Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na osiedlu Nikiszowiec w Katowicach - IV etap Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Hutniczo-Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa, do kontaktów: Dorota Mizeracka, Leszek Lechowicz, ul. Gliwicka 65, 40-853 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3520970 w. 29, fax 032 3520971, e-mail: inwestycje@hgsm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.hgsm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółdzielnia Mieszkaniowa; zarządzanie budynkami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na osiedlu Nikiszowiec w Katowicach - IV etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Osiedle Nikiszowiec Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z rozbiórką piecy oraz demontażem starej instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych zlokalizowanych na osiedlu Nikiszowiec w Katowicach - IV etap 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych o pow. użytkowej - 14 000,00 m kw 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45 000,00 PLN. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. nr 109 poz. 1158, z późn. zmianami) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, spełniają wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają wszystkie wymagania i warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej jedno zamówienie o wartości 2 200 000,00 zł netto Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów w ofercie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych robót budowlanych przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykanania wraz z dołączonymi dokumentami, że zostały one wykonane z należytą starannością - pozostałe dokumenty opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hgsm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: na konto nr 41 1020231 0000 310200195917 lub w kasie spółdzielni pok. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 10:30, Siedziba Spółdzielni Katowice, ul. Gliwicka 65, pok. 117.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.12.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.