eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomzakup i dostawa środków czystości dla KWP zs. w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-22

POZYCJA 67532

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: zakup i dostawa środków czystości dla KWP zs. w Radomiu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzbą w Radomiu, do kontaktów: Leszek Jaczyński, Ewa Piasta, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453003, fax 048 3452002, e-mail: leszekjaczynski@wp.pl, www.mazowiecka.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa środków czystości dla KWP zs. w Radomiu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości dla KWP zs. w Radomiu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ciechanów ul. Orylska 16, Ostrołęka ul. Kościuszki 32, Płock ul. Słowackiego 4/1, Siedlce ul. Prusa 18, Lesznowoli ul. Wojska Polskiego 143, KMP Radom ul. 11 Listopada 37/59, KWP zs. w Radomiu ul. Młodzianowska 24. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.32.95 - Roztwory myjące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.50 - Roztwory myjące Oryginalny kod CPV: 21.22.11.00 - Papier toaletowy Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.10.00 - Papier toaletowy 24.51.32.54 - 24.51.32.54 Oryginalny kod CPV: 24.51.14.00 - Pasty i proszki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa środków czystości dla KWP zs. w Radomiu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - powiat radomski 3 500,00 PLN Zadanie nr 2 - powiat ciechanowski 980,00 PLN Zadanie nr 3 - powiat siedlecki 560,00 PLN Zadanie nr 4 - powiat płocki 720,00 PLN Zadanie nr 5 - powiat ostrołęcki 480,00 PLN Zadanie nr 6 - Strzeżony Ośrodek dla Cudzoziemców w Lesznowoli 750,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wszelkie informacje zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z wymogami SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z wymogami SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z wymogami SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 40% ocena zgodności z opisem asortymentu - 40% ocena za możliwość dowozu Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr spr 139/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.02.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie KWP z/s w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59 w Sekcji Zamówień Publicznych - 8 piętro pokój 825 lub uzyskać w formie przesyłki pocztowej po przesłaniu wniosku o jej wydanie na adres zamawiającego (nr faxu 048 3452002) oraz dokonaniu wpłaty kwoty 30 zł na konto bankowe KB S.A. o/Radom 09 1500 1647 1216 4002 8965 0000 i potwierdzeniu wpłaty kopią przelewu. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 11:00, Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, pok. 206.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do powiatu radomskiego - zadanie nr 1. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do powiatu ciechanowskiego - zadanie nr 2. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do powiatu siedleckiego - zadanie nr 3. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do powiatu płockiego - zadanie nr 4. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do powiatu ostrołęckiego - zadanie nr 5. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.95, 21.22.11.00, 24.51.32.54, 24.51.14.00, 36.67.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa środków czystości do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli - zadanie nr 6. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.