eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II, III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Opole: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II, III
Numer ogłoszenia: 65305 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II, III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II i III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wzorze umowy. Wykaz ulic i budynków objętych rejonem II i III stanowi załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji zamówienia 3) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia 4) po udzieleniu zamówienia dysponować będą osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na sprzątaniu budynków mieszkalnych o łącznej powierzchni nie mniej niż 2000m2 wraz z terenami zewnętrznymi o powierzchni nie mniejszej niż 100000m2 w każdej wykazanej usłudze. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p. 117b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie budynków i utrzymanie terenów zewnętrznych w rejonie II zgodnie z zestawieniem powierzchni stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: prace polegające na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmieciowe, trawniki: a.bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości co najmniej 1 raz w tygodniu b.oczyszczaniem okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c.sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie ww pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy d.mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad 1 raz w tygodniu e.mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników 4 razy w roku 1 raz w kwartale f. mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, 1 raz w miesiącu. g.mycie bram do budynku 1 raz w kwartale h.mycie tablicy z nazwą ulicy 2 razy w roku oraz tablicy z numerem budynku 1 raz w miesiącu, i.mycie lamperii 2 razy w roku 1 raz na pół roku j.utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k.dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l.wywóz przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu itp. złożonych na posesjach budynków, na podstawie odrębnych zleceń w przypadku nie ustalenia winnego tej sytuacji, m.bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: odchwaszczanie kwietników oczyszczanie obrzeży przy rabatach grabienie zieleńców wywóz liści n.bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, o.bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, p.wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z trzymaniem ich w czystości. q.usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych r.zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników s.doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, zebraniach wspólnot mieszkaniowych, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów woda, ścieki, śmieci, co itp.oraz książeczek czynszowych, t.zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę. Zestawienie powierzchni stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie budynków i utrZymanie terenów zewnętrznych w rejonie III zgodnie z zestawieneim powierzchni stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: prace polegające na stałym utrzymaniu w czystości budynków i terenów przyległych chodniki, podwórza, obudowy na pojemniki śmieciowe, trawniki: a.bieżące sprzątanie i zamiatanie chodników, podwórek, placów i miejsc gromadzenia nieczystości co najmniej 1 raz w tygodniu b.oczyszczaniem okienek piwnicznych, usuwanie chwastów i trawy z chodników i krawężników okalających trawniki - 1 raz w miesiącu, c.sprzątanie - zamiatanie klatek schodowych 2 razy w tygodniu, korytarzy piwnicznych i pralni 1 raz w miesiącu, suszarni, strychów i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców 1 raz na 6 miesięcy. Bezzwłoczne reagowanie na zagracanie ww pomieszczeń, przeciwdziałanie temu i zgłaszanie Zleceniodawcy d.mycie klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad 1 raz w tygodniu e.mycie okien wraz z ramami i parapetami, skrzynek pocztowych na listy, gablot ogłoszeniowych, kloszy lamp, grzejników 4 razy w roku 1 raz w kwartale f. mycie balustrad, drzwi wejściowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku, 1 raz w miesiącu. g.mycie bram do budynku 1 raz w kwartale h.mycie tablicy z nazwą ulicy 2 razy w roku oraz tablicy z numerem budynku 1 raz w miesiącu, i.mycie lamperii 2 razy w roku 1 raz na pół roku j.utrzymywanie na bieżąco w czystości obudów na pojemniki, k.dezynfekcja pojemników i obudów w okresie letnim w zależności od potrzeb, l.wywóz przedmiotów wielkogabarytowych, gruzu itp. złożonych na posesjach budynków, na podstawie odrębnych zleceń w przypadku nie ustalenia winnego tej sytuacji, m.bieżąca pielęgnacja zieleńców przydomowych w tym: odchwaszczanie kwietników oczyszczanie obrzeży przy rabatach grabienie zieleńców wywóz liści n.bieżący wywóz nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych, o.bieżące usuwanie skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem, również w dni wolne od pracy. Ustawianie skrzyń na piasek, uzupełnianie ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej zaopatrzenie się w skrzynie i piasek należy do Zleceniobiorcy UWAGA: Po opadach nocnych odśnieżanie i posypywanie piaskiem należy zakończyć najpóźniej do godz. 8.00, p.wywieszanie flag z okazji świąt państwowych i innych okazji wraz z trzymaniem ich w czystości. q.usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z elewacji, ścian budynków i drzwi wejściowych r.zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku oraz nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz brak pojemników s.doręczanie zawiadomień o: zmianie opłat, zebraniach wspólnot mieszkaniowych, rozliczeniu kosztów z tytułu zużycia mediów woda, ścieki, śmieci, co itp.oraz książeczek czynszowych, t.zamieszczanie na klatkach schodowych regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zleceniodawcę oraz harmonogramów wykonywania czynności sporządzonych przez Zleceniobiorcę. Zestawienie powierzchni stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9, 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.