eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA MATERIAŁÓW WSZCZEPIALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Kraków: DOSTAWA MATERIAŁÓW WSZCZEPIALNYCH
Numer ogłoszenia: 65734 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38484 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW WSZCZEPIALNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów wszczepialnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja, w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do Specyfikacji, a także wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji. 4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182210-4 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy c) czas reakcji serwisu (dotarcia do Szpitala) na zgłoszenie o awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin. d) Wykonawca zapewni możliwość przyjmowania zgłoszeń o awarii w każdym dniu tygodnia. 6. W ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego zamawiającego, w ramach umowy dostawy wyrobów medycznych. Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem produktów, które Wykonawca dostarcza w ramach niniejszej umowy. Wykonawca przeprowadzi szkolenia zapewniając na swój koszt wszystkie niezbędne do realizacji szkolenia materiały szkoleniowe, dojazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie uczestników szkolenia. Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę. Zakończenie szkoleń potwierdzone będzie protokołem, sporządzonym oddzielnie dla każdej szkolonej grupy, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron i zawierającym: a) nazwę i tematykę każdego ze szkoleń, b) datę i miejsce ich przeprowadzenia, c) imienną listę osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach, d) imię i nazwisko oraz specjalizację osób prowadzących szkolenie, e) czas trwania poszczególnych szkoleń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.10-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, Warszawa, kraj/woj. Austria.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75455,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70686,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70686,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73796,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: PAKIET 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Poland Sp. z o.o., ul. Ostrobramska 101, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45840,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50004,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50004,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50004,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.