eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwycinka i pielęgnacja drzew, wycinka krzaków w pasach dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2005-12-08

POZYCJA 65152

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: wycinka i pielęgnacja drzew, wycinka krzaków w pasach dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Opocznie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Jolanta Kowalska - Rejon w Opocznie e-mail rejonopoczno@wp.pl tel. (o44) 755-32-25, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autortrad, Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autortrad, Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autortrad, Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, Jolanta Kowalska, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. (044) 7553225, fax (044) 7552417, e-mail: rejonopoczno@wp.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wycinka i pielęgnacja drzew, wycinka krzaków w pasach dróg krajowych nr 12, 48 i 74 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Opocznie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wycinka drzew, cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronach drzew, wycinka krzaków i odrostów w pasach dróg krajowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 12, 48 i 74 w administracji GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Opocznie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnictwa, leśnictwa oraz ogrodnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wycinka drzew - 300 szt., cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronach drzew - 1400 szt., wycinka krzaków i odrostów - 250.000 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Część 1 : 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc) Część 2 : 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt) Część 3 : 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z zapisami w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 2. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że spełnia wymagania: I. Kadra - ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników: dla zadania 1 - 2 pracowników z uprawnieniami do obsługi pilarek i doświadczeniem zawodowym min. 3 lata, dla zadania 2 - 2 pracowników z uprawnieniami do obsługi pilarek i doświadczeniem zawodowym min. 3 lata, dla zadania 3 - 1 pracownika z uprawnieniami do obsługi pilarek i doświadczeniem zawodowym min. 1 rok, II. Doświadczenie - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji porównywalnych zamówień tj. wykaże zrealizowanie w ostatnich 3 latach usług podobnych do przedmiotu zamówienia na łączną kwotę: - zadanie nr I - 60.000,00 zł brutto - zadanie nr II - 60.000,00 zł brutto - zadanie nr III - 120.000,00 zł brutto Przez usługi podobne należy rozumieć wycinkę drzew i krzewów, cięcie i prześwietlanie gałęzi przy drogach publicznych. III. Sprzęt - Posiada lub dysponuje (np. leasing, najem, dzierżawa) sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia, Zadanie nr 1 - a) pilarki - 3 szt. b) frezarka do pni - 1 szt. c) samochód ciężarowy lub ciągnik - 1 szt. d) podnośnik - 1 szt. Zadanie nr 2 a) pilarki - 2 szt. b) samochód ciężarowy lub ciągnik - 1 szt. c) podnośnik - 1 szt. Zadanie nr 3 a) pilarki - 2 szt. b) samochód ciężarowy lub ciągnik - 1 szt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat potwierdzających wymagane przez Zamawiającego doświadczenie - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację usług z udokumentowaniem ich kwalifikacji (uprawnienia do obsługi pilarek) - informacja o posiadanym sprzęcie potwierdzająca wymagania zamawiającego (z podaniem rodzaju i daty produkcji). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 23/2005/Op. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.01.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.01.2006, godzina 10:15, GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.21.14.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: mechaniczne wycięcie drzew, frezowanie pni po ścięciu drzew na głębokość 10 cm poniżej poziomu przyległego terenu, zasypanie wyfrezowanych pni ziemią, wywiezienie konarów i gałęzi, uporządkowanie miejsca prowadzonych usług. 3) Zakres lub wartość: Wycinka 300 szt. drzew 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.21.15.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: podcięcie konarów drzew do wysokości zapewniającej skrajnię pionową i poziomą, wycięcie odrostów przy tych drzewach, uprzątnięcie gałęzi z pasa drogowego, zabezpieczenie ran po cięciu. 3) Zakres lub wartość: cięcia pielęgnacyjne i techniczne w koronach 1400 szt. drzew, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wycięcie krzaków i odrostów, wywiezienie na wysypisko lub przerobienie na wióry drzewne. 3) Zakres lub wartość: wycinka krzaków i odrostów na powierzchni 250.000 m2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.