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w programie funkcjonalno użytkowym pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w programie funkcjonalno użytkowym, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.7 Gmina Łomianki, działając na podstawie art. 31 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2015 r. poz. 2164) przed wszczęciem niniejszego postępowania zastosowała dialog techniczny. 3.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ 7-9..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.22.70.00 - Zintegrowane usługi telekomunikacyjne 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROIP Sp. z o.o., ul. Staszica 47, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299798,97
Oferta z najniższą ceną: 296000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 840068,42
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Dostawa jednego wielofunkcyjnego pojazdu do całorocznego utrzymania terenów zewnętrznych w ramach zadania o nazwie "Zakup zamiatarki w celu utrzymania czystości i porządku w Gminie Łomianki"
- Remonty nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Łomianki w roku 2025
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Sierakowskiej na odcinku od ul. Zachodniej do ul. Irysa.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla dwóch zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowości Węgorzyno.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu Ośrodka Wypoczynkowego w Sząbruku -Sile".
- "Budowa żłobka samorządowego wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem do wydawania posiłków (catering) w miejscowości Wawrzeńczyce, gmina Igołomia- Wawrzeńczyce w trybie zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Budowa oświetlenia w gm. Kosakowo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.