To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-26
Baranów: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym gminy Baranów w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 66224 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13855 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, ul. Armii Krajowej 87, 96-314 Baranów, woj. mazowieckie, tel. 46 858 13 50, faks 46 858 13 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze administracyjnym gminy Baranów w latach 2014-2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja oświetlenia drogowego na terenie administracyjnym Gminy Baranów. Liczba punktów świetlnych na terenie Gminy wynosi: 889 szt. w tym: 372 szt. oprawy sodowe ALUROAD SRP 221 o mocy 70W - produkcji Philips, 330 szt. oprawy sodowe o mocy 70W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 4 sz. oprawy sodowe o mocy 100 W OUSc - produkcji ELGO (Brilux), 176 szt. oprawy sodowe o mocy 150W w większej części OUSc - produkcji ELGO (Brilux) 7 szt. oprawy sodowe o mocy 250 W - produkcji ELGO (Brilux), Powyższe oświetlenie zasilane jest z 62 punktów (stacje trafo i skrzynki SON na słupach). Sterowanie odbywa się za pomocą zegarów astronomicznych CPa (62 szt.) produkcji f-my Rabbit z Wrocławia Ilość punków świetlnych może ulec zwiększeniu w przypadku dobudowy nowych punków świetlnych Zakres robót objętych przedmiotem przetargu: 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj. klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 2. wymiana elementów linii tj.: bezpieczników , zacisków (w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 3. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz na 3 lata); 4. przeglądy elementów sterujących oświetleniem (raz w roku); 5. doraźne naprawy pomiarowe (ustalenie godzin świecenia na żądanie Zamawiającego, dostosowanie do okresu letniego itp.); 6. wymiana elementów sterujących oświetleniem w przypadku zgłoszenia awarii - (w ciągu 48 godz. od jej zgłoszenia); 7. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii); 8. wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokółami, (raz na 3 lata); 9. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 10. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego z wywózką, (w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia); 11. w przypadku wystąpienia dewastacji bądź kradzieży elementów oświetlenia Zamawiający zakupi materiały a Wykonawca zamontuje element w ramach opłaty za konserwację oświetlenia (bez dodatkowego wynagrodzenia); 12. współpraca z właściwymi zakładami energetycznymi w sprawach związanych z oświetleniem energetycznym w tym przygotowanie i uzgodnienie w imieniu zamawiającego instrukcji współpracy ruchowej, oraz właściwymi zarządcami dróg w sprawach zajęcia pasa drogowego podczas wykonywania robót i ponoszenia na własny koszt opłat z tym związanych. 13. utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów. Ponadto Wykonawcę obciąża: 1) Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji; 2) Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Elektryczna usługi elektryczne Adam Adamski
jakie przetargi wygrała firma
Firma Elektryczna usługi elektryczne Adam Adamski
- Firma Elektryczna usługi elektryczne - Adam Adamski, ul. Reymonta 29, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130256,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105104,34
Oferta z najniższą ceną: 105104,34 / Oferta z najwyższą ceną: 165332,67
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BARANÓW
więcej: przetargi BARANÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.