eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie w okresie 12 miesięcy usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania TBD-FK Finanse i księgowość oraz Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Poznań: Świadczenie w okresie 12 miesięcy usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania TBD-FK Finanse i księgowość oraz Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB
Numer ogłoszenia: 65898 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33408 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w okresie 12 miesięcy usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania TBD-FK Finanse i księgowość oraz Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie świadczenia usługi serwisu i bieżącej konserwacji w okresie 12 miesięcy na niżej wymienione oprogramowanie, użytkowane w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim: 1)oprogramowanie TBD-FK Finanse i Księgowość wykorzystywane w zakresie finansów i księgowości budżetu Wojewody oraz dysponenta III-go stopnia (dwa odrębne moduły). Oprogramowanie opracowane za pomocą pakietu obiektowych narzędzi Oracle (Oracle Forms oraz Oracle Reports) w technologii dwuwarstwowej klient-serwer w oparciu o relacyjną bazę danych Oracle Server. 2) oprogramowanie Internetowy System Raportów Budżetowych i-SRB, wykorzystywane w Wydziale Finansów i Budżetu przez dysponenta części budżetowej do sporządzania sprawozdań budżetowych łącznych. Przeznaczone jest dla jednostek budżetowych oraz samorządowych rozliczających się z Wielkopolskim Urzędem Wojewódzkim, a głównym jego założeniem jest wyeliminowanie ręcznego wprowadzania sprawozdań do systemu finansowego Urzędu. Oprogramowanie oparte o technologię PHP, serwer WWW Apache oraz bazę danych PostgreSQL. W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa zastosowano protokół szyfrowanej transmisji https, wyposażony w zaawansowane zabezpieczenia sieciowe i metody autoryzacji. 2. Zobowiązania Wykonawcy Świadczenie usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania wymienionego w pkt. I. rozumiane jest przez Zamawiającego jako: 1)Nadzór eksploatacyjny: a)udzielanie pomocy w bieżącej obsłudze systemu, b)udzielanie pomocy w sytuacjach losowych (np. zniszczenie programów, awaria instancji bazy danych, itp.). 2)Konserwacja systemu: a)instalowanie nowych wersji produktu przy pomocy łącza serwisowego, b)serwisowanie bazy danych poprzez łącza serwisowe. 3)Usługa serwisu aplikacji: a)nieodpłatne usuwanie błędów w oprogramowaniu aplikacyjnym (za błąd uważa się nieoczekiwane przerwanie działania oprogramowania z przyczyn niezależnych od operatora, tzw. błąd systemowy), b)usuwanie usterek w funkcjonowaniu systemu, wykrytych przez Zamawiającego bez zbędnej zwłoki, po przyjęciu pisemnego zgłoszenia faksem, pocztą elektroniczną lub korespondencyjnie (za usterkę lub wadę uznaje się działanie oprogramowania niezgodne z dołączoną dokumentacją), c)pomoc na telefon (helpdesk) w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30, d)bezpośrednia diagnostyka w siedzibie Zamawiającego poprzez łącze serwisowe, e)konsultacje w zakresie obsługi użytkowej i eksploatacji oprogramowania aplikacyjnego, f)dokonywanie, na zlecenie Zamawiającego (w ramach zryczałtowanej kwoty umowy serwisowej) modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego, niezbędnych dla jego dostosowania do zmian w obowiązujących aktach normatywnych, g)dokonywanie na zlecenie Zamawiającego odpłatnych modyfikacji oprogramowania wykraczających poza zakres określony w punkcie f), w ramach czynności dodatkowych, h)wprowadzanie na bieżąco niezbędnych zmian w dokumentacji użytkowej oraz eksploatacyjnej systemu. 4)Czas reakcji na ujawnione wady programowe od momentu przyjęcia powiadomienia pisemnego (faksem lub pocztą elektroniczną) wynosi: a)w przypadku całkowitego braku możliwości pracy: o ile możliwa jest zdalna interwencja serwisantów - 12 godzin, w razie konieczności interwencji na miejscu awarii - 48 godzin, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, b)w pozostałych przypadkach do 5 dni roboczych lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5)Poprawki oprogramowania niewymagające bezpośredniej interwencji Wykonawcy - Wykonawca zainstaluje samodzielnie w docelowej lokalizacji poprzez łącze serwisowe. 6)Każde zgłoszenie winno zawierać szczegółowy opis problemu oraz opis oczekiwanego rozwiązania. 3. Zobowiązania Zamawiającego Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia niezbędnej współpracy w trakcie realizacji świadczenia usługi serwisu i bieżącej konserwacji oprogramowania wymienionego w pkt. 1., a w szczególności zobowiązuje się do: 1)Zapewnienia Wykonawcy możliwości zdalnej interwencji podczas serwisu oprogramowania przy wykorzystaniu sieci WAN, poprzez zapewnienie bezpiecznego łącza serwisowego (szyfrowany kanał VPN) umożliwiającego Wykonawcy swobodny dostęp do serwerów plików oraz serwera bazy danych, na którym zainstalowano serwisowany system w zakresie niezbędnym do jego konserwacji. 2)Zapewnienia terminowości wszelkich obustronnie ustalanych kontaktów roboczych oraz zaplanowanych prac. 3)Uzgadniania z Wykonawcą wszelkich planowanych zmian sprzętowych i systemowych mogących mieć znaczenie dla poprawności i efektywności pracy oprogramowania. 4)Udostępniania Wykonawcy aktualnych kopii bezpieczeństwa danych w przypadku konieczności usunięcia awarii instancji bazy danych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TBD SYSTEMY INFORMATYCZNE SPÓŁKA Z O.O. ,, ul. Zgoda 57, 25-378 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70243,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89667,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89667,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97416,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.