eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówKOMPLEKSOWE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY SKOCZÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-27

Skoczów: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY SKOCZÓW
Numer ogłoszenia: 65353 - 2014; data zamieszczenia: 27.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49383 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoczów, Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 38 54, faks 33 853 91 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE TERENÓW ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE GMINY SKOCZÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego utrzymania terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Skoczów. 1. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty w zakresie utrzymania zieleni miejskiej, a w szczególności: a) sadzenie kwiatów, krzewów wraz z przygotowaniem podłoża i dostarczeniem niezbędnego materiału, b) pielęgnacje obsady, w tym podlewanie w celu prawidłowego wzrostu roślin, c) całoroczną pielęgnację i utrzymywanie rabat, gazonów, donic, kwietników i skupin, d) całoroczną pielęgnację trawników, w tym ich koszenie, e) całoroczną pielęgnację żywopłotów, krzewów i róż, f) prace porządkowe (wiosenne i jesienne grabienie) terenów zielonych, g) zagospodarowanie odpadów powstałych podczas prowadzenia tych prac, h) utrzymanie chodników z porfiru. 2. Powierzony zakres prac Wykonawca będzie realizował systematycznie, z należytą starannością, zapewniając tym samym uzyskanie stałego efektu estetycznego, użytkowego oraz bezpieczeństwa użytkowników, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania usługi utrzymania terenów zieleni miejskiej na terenie Gminy Skoczów, łącznie z dostawą materiałów oraz zagospodarowaniem odpadów powstałych podczas prowadzenia prac (liści, trawy, gałęzi itp.) w sposób zgodny z przepisami. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymywaniem terenów zielonych, w terminach wynikających z zasad prawidłowego gospodarowania zielenią, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, b) zagospodarowanie odpadów w sposób zgodny z przepisami. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę przekazania odpadów. c) każdorazowe informowanie Zamawiającego, o terminie rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych prac stanowiących przedmiot zamówienia, d) wykonanie II obsady rabat i gazonów przy założeniu: - 40 % aksamitka w kolorach, - 40% begonia semperflores (boby) w trzech kolorach kwiatów i dwóch liści, - 20% starzec popielny, żeniszek i szałwia, e) przedstawienie Zamawiającemu koncepcji obsady na minimum 10 dni przed jej wykonaniem, f) uporządkowanie terenu prac po ich zakończeniu. Szczegółowy opis, wielkość, rodzaj prac oraz wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w załącznikach do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JM Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o., ul. Węglowa 91, 43-502 Czechowice-Dziedzice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 638888,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 376838,00

  • Oferta z najniższą ceną: 376838,00 / Oferta z najwyższą ceną: 524054,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.