Ogłoszenie z dnia 2005-12-12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Poznań: Przedłużenie licencji na programy opłatowo-księgowe służące do ściągania opłat za korzystanie ze środowiska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, do kontaktów: Arkadiusz Błochowiak-tel. 061 655-83-61, Al. Niepodległości, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8551581 w. 284, fax 061 8557599, e-mail: kancelaria@wielkopolska.mw.gov.pl, www.wielkopolska.mw.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.94.10 - Oprogramowanie księgowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedłużenie licencji na programy opłatowo-księgowe służące do ściągania opłat za korzystanie ze środowiska. 5) Krótki opis: Przedłużenie licencji na programy opłatowo-księgowe służące do ściągania opłat za korzystanie ze środowiska, w skład którego wchodzi: - zintegrowane oprogramowanie do weryfikacji wysokości opłat za korzystanie ze środowiska, - zintegrowane oprogramowanie do redystrybucji i windykacji opłat za korzystanie ze środowiska, - zintegrowane oprogramowanie do rejestru danych o dokumentach z zakresu ochrony środowiska, - zintegrowane oprogramowanie do rejestru korespodencji przychodzącej i wychodzące. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 992.865,00 zł netto
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 ATMOTERM S.A., do kontaktów: Lesław Adamczyk, Marek Krzemiński, ul. Łangowskiego 4, 45-031 Opole, woj. Polska, tel. 0-77 4426666, fax 0-77 4426695, e-mail: office@atmoterm.pl, www.atmoterm.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 934000 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DI.IX.3321. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 1 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i instalacja oprogramowania do RTG dofinansowanych w ramach KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Dostawa i wdrożenie platformy planowania przestrzennego i udostępniania zasobów informacji sektora publicznego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Golub-Dobrzyń"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu komputerowego wraz z jego instalacją, uruchomieniem, konfiguracją i szkoleniem z obsługi urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.