Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Giżycko: Organizacja szkolenia na temat: System zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14 001 dla przedstawicieli szkół i placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus (Litwa).
Numer ogłoszenia: 67655 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych , ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4299435, 4299434, faks 087 4284565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia na temat: System zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14 001 dla przedstawicieli szkół i placówek oświatowych Powiatu Giżyckiego i Miasta Alytus (Litwa)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja szkolenia z zakresu Systemu zarządzania środowiskowego wg normy ISO 14 001 dla 20 przedstawicieli szkół Powiatu Giżyckiego (Polska) i 20 przedstawicieli Miasta Alytus (Litwa) - łącznie 40 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SIWZ....
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 500,00zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu. 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3. Gwarancjach bankowych. 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Szczegółowe warunki określa SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy-prawo zamówień publicznych Ocena spełniania powyższego warunku zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie dokumentu potwierdzającego iż instytucja, która będzie prowadziła szkolenie posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji odnośnie certyfikacji w zakresie Systemów Zarządzania Środowiskowego lub dokumentów potwierdzających, iż w okresie 3 lat przed datą ogłoszenia o niniejszym zamówieniu przeprowadziła szkolenia ocenione pozytywnie przez osoby uczestniczące w szkoleniu lub ocenione pozytywnie przez firmy, które kierowały swoich pracowników na szkolenia, na których co najmniej 100 osób uzyskało certyfikat audytora wewnętrznego Systemów Zarządzania Środowiskowego wg Normy ISO 14001. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia, nie spełnia..
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. złożenie dokumentu potwierdzajacego prawo do świadczenia usług transpotowych na terenie Polski i Litwy. 2. złożenie dokumentu potwierdzającego prawo do świadczenia usług hotelowych i gastronomicznych na terenie Polski (w przypadku lokalizacji szkolenia na terenie Polski) lub dokument poświadczajacy prawo do świadczenia uslug hotelowych i gastronomicznych na terenie Litwy (w przypadku szkolenia usytuowanego na terytorium Litwy). 3. złożenie pisemnego zobowiazania innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w przypadku gdy do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału innego podmiotu. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument potwierdzający prawo do świadczenia usług transportowych na terenie Polski i Litwy (licencja, zaświadczenie, certyfikat itp.). 2. Dokument potwierdzający prawo do świadczenia usług hotelowych i gastronomicznych na terenie Polski (w przypadku lokalizacji szkolenia na terenie Polski) lub dokument poświadczający prawo do świadczenia usług hotelowych i gastronomicznych na terenie Litwy (w przypadku szkolenia usytuowanego na terytorium Litwy) - zaświadczenie, licencja, certyfikat, itp. 3. Dokument potwierdzający iż instytucja, która będzie prowadziła szkolenie posiada akredytację Polskiego Centrum Akredytacji odnośnie certyfikacji w zakresie Systemów Zarządzania Środowiskowego lub dokumenty potwierdzające, iż w okresie 3 lat przed datą ogłoszenia o niniejszym zamówieniu przeprowadziła szkolenia ocenione pozytywnie przez osoby uczestniczące w szkoleniu lub ocenione pozytywnie przez firmy, które kierowały swoich pracowników na szkolenia, na których co najmniej 100 osób uzyskało certyfikat audytora wewnętrznego Systemów Zarządzania Środowiskowego wg Normy ISO 14 001. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w przypadku gdy do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału innego podmiotu - załącznik nr 5 6. wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt. 22.2 oraz 22.3 SIWZ zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. 2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia możliwa jest jedynie w przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodując ograniczenia i rozszerzenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia realizacji. Wprowadzenie tej zmiany może nastąpić po wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian przedmiotu zamówienia, uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację przedmiotu zamówienia w pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzosipo.gizycko.edu.pl; www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, pok. 29..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, pok. 29..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będące przedmiotem zamówienia będzie realizowane w ramach projektu: Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych oraz promowanie odnawialnych źródeł energii współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i wdrażanego w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska. Beneficjentem projektu jest Powiat Giżycki, natomiast Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku realizuje niniejsze zadanie w oparciu o Uchwałę Zarządu Powiatu w Giżycku Nr 321/2009 z dnia 30.09.2009 w sprawie ustalenia zasad realizacji projektu pn. Zwiększenie wydajności energetycznej budynków edukacyjnych i promowanie odnawialnych źródeł energii..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- USŁUGA PRZEGLĄDU, KONSERWACJI I NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I CHŁODNICZEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA STOŁÓWKACH WOJSKOWYCH, MAGAZYNACH ŻYWNOŚCIOWYCH I SAMOCHODOWYCH DLA 24 WOG W 2026R.
- Budowa oświetlenia drogowego Gminy Giżycko w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo
- Remont I LO w Giżycku w ramach projektu "Współpraca na rzecz tworzenia przyjaznego środowiska edukacyjnego " LT PL 00469 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Budowa kolumbarium -III
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenia z zakresu org. i funkcjonowania ochrony ludności i obrony cywilnej - Art. medyczne
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Trzeszczany"
- "Szkolenia dla nauczycieli oraz uczniów ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu IT oraz systemów bezpieczeństwa wraz z aktualizacją i wdrożeniem SZBI, audytem cyberbezpieczeństwa oraz szkoleniami z cyberbezpieczeństwa dla Gminy Szczytna.
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego" - VI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.