eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1
Numer ogłoszenia: 66283 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340635 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1. b) Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ, załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f (w tym szkicach) oraz załączniku nr 2 do istotnych postanowień umowy. c) Postępowanie zostało podzielone na 7 niżej opisanych części, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, określającym ilości oraz rodzaj zamawianego asortymentu: 1) część 1a postępowania obejmuje dostawę: - biurek, narożnika do biurka, stolika pod telefon, stołów, szafek kuchennych, szaf ubraniowych i biurowych, szafek TV i regałów; 2) część 1b postępowania obejmuje dostawę: - krzeseł i foteli; 3) część 2 postępowania obejmuje dostawę: - szaf BHP, wieszaków, szaf kartotecznych i regałów magazynowych; 4) część 3 postępowania obejmuje dostawę: - miniwieży i telewizora LCD; 5) część 4 postępowania obejmuje dostawę: - dywanu, tablic korkowych, tablic na dyplomy i podziękowania, godła państwowego, gabloty na klucze, zegara, luster, wieszaka ściennego, półki narożnej, lampek biurowych, wentylatora, suszarek elektrycznych do rąk, stolika plastikowego i taboretu łazienkowego; 6) część 5 postępowania obejmuje dostawę: - pojemników na śmieci, apteczki ściennej, szczotek do WC, dywanika antypoślizgowego, wycieraczki antypoślizgowej, pojemników na papier toaletowy i mydło w płynie, dywanika gumowego - maty łazienkowej; 7) część 6 postępowania obejmuje dostawę: - chłodziarek, czajników elektrycznych bezprzewodowych, kuchenek mikrofalowych, kuchenek elektrycznych 2 palnikowych. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Zamawiający wymaga złożenia oferty zgodnie z podziałem na części, określonym w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. e) Miejsce dostawy: Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy do n/w magazynów Zamawiającego, zgodnie z załącznikami nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do Istotnych postanowień umowy. Miejscem dostawy będzie dla asortymentu określonego w załączniku nr: 1a) budynek Stacji Paliw w bazie KWP we Wrocławiu, ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław 1b) budynek Strefy Wjazdu w bazie KWP we Wrocławiu, ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław 1c) budynek Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, ul Romualda Traugutta 3, 59-300 Lubin 1d) magazyn KWP Wrocław ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław 1e) budynek Komisariatu Policji w Polanicy Zdrój, ul Warszawska 1, 57-320 Polanica Zdrój 1f) budynek Komisariatu Policji w Żmigrodzie, ul. 1 maja 28, 55-140 Żmigród...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.14.11.00 - Regały 39.13.22.00 - Szafy na karty indeksowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.53.30.00 - Dywaniki 39.53.14.00 - Pokrycia podłogowe 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1a postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. JANTOM - MEBEL, ul. Tortunia 51A, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19883,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18464,70

  • Oferta z najniższą ceną: 18464,70 / Oferta z najwyższą ceną: 30065,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 3 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno - Handlowe Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2310,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2982,90

  • Oferta z najniższą ceną: 2982,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2982,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 4 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno - Handlowe Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3295,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6567,26

  • Oferta z najniższą ceną: 6567,26 / Oferta z najwyższą ceną: 7538,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część 5 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno - Handlowe Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1405,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1160,01

  • Oferta z najniższą ceną: 1160,01 / Oferta z najwyższą ceną: 1789,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 6 postępowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • w&w design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2524,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2810,88

  • Oferta z najniższą ceną: 2810,88 / Oferta z najwyższą ceną: 4865,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.