eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-09

Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 6618 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424904 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający wł. Skarbu Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie własności na Zamawiającego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego urządzeń (1,2 i 3 część zamówienia) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. Grupa sprzętowa I: I.1. Fabrycznie nowy komputer przenośny z ekranem dotykowym 12,1cali z trybem pracy jako tablet z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional PL 64 bity wyposażony dodatkowo w monitor LCD 22 cale, klawiaturę, mysz optyczną bezprzewodową i stację dokującą z dodatkowym zasilaczem oraz pendrive 16 GB - 1 zest. I.2. Fabrycznie nowy komputer przenośny z ekranem 14 cali z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional PL 64 bity wyposażony dodatkowo w monitor LCD 22 cale, klawiaturę, mysz optyczną bezprzewodową i standardową stacją dokującą z dodatkowym zasilaczem oraz pendrive 16 GB - 1 zest. I.3. Fabrycznie nowy komputer przenośny z ekranem 14 cali z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional PL 64 bity wyposażony dodatkowo w monitor LCD 22 cale, klawiaturę, mysz optyczną bezprzewodową i rozbudowaną stacją dokującą z dodatkowym zasilaczem oraz pendrive 16 GB -1zest. I.4. Fabrycznie nowy komputer przenośny z ekranem 15,6 cali z systemem operacyjnym Windows 7 Profesional PL 64 bity wyposażony dodatkowo w monitor LCD 22 cale, klawiaturę, mysz optyczną bezprzewodową i stacją dokującą z dodatkowym zasilaczem oraz pendrive 16 GB - 2 zest. Grupa sprzętowa II: II.1. Dysk wewnętrzny 2,5 cala SATA 500 GB - 1 szt. II.2. Dysk wewnętrzny 2,5 cali SSD 120GB- 1 szt. II.3. Pamięć RAM DDR II PC2-5300 4 GB (2x2GB) - 2 szt. II.4. Dysk wewnętrzny 3,5 SATA 1TB - 2 szt. II.5. Dysk wewnętrzny 3,5 cala SAS NL 1TB - 3 szt. II.6. Dysk zewnętrzny 2.5 cala eSATA USB Combo 1TB - 8 szt. II.7.Taśma backup 800 GB - 5 szt. Grupa sprzętowa III: III.1. Fabrycznie nowa drukarka laserowa A4 z dupleksem automatycznym wyposażona w kartę sieciową i zapasem tonerów - 1 szt. III.2. Fabrycznie nowa drukarka atramentowa A4 do druku w kolorze z faxem, skanerem i możliwością druku na płytach CD/DVD - 1 szt. III.3. Fabrycznie nowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe do druku w kolorze - 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie własności na Zamawiającego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego urządzeń (1 część zamówienia - Grupa sprzętowa I) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADUNIX Gromniak Spółka Jawna, ul. Unisławy 13cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31328,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45276,30

  • Oferta z najniższą ceną: 45276,30 / Oferta z najwyższą ceną: 45276,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie własności na Zamawiającego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego urządzeń (2 część zamówienia - Grupa sprzętowa II) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RADUNIX Gromniak Spółka Jawna, ul. Unisławy 13cd, 71-402 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12213,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12991,26

  • Oferta z najniższą ceną: 12991,26 / Oferta z najwyższą ceną: 12991,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie własności na Zamawiającego i dostarczenie do siedziby Zamawiającego urządzeń (3 część zamówienia - Grupa sprzętowa III) wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DiP Elżbieta Dziakiewicz, Jerzy dziakiewicz, Marek Pietkiewicz Spółka Jawna, ul. Budziszyńska 24, 70-023 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16803,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22211,34

  • Oferta z najniższą ceną: 22211,34 / Oferta z najwyższą ceną: 27564,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.