eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Konin: Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu.
Numer ogłoszenia: 66361 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu. Pakiet 1 A) Automatyczna myjnia termiczno-chemiczna na 1 endoskop - 1 szt. Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2008/2009 B) Kompletny zestaw do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) - 1 szt. Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2008/2009 Pakiet 2 UPS - 1 szt. ; urządzenie do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych, fabrycznie nowe, pochodzące z seryjnej produkcji. Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta na wszystkie pakiety musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.712,73 zł, a w przypadku składania ofert częściowych jak niżej: Pakiet 1 - 2.663,55 zł Pakiet 2 - 2.049,18 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223., poz. 1655 z późń. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z §9 SIWZ nr 32/09. 2) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (jeżeli dotyczy). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Materiały informacyjne dotyczące sprzętu (katalogi, opisy, foldery itp.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Funkcjonalność - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45,62-504 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria WSZ w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków wspólnotowych - Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Projekt kluczowy pt. Poprawa jakości usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Koninie..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Automatyczna myjnia termiczno-chemiczna na 1 endoskop i kompletny zestaw do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Automatyczna myjnia termiczno-chemiczna na 1 endoskop - 1 szt. Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2008/2009 B) Kompletny zestaw do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) - 1 szt. Sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany - rok produkcji 2008/2009 Zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Funkcjonalność - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: UPS - 1 szt. ; urządzenie do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych, fabrycznie nowe, pochodzące z seryjnej produkcji. Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UPS - 1 szt. ; urządzenie do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych, fabrycznie nowe, pochodzące z seryjnej produkcji. Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty. Zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z uruchomieniem sprzętu oraz szkoleniem personelu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.