eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie współfinansowanego ze środków EFS, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanego przez Urząd Miejski w Szczuczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Szczuczyn: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie współfinansowanego ze środków EFS, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanego przez Urząd Miejski w Szczuczynie
Numer ogłoszenia: 65670 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8925 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczuczynie, Plac Tysiąclecia 23, 19-230 Szczuczyn, woj. podlaskie, tel. 086 2735080, faks 086 2735081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie współfinansowanego ze środków EFS, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowanego przez Urząd Miejski w Szczuczynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i materiałów papierniczo-biurowych do Szkoły Podstawowej w Szczuczynie w ramach projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne w SP w Szczuczynie. Zamówienie podzielone jest na cztery części, z których każda oceniana będzie odrębnie. -CZĘŚĆ 1: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatu fotograficznego i szafki mobilnej -CZĘŚĆ 2: Dostawa oprogramowania, tuszy i tonerów -CZĘŚĆ 3: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych -CZĘŚĆ 4: Dostawa pomocy dydaktycznych 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a, 2b, 2c i 2d do SIWZ. 3.Miejsce realizacji zamówienia: dostawa do Szkoły Podstawowej w Szczuczynie, ul.Kilińskiego 42, 19-230 Szczuczyn. 4.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. Przekazanie dostarczonych pomocy odbywać się będzie protokolarnie. 5.Wszystkie oferowane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lecz wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 a/b/c/d do SIWZ. 6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w/w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 39.10.00.00 - Meble 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.10.00 - Skoroszyty 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 18.41.20.00 - Odzież sportowa 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.30 - Ołówki 39.24.12.00 - Nożyczki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostepie do edukacji oraz zmniejszanie róznic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego, aparatu fotograficznego i szafki mobilnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU UNINET JOANNA MIODUSZEWSKA, ul. Krzywa 14, 19-230 Szczuczyn, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14935,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22192,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa oprogramowania, tuszy i tonerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR Piotr Baran, ul. Wieniawskiego 9/18, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4620,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5998,71

  • Oferta z najniższą ceną: 5998,71 / Oferta z najwyższą ceną: 5998,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów papierniczo-biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPPHU Vika Renata Musielska, ul. Lubanów 28b, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8179,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7814,77

  • Oferta z najniższą ceną: 7814,77 / Oferta z najwyższą ceną: 11182,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i zajęć rozwijajacych zainteresowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU OMEGA Marcin Laskowski, ul. Krzywa 12, 19-230 Szczuczyn, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10218,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13262,68

  • Oferta z najniższą ceną: 13262,68 / Oferta z najwyższą ceną: 18104,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.