eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › OS/ZP/137/09 - dostawa i instalacja lampy do aparatu Siregraph CF do SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-04

Szczecin: OS/ZP/137/09 - dostawa i instalacja lampy do aparatu Siregraph CF do SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 650 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213047 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OS/ZP/137/09 - dostawa i instalacja lampy do aparatu Siregraph CF do SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja lampy RTG do zestawu rentgenowskiego SIREGRAPH CF, VDI znajdującego się na terenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Interwencyjnej SPSK Nr 1 PAM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1. 2. Zamawiający wymaga, aby lampa spełniała następujące wymogi: - typ Optitop 150/40/80 HC ognisko małe 0,6 mm, ognisko duże 1,0 mm lub równoważna - fabrycznie nowa, nieużywana, niekondycjonowana - rok produkcji - 2009 - w pełni kompatybilna z zestawem RTG SIREGRAPH CF, VDI - wolna od wad fizycznych i prawnych UWAGA !! Zgodnie z treścią Art. 30 ust 5 Ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Po zainstalowaniu lampy, sprzęt RTG musi być gotowy do pracy, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Instalacja lampy nie może wymagać żadnych modyfikacji sprzętu RTG. 4. Zaoferowana przez Wykonawcę cena musi obejmować: 1. dostawę 2. montaż 3. uruchomienie 4. wyskalowanie generatora 5. ustawienie automatyki zaczernień 6. wykonanie testów akceptacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. demontaż i utylizację zużytej lampy- Zamawiający zagwarantuje Wykonawcy możliwość odbioru zużytej lampy najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru prac. 5. Do oferty Wykonawca musi dołączy dokumentację techniczną lampy, która musi w szczególności potwierdzać jej pełną kompatybilność z zestawem rentgenowskim SIREGRAPH CF, VDI. lub certyfikat CE 6. Warunki gwarancji i napraw gwarancyjnych: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiotową lampę na następujących warunkach: - wymiana na koszt Wykonawcy do 12 miesięcy od daty zainstalowania lub do 40.000 jednostek obciążeniowych w zależności co nastąpi wcześniej. W przypadku zużycia się Lampy po okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się złożyć Zamawiającemu ofertę zawierającą w szczególności następujące warunki: - 70% upustu przy wymianie do 18 miesięcy od daty zainstalowania lub do 60.000 jednostek obciążeniowych w zależności co nastąpi wcześniej albo - 40% upustu przy wymianie do 24 miesięcy od daty zainstalowania lub do 80.000 jednostek obciążeniowych w zależności co nastąpi wcześniej. Warunkiem utrzymania gwarancji na zakupiona Lampę jest terminowe wykonywanie przeglądów technicznych przez autoryzowany serwis. b) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw sprzętu w siedzibie Zamawiającego, chyba, że z przyczyn technicznych okaże się to niemożliwe. c) w przypadku naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego transport sprzętu do miejsca naprawy i z powrotem do siedziby Zamawiającego odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy 4) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wymiany lampy w ciągu 7 dni roboczych (pon-pt, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty stwierdzenia uszkodzenia tego komponentu. 5) maksymalny czas wymiany lampy wraz z wykonaniem niezbędnych testów akceptacyjnych wynosi 14 dni roboczych (pon-pt, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na zamawiany sprzęt na warunkach nie gorszych od podanych powyżej. Wykonawca może zaoferować korzystniejsze warunki gwarancji. h) gwarancją nie są objęte uszkodzenia lampy wynikłe na skutek niezgodnej z przeznaczeniem eksploatacji, mechanicznego uszkodzenia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, siły wyższej (pożar, powódź itp.). 7. Warunki dostawy i instalacji: - Termin dostawy i instalacji: 14 dni od daty podpisania umowy - Dostawa i instalacja odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Termin dostawy i instalacji musi zostać uzgodniony z Zamawiającym