Og³oszenie z dnia 2018-12-27
Og³oszenie nr 664416-N-2018 z dnia 2018-12-27 r.
Gmina P³oty: Odbieranie i transport odpadów od mieszkañców Gminy P³oty
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina P³oty, krajowy numer identyfikacyjny
85718232420000, ul.
Pl. Konstytucji 3 Maja
1
,
72310
P³oty, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
913 851 415, e-mail
i.majewska@ploty.pl, faks
913 851 866.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ploty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ploty.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ploty.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt± tradycyjn± lub kuriersk± w zamkniêtej i oznakowanej kopercie
Adres:
Adres: Urz±d Miejski w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, SEKRETARIAT URZÊDU
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbieranie i transport odpadów od mieszkañców Gminy P³oty
Numer referencyjny:
ZP.271.25.2018.IM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy oraz z miejsc przeznaczonych do "gniazdowego" systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w granicach administracyjnych Gminy P³oty;parku miejskiego, koszy ulicznych, przystanków autobusowych, targowiska oraz nieruchomo¶ci niezamieszka³ych odbieranie na zlecenie zamawiaj±cego odpadów gromadzonych w punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK), zlokalizowanych w Gminie P³oty; Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 8 do SIWZ W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci takich jak: 1) ustawa z dnia 2 lipca 2004r., o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U z 2017r., poz. 2168 z pó¼n. zm), 2) ustawa z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21 z pó¼n. zm.), 3) ustawa z dnia 13 wrze¶nia 1996r., o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 z pó¼n. zm.), 4) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 z pó¼n. zm), 5) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688 z pó¼n.zm.), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009r., o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1803 z pó¼n. zm.), 6) ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( Dz. U. z 2017r., poz. 1566 z pó¼n. zm.), 7) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 16 czerwca 2009r., w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r. Nr 104, poz. 868), 8) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 14 grudnia 2016 r., w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2016 r., poz. 2167), 9) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdañ o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczysto¶ciach ciek³ych oraz realizacji zadañ z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934), 10) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia sk³adowania masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji (Dz. U. z 2017 r., poz. 2412), 11) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r., w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), W przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia aktualnie obowi±zuj±cych przepisów prawa. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2) Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy wymaga, aby min. 4 osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci faktycznie zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zosta³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê, w pe³nym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni i/lub kierowcy "¶mieciarek", je¿eli wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wymagana liczba zatrudnionych osób na umowê o pracê - min. 4 osoby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wy¿ej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 3) Szczegó³owe informacje w poni¿szym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególno¶ci: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, b) uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, c) rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia
II.5) G³ówny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90513100-7 |
90511000-2 |
90512000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-09-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci oraz zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) w zwi±zku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21), w zakresie:
- 20 01 01 - Papier i tektura
- 20 01 02 - Szk³o
- 20 01 35 - Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w 20
01 21, 20 01 23 zawieraj±ce niebezpieczne sk³adniki,
- 20 01 36 - Zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w 20
01 21, 20 01 23 i 20 01 35,
- 20 01 39 - Tworzywa sztuczne,
- 20 01 40 - Metale,
- 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
- 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe
- 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury
- 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych,
- 15 01 04 - Opakowania z metali,
- 15 01 05 - Opakowania wielomateria³owe,
- 15 01 06 - Zmieszane odpady opakowaniowe,
- 15 01 07 - Opakowania ze szk³a,
- 20 02 01 - Odpady ulegaj±ce biodegradacji.
