Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1.
Numer ogłoszenia: 340635 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kwaterunkowego, żywnościowego, gospodarczego i kulturalnooświatowego, z przeznaczeniem dla KPP Lubin, KP Kamieniec Wrocławski, KP Polanica Zdrój, KP Żmigród, służbowej stacji paliw oraz strefy wjazdu KWP przy ul. Połbina 1. b) Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ, załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f (w tym szkicach) oraz załączniku nr 2 do istotnych postanowień umowy. c) Postępowanie zostało podzielone na 7 niżej opisanych części, zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, określającym ilości oraz rodzaj zamawianego asortymentu: 1) część 1a postępowania obejmuje dostawę: - biurek, narożnika do biurka, stolika pod telefon, stołów, szafek kuchennych, szaf ubraniowych i biurowych, szafek TV i regałów; 2) część 1b postępowania obejmuje dostawę: - krzeseł i foteli; 3) część 2 postępowania obejmuje dostawę: - szaf BHP, wieszaków, szaf kartotecznych i regałów magazynowych; 4) część 3 postępowania obejmuje dostawę: - miniwieży i telewizora LCD; 5) część 4 postępowania obejmuje dostawę: - dywanu, tablic korkowych, tablic na dyplomy i podziękowania, godła państwowego, gabloty na klucze, zegara, luster, wieszaka ściennego, półki narożnej, lampek biurowych, wentylatora, suszarek elektrycznych do rąk, stolika plastikowego i taboretu łazienkowego; 6) część 5 postępowania obejmuje dostawę: - pojemników na śmieci, apteczki ściennej, szczotek do WC, dywanika antypoślizgowego, wycieraczki antypoślizgowej, pojemników na papier toaletowy i mydło w płynie, dywanika gumowego - maty łazienkowej; 7) część 6 postępowania obejmuje dostawę: - chłodziarek, czajników elektrycznych bezprzewodowych, kuchenek mikrofalowych, kuchenek elektrycznych 2 palnikowych. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Zamawiający wymaga złożenia oferty zgodnie z podziałem na części, określonym w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. e) Miejsce dostawy: Dostawa będzie realizowana na koszt Wykonawcy do n/w magazynów Zamawiającego, zgodnie z załącznikami nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do Istotnych postanowień umowy. Miejscem dostawy będzie dla asortymentu określonego w załączniku nr: 1a) budynek Stacji Paliw w bazie KWP we Wrocławiu, ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław 1b) budynek Strefy Wjazdu w bazie KWP we Wrocławiu, ul. Połbina 1, 54-151 Wrocław 1c) budynek Komendy Powiatowej Policji w Lubinie, ul Romualda Traugutta 3, 59-300 Lubin 1d) magazyn KWP Wrocław ul. Sokolnicza 12, 53-676 Wrocław 1e) budynek Komisariatu Policji w Polanicy Zdrój, ul Warszawska 1, 57-320 Polanica Zdrój 1f) budynek Komisariatu Policji w Żmigrodzie, ul. 1 maja 28, 55-140 Żmigród..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.32.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 39.14.11.00-3, 39.13.22.00-8, 34.92.84.80-6, 39.53.30.00-7, 39.53.14.00-7, 44.41.00.00-7, 39.70.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenia potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego przedstawienie wymienionego niżej oświadczenia. Wykonawcy zagwarantują, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia następujące wymogi: a) określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, b) jest wolny od wad fizycznych i prawnych, c) określone w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, w szczególności: - w przypadku złożenia oferty na część 1b postępowania, zaoferowane w poz. 2, 3 i 4 formularza ofertowego krzesła i fotele, posiadają pozytywny wynik badań wytrzymałościowych, potwierdzony zaświadczeniem podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, który zostanie dostarczony Zamawiającemu przy dostawie, zgodnie z wymogiem Zamawiającego zawartym w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umowy, - w przypadku złożenia oferty na część 2 postępowania, zaoferowane w poz. 4 i 5 formularza ofertowego regały magazynowe, spełniają wymagania dotyczące ich maksymalnego obciążenia, określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umowy, tj. posiadają informację producenta na temat ich maksymalnego obciążenia, trwale umieszczoną na regale. Dla potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca winien złożyć oświadczenie - - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony (odpowiednio do części, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI B i VII SIWZ - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu (Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych), ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1a postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1a postępowania obejmuje dostawę: - biurek, narożnika do biurka, stolika pod telefon, stołów, szafek kuchennych, szaf ubraniowych i biurowych, szafek TV i regałów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.32.00-8, 39.14.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 1b postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1b postępowania obejmuje dostawę: - krzeseł i foteli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 2 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 postępowania obejmuje dostawę: - szaf BHP, wieszaków, szaf kartotecznych i regałów magazynowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.11.00-3, 39.13.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 3 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 postępowania obejmuje dostawę: - miniwieży i telewizora LCD;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 4 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 postępowania obejmuje dostawę: - dywanu, tablic korkowych, tablic na dyplomy i podziękowania, godła państwowego, gabloty na klucze, zegara, luster, wieszaka ściennego, półki narożnej, lampek biurowych, wentylatora, suszarek elektrycznych do rąk, stolika plastikowego i taboretu łazienkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 44.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 5 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 postępowania obejmuje dostawę: - pojemników na śmieci, apteczki ściennej, szczotek do WC, dywanika antypoślizgowego, wycieraczki antypoślizgowej, pojemników na papier toaletowy i mydło w płynie, dywanika gumowego - maty łazienkowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 39.53.30.00-7, 39.53.14.00-7, 44.41.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 6 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 postępowania obejmuje dostawę: - chłodziarek, czajników elektrycznych bezprzewodowych, kuchenek mikrofalowych, kuchenek elektrycznych 2 palnikowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie zestawu mebli do Majsterni Centrum Nauki Kopernik w ramach inicjatywy SOWA .
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Praga- Południe m.st. Warszawy.
- Zakup mebli.
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych BL-I.272.6.2025
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.