Ogłoszenie z dnia 2018-11-30
Ogłoszenie nr 655622-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.
Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2019 R
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole nr 31 w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny
7235014900000, ul.
ul. Pocztowa
,
43309
Bielsko-Biała, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 814 00 20, 33 810 03 36, e-mail
intendent@p31.eu, faks
33 810 03 36.
Adres strony internetowej (URL): http://www.p31.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka budżetowa Miasta Bielsko-Biała
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Wspólne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37 i Przedszkola nr 42 na rok 2019. Zamówienie udzielone na podstawie porozumienia zawartego na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w dniu 8 listopada 2018 r. Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42 wyznaczyły Przedszkole nr 31 jako zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia postępowania w ich imieniu i na ich rzecz.
Przedszkole nr 31 odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności:
a) pełną obsługę administracyjno-biurową,
b) powołanie członków komisji przetargowej,
c) zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej,
Przedszkole nr 31 powołało komisję przetargową, której członkami są m.in. osoby wskazane przez Przedszkole nr 37 i Przedszkole nr 42.
Każde Przedszkole będzie zawierać osobne umowy z Wykonawcami wybranymi w postępowaniu.
d) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach,
e) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postepowania, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców ochrony prawnej,
f) przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
p31.bip.mzo.bielsko.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH,MIĘS I WĘDLIN, PIECZYWA, NABIAŁU, JAJ, PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I JEJ PRODUKTÓW , RYB I MROŻONEK DO PRZEDSZKOLA NR 31, PRZEDSZKOLA NR 37, PRZEDSZKOLA NR 42 w BIELSKU-BIAŁEJ W ROKU 2019 R
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, mięs i wędlin, pieczywa, nabiału, ryb i mrożonek do stołówki Przedszkola nr 31, Przedszkola nr 37, Przedszkola nr 42 w roku 2019 zgodnie z załącznikiem cenowym. 2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+, - 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. W przypadku okoliczności których nie można było przewidzieć (innych niż wymienione w ust. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów spożywczych (wymienionych w załączniku cenowym), pod warunkiem, że wartość zamawianych artykułów spożywczych nie może być mniejsza niż 50% wartości umowy oraz nie większa niż wartość umowy. 5. Dostawy będą dokonywane partiami ,w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. 6. Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe za pomocą wiadomości email, wiadomości sms, faksu lub w wersji papierowej. 7. W sytuacjach wyjątkowych Wykonawca będzie zobowiązany się do dostaw artykułów żywnościowych w trybie pilnym, tzn. w dniu otrzymania zamówienia. Zamówienie będzie przekazywane telefonicznie. 8. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 9. Artykuły spożywcze winny być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.). 10. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 1.08.2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154). Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek i wstawienia do magazynu żywnościowego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tylko na pełne części. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 15.00.00.00-8 Opis części zamówienia: Przedszkole nr 31: P31.1-ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE - CPV: 15800000-6, P31.2 -WARZYWA I OWOCE - CPV: 15300000-1, P31.3 - NABIAŁ ,TŁUSZCZE I OLEJE - CPV: 15430000-1, P31.4 - PIECZYWO - CPV: 15811000-6, P31.5 -MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB - CPV: 15100000-9, 15112000-6, P31.6- PRODUKTY MROŻONE - CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P31.7 PRODUKTY SUSZONE - CPV: 15890000-3, P31.8 - JAJKA ,,L" - CPV: 03142500-3, P31.9 -WODA ŹRÓDLANA - CPV: 15981000-8, P31.10 - SOKI OWOCOWE - CPV: 15321000-4 Przedszkole nr 37 P37.1 - MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB - CPV: 15100000-9, 15112000-6, P37.2 - MROZONKI I RYBY MROŻONE - CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P37.3- JAJKA ,,L" - CPV: 03142500-3, P37.4 - PIECZYWO - CPV: 15811000-6, P37.5 -WARZYWA I OWOCE - CPV: 15300000-1, P37.6 - NABIAŁ I TŁUSZCZE - CPV: 15430000-1, P37.7 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI i JEJ - CPV: 15600000-4, P37.8 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE- CPV: 15800000-6, Przedszkole nr 42 P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE - CPV: 15300000-1 P42.2 - JAJKA - CPV: 03142500-3, P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY - CPV: 15100000-9, 15112000-6, P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY - CPV: 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5, P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE - CPV: 15430000-1, P42.6 - PRODUKTY PRZEMIAŁU I JEJ PRODUKTÓW - CPV: 15600000-4, P42.7 - PRODUKTY SPOŻYWCZE - CPV: 15800000-6, P42.8 - PIECZYWO - CPV: 15811000-6. RAZEM: 26 części.