- 17 02 01 - Drewno
- 15 01 03 - Opakowania z drewna
- 20 01 11 - Tekstylia
- 15 01 09 - Opakowania z tekstyliów
- 20 01 10 - Odzie¿
- 15 01 05 - Opakowania wielomateria³owe
- 20 01 32 - Leki
- 20 01 33 - Baterie i akumulatory
- 16 01 03 - Zu¿yte opony
- 17 01 01 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie uznany za spe³niony je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie powadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz±, ni¿ 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) warunek zostanie spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych i ci±g³ych równie¿ wykonuje) nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum:
o jedn± us³ugê lub us³ugi odbioru i wywozu odpadów komunalnych, z których ka¿da by³a wykonywana na rzecz w³a¶cicieli nieruchomo¶ci lub gmin, w przypadku gdy gmina przejê³a obowi±zki w³a¶ciciela nieruchomo¶ci, w sposób ci±g³y przez okres co najmniej 12 miesiêcy, która to us³uga lub us³ugi obejmowa³y odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych o ³±cznej masie minimum 1 000 Mg w okresie 12 miesiêcy,
oraz
o jedn± us³ugê lub us³ugi odbioru i wywozu odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, z których ka¿da by³a wykonywana na rzecz w³a¶cicieli nieruchomo¶ci lub gmin, w sposób ci±g³y przez okres co najmniej 12 miesiêcy, która to us³uga lub us³ugi obejmowa³y odbiór i transport odpadów opakowaniowych gromadzonych w sposób selektywny o ³±cznej masie minimum 200 Mg w okresie 12 miesiêcy.
b) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wyposa¿eniem umo¿liwiaj±cym odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci w ilo¶ci co najmniej:
o dwóch pojazdów specjalistycznych, przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcj± kompaktuj±c±;
o dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
o jednego pojazdu przystosowanego do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
Wykonawca jest zobowi±zany spe³niaæ szczegó³owe wymagania okre¶lone w Art.9d. Ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. 2018 poz. 1454 ze zm) oraz Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013 poz. 122).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp oraz w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy - o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, a w przypadku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu- wzór stanowi za³±cznik Nr 4 do siwz.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej Gminy P³oty na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbierania odpadów komunalnych;
2) wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.,
o odpadach (Dz. z 2018 r., poz. 21) lub zezwolenie na transport odpadów zgodnie z art. 28 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, lub równowa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów,
3) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s± po¶wiadczenia, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wykazane w wykazie zosta³y wczesniej wykonane, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania ww. dowodów.
Wykaz powinien obejmowaæ us³ugi w ilo¶ci i o zakresie niezbêdnym dla potwierdzenia spe³niania opisanego warunku - - wzór stanowi za³±cznik Nr 5 do SIWZ;
4) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz powinien obejmowaæ sprzêt i bazê w ilo¶ci i o zakresie niezbêdnym dla potwierdzenia spe³niania opisanego warunku - wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ;
5) Op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotowym postêpowaniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 13 000,00 z³ (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Gryficach
Filia P³oty
rachunek bankowy nr 53 9376 0001 2009 0030 1934 0004 z dopiskiem wadium w przetargu na: "Odbieranie i transport odpadów od mieszkañców Gminy P³oty " nr ZP.271.25.2018.IM
4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz Wykonawca mo¿e z³o¿yæ w formie orygina³u w osobnej kopercie i z³o¿yæ Sekretariacie Urzêdu. Wówczas kopiê dokumentu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do terminu sk³adania ofert wymagana kwota znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego i bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela (np. banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³anie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, termin wa¿no¶ci wystawionego dokumentu powinien byæ zgodny z terminem zwi±zania ofert±.
9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP tak¿e, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
11. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
12. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
13. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA OFERTOWA | 60,00 |
ASPEKT ¦RODOWISKOWY | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnego aneksu - pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) na przedmiot zamówienia; 2) wyst±pienia okoliczno¶ci nie zawinionych przez strony, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ. Okoliczno¶ci powy¿sze odnosiæ siê mog± w szczególno¶ci do wyst±pienia nag³ych zmian stanu prawnego, dzia³añ i zaniechañ organów w³adzy publicznej, konieczno¶ci uwzglêdnienia wp³ywu ewentualnych prac dodatkowych i zamiennych na realizacjê przedmiotu umowy; 3) zmiany podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia S±du w podziale na 4
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 01 - nieprzekompostowane frakcje odpadów komunalnych i podobnych z terenu Kompostowni Odpadów Zielonych przy ul. Janowskiej 51 we Wroc³awiu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- "¦wiadczenie us³ug odbioru odpadów komunalnych sta³ych z budynków O¶rodka dla Osób Uzale¿nionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów".
- Sukcesywna us³uga odbioru odpadów komunalnych
- Przygotowanie i obs³uga punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.