eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, rękawic lateksowych, worków foliowych, pojemników plastikowych na mat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Kielce: Dostawa preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, rękawic lateksowych, worków foliowych, pojemników plastikowych na materiał zakaźny ostry, sprzętu do utrzymania czystości.
Numer ogłoszenia: 6734 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, fax (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów chemicznych specjalistycznych do mycia i dezynfekcji powierzchni, przedmiotów i środków gospodarczych, worków papierowych, ręczników papierowych, papieru toaletowego, rękawic lateksowych, worków foliowych, pojemników plastikowych na materiał zakaźny ostry, sprzętu do utrzymania czystości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: Preparaty chemiczne specjalistyczne do mycia i dezynfekcji powierzchni: Pakiet nr 1- preparaty dezynfekcyjne 1-1.1,1.2; Pakiet nr 2- preparaty dezynfekcyjne 2; Pakiet nr 3- preparaty dezynfekcyjne 3-3.1,3.2,3.3; Pakiet nr 4- preparaty dezynfekcyjne 4; Pakiet nr 5- preparaty dezynfekcyjne 5; Pakiet nr 6- preparaty dezynfekcyjne 6; Pakiet nr 7- preparaty dezynfekcyjne 7; Pakiet nr 8- preparaty dezynfekcyjne 8; Pakiet nr 9- specjalistyczne preparaty chemiczne 9- 9.1, 9.2, 9.3, 9.4, 9.5. Przedmioty i środki gospodarcze: Pakiet nr 1- ściereczki 1- 1.1, 1.2; Pakiet nr 2- mydło w płynie, płyn do naczyń, płyn do toalet i zlewozmywaków- 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6; Pakiet nr 3- preparaty do zmywarek naczyń kuchennych 3- 3.1, 3.2. Worki papierowe, ręczniki papierowe, papier toaletowy: Pakiet nr 1- worki papierowe, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy 1- 1.1, 1.2, 1.3. Rękawice lateksowe: Pakiet nr 1- rękawice lateksowe jednorazowego użytku. Worki foliowe, pojemniki plastikowe na materiał zakaźny ostry: Pakiet nr 1- worki foliowe, Pakiet nr 2- specjalne pojemniki plastikowe. Sprzęt do utrzymania czystości: Pakiet nr 1- kij, uchwyt, nakładka 1- 1.1, 1.2, 1.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych dla poszczególnych pakietów. Zawartość w danej grupie asortymentowej musi być kompletna. Oferta musi być całościowa i musi zawierać cały wymieniony w pakiecie asortyment.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 24.51.31.00 - Mydło Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.19.00 - Mydło Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty Oryginalny kod CPV: 21.22.10.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Kod CPV wg słownika 2008: 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Oryginalny kod CPV: 21.22.23.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe Oryginalny kod CPV: 36.67.30.00 - Różnego rodzaju miotły i szczotki Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju Oryginalny kod CPV: 25.22.21.00 - Worki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Oryginalny kod CPV: 17.22.51.00 - Ściereczki do kurzu Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu Oryginalny kod CPV: 17.22.56.00 - Ścierki do naczyń Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Preparaty chemiczne specjalistyczne do mycia i dezynfekcji powierzchni: Pakiet nr 1- 300,00PLN, Pakiet nr 2- nie pobiera się, Pakiet nr 3- 400,00PLN, Pakiet nr 4- 300,00PLN, Pakiet nr 5- nie pobiera się, Pakiet nr 6- 100,00PLN, Pakiet nr 7- 200,00PLN, Pakiet nr 8- 100,00PLN, Pakiet nr 9- 500,00PLN. Przedmioty i środki gospodarcze: Pakiet nr 1- 150,00PLN, Pakiet nr 2- 150,00PLN, Pakiet nr 3- 100,00PLN. Worki papierowe, ręczniki papierowe, papier toaletowy: Pakiet nr 1- 1000,00PLN. Rękawice lateksowe: Pakiet nr 1- 70,00PLN. Worki foliowe, pojemniki plastikowe na materiał zakaźny: Pakiet nr 1- 800,00PLN, Pakiet nr 2- 700,00PLN. Sprzęt do utrzymania czystości: Pakiet nr 1- 70,00PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art.22ust.1pkt 1-4 ustawy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24ust.1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 i art.24 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art.24ust.1pkt 4-8, pkt 9 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania art.44 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP stosuje się do przepisów paragraf 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykaz wykonanych dostaw a okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/y figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89ust.1pkt 8 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Informacje banku lub SKOK- wystawionej nie wcześniej niż 3m-ce przed upływem terminu składania ofert. Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oświadczenia, że wszystkie oferowane produkty posiadają przewidziane prawem dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oferta będąca oświadczeniem woli Wykonawcy. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Podpisane załączniki wraz z oświadczeniem, że oferta spełnia wszystkie warunki postawione przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców składa wypełnione i podpisane oświadczenie. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy dostarczyć przetłumaczone na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Oceny spełnienia warunków o których mowa dokona Zamawiający na podst. dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie ze specyfikacją.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. niezmienność ceny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy w Kielcach, ul. Langiewicza 2, Pawilon A pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, preparat dezynfekcyjny w postaci koncentratu proszkowego do powierzchni i sprzętu medycznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. niezmienność ceny - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy do użycia alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. niezmienność ceny - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparaty dezynfekcyjne 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholowy preparat dezynfekcyjny przeznaczony do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, sterylne mydło w płynie, preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i wyposażenia pomieszczeń..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. niezmienność ceny - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.