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 15300000-1 |
| 15430000-1 |
| 15811000-6 |
| 15100000-9 |
| 15112000-6 |
| 15220000-6 |
| 15331170-9 |
| 15332100-5 |
| 15890000-3 |
| 03142500-3 |
| 15981000-8 |
| 15321000-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2019-01-01 | 2019-07-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, że Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. "Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1) informuję, iż: 1. administratorem zawartych w przekazanych przez Panią/Pana* dokumentach jest Dyrektor Przedszkola nr 31 w Bielsku-Białej, ul. Pocztowa nr 24, 2. inspektorem ochrony danych - dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej- iod.pm31@mzo.bielsko.pl, 3. Pani/Pana* dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego - podstawa prawna: art. 8 oraz 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1986 z późn. zm.), 4. zebrane dane osobowe zostały przez Panią/Pana* udostępnione przetargu posiada Pani/Pan* prawo do: a) dostępu do udostępnionych danych osobowych, b) wniesienia o ograniczenie przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rodo, c) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie ul. Stawki 2, 5. nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d, e rodo, 6. nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 rodo, 7. przekazanie dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, a przez to warunkiem niezbędnym do ich rozpatrzenia, 8. informuję Panią/Pana*, że przekazane dane osobowe nie będą podlegały decyzji zautomatyzowanego przetwarzania w tym profilowania".
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | P31.1-ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | P31.2 -WARZYWA I OWOCE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | P31.3 - NABIAŁ ,TŁUSZCZE I OLEJE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | P31.4 - PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | P31.5 -MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | P31.6- PRODUKTY MROŻONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | P31.7 PRODUKTY SUSZONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15890000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | P31.8 - JAJKA ,,L" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | P31.9 -WODA ŹRÓDLANA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | P31.10 - SOKI OWOCOWE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15321000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | P37.1 - MIĘSO,WĘDLINY,DRÓB |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | P37.2 - MROZONKI I RYBY MROŻONE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | P37.3- JAJKA ,,L" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | P37.4 - PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | P37.5 -WARZYWA I OWOCE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | P37.6 - NABIAŁ I TŁUSZCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | P37.7 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI i JEJ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | P37.8 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | P42.1 - OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | P42.2 - JAJKA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | P42.3 - MIĘSO I JEGO PRZETWORY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | P42.4 - OWOCE I WARZYWA PRZETWORZONE MROŻONE, RYBY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6, 15331170-9, 15332100-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | P42.5 - PRODUKTY MLECZARSKIE, OLEJE I TŁUSZCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15430000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | PRODUKTY PRZEMIAŁU I JEJ PRODUKTÓW |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15600000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | P42.7 - PRODUKTY SPOŻYWCZE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | P42.8 - PIECZYWO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Najniższa wartość cząstkowej dostawy | 30,00 |
| Termin składania zamówienia na dostawę cząstkową | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "53/25 - Realizacja usługi farmaceutycznej - sporządzanie i dostawa mieszanin do żywienia pozajelitowego dla Oddziału Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa oprogramowania zabezpieczającego klasy korporacyjnej
- "Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez BBOSIR" - 2 części postępowania
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw, remontów w zakresie branży blacharsko- dekarskiej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała w podziale na 2 części
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez ZGM, w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych roku 2026 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 w Gdańsku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Szczawinie Kościelnym na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Leśnego w Bolszewie, w okresie od 2 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026, z podziałem na dziewięć części.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2026 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE W 2026 ROKU
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





