Ogłoszenie z dnia 2005-12-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radomsko: dostawa systemu zamkniętego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Powiatowy, do kontaktów: Anna Grochowalska, ul. P. Wyszyńskiego, 97-500 Radomsko, tel. 044 6854704, fax 044 6854704, e-mail: zamowinia.publiczne@szpital-radomsko.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu zamkniętego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet Nr 1 - System zamknięty. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy, 97-500 Radomsko, ul. P. Wyszyńskiego 14. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 89 370,18 PLN - postępowanie cząstkowe w ramach grupy, powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet 1 - 900,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z umową dostawy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określono w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% jakość - 20% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 257/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.01.2006, godzina 10:30, sala konferencyjna, 97-500 Radomsko, ul. P. Wyszyńskiego 14.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.12.2005.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Świadczenie usług w postaci gotowania zup, obiadów dwudaniowych i gorących posiłków oraz ich dowozu dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku"
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu BUS do przewozu ratowników dla KP PSP w Radomsku
- Usuwanie awarii powstałych w 2026 r. na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych będących własnością Gminy Radomsko
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
- "Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku."
- Wymiana i montaż wodomierzy z wdrożeniem systemu teleinformatycznego do zarządzania gospodarką wodno-ściekową w 2026 r.
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Przyrządy do iniekcji
- Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





