eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Kalisz: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów
Numer ogłoszenia: 67155 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz wielorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów.Przedmiot zamówienia składa się z 18 niepodzielnych zadań. Szczegółowy opis zadań znajduje się w dalszej części ogłoszenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    katalogi, prospekty dotyczące oferowanych wyrobów, opis dokonany przez Wykonawcę zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany cen (zarówno in (+), jak i in (-)), jedynie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy do znieczuleń, igły Tuohy, filtry zewnątrzoponowe, cewniki epiduralne, igły pp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do znieczuleń - 260 szt, igły Tuohy - 20 szt, filtry zewnątrzoponowe - 20 szt, cewniki epiduralne - 10 szt, igły pp - 5340 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych z cewnikiem zbrojonym - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy do kaniulizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulizacji - 195 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry mechaniczne, elektrostatyczne, pediatryczne, mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci oraz wymienniki ciepła i wilgoci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry mechaniczne - 2700 szt, filtry elektrostatyczne - 1000 szt, filtry pediatryczne 475 szt, filtry mechaniczne z wymiennikiem ciepła i wilgoci - 1700 szt, wymienniki ciepła i wilgoci - 1200 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rurki intubacyjne, łączniki karbowane, jednorazowe obwody oddechowe, rurki ustno - gardłowe, zamknięty system do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzeloweg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne - 4185 szt Łączniki karbowane - 2220 szt Jednorazowe obwody oddechowe - 163 szt Rurki ustno - gardłowe - 2800 szt; zamknięty system do pobierania próbek wydzieliny z drzewa oskrzeloweg - 330 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa, zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu, zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa, rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa, rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem, rurka trachostomijna bez mankietu rowadnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy uzupełniające do wykonania tracheostomii przezskórnej metodą Griggsa 124 szt, Zestawy uzupełniający z rurką o regulowanym położeniu 3 szt, Zestawy do wykonywania tracheostomii przezskórnej metodą Grigsa 2 szt, Rurki trach.z mankietem niskociś.kompatybilne z zestawem Griggsa 180 szt, Rurka trachostomijna z regulowanym uchwytem 10 szt, Rurka trachostomijna bez mankietu 20 szt, Prowadnice 375 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Maski krtaniowe dla dzieci i dorosłch.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe dla dzieci i dorosłch 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do odsysania drzewa oskrzelowego - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Maski do podawania tlenu, dreny tlenowe, woda sterylna do nawilżania tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do podawania tlenu - 1750 szt; dreny tlenowe - 1000 szt, woda sterylna do nawilżania tlenu 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej, dreny z trokarem do drenażu opłucnej, dren z łącznikiem Y, bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 109 szt Dreny z trokarem do drenażu opłucnej - 50 szt Dren z łącznikiem Y - 5 szt Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej - 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pułapki wodne, linie do kapnometrii, czujnik pulsooksymetryczny; zestaw trzech odprowadzeń do EKG, Mankiety do pomiaru ciśnienia, Czujnik do pomiaru temperatury przełykowo-rektalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapki wodne - 250 szt Linie do kapnometrii - 850 szt, Czujnik pulsooksymetryczny - 3 szt; zestaw trzech odprowadzeń do EKG - 3 zest; Mankiety do pomiaru ciśnienia - 14 szt, Czujnik do pomiaru temperatury przełykowo-rektalny - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Igła do stymulacji stimuplex DIG, Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu, Przyrząd do pobierania płynu z butelki, Przyrząd do przelewania płynów; Kaniula punkcyjna dla cewników do żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do stymulacji stimuplex DIG - 140 szt Igła typ A do stymulacji nerwu przy znieczuleniu splotu - 5 szt Przyrząd do pobierania płynu z butelki - 11150 szt Przyrząd do przelewania płynów 2500 szt; Kaniula punkcyjna dla cewników do żył centralnych - 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do przetoczeń z regulatorem przepływów - 750 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dotętnicze- 600 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Linia do podgrzewacza płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do podgrzewacza płynów - 60 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Linia do kapnometrii do kapnometru NELLCOR NBP 70.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linia do kapnometrii do kapnometru NELLCOR NBP 70 - 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Jednoraz.układ oddechowy do respiratora SECHRIST mod. IV - 100B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednoraz.układ oddechowy do respiratora SECHRIST mod. IV - 100B - 70 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kopułki do pomiaru ciśnienia inwazyjnego do aparatu Hewlett Packard CMS-24 OMNICAR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kopułki do pomiaru ciśnienia inwazyjnego do aparatu Hewlett Packard CMS-24 OMNICAR - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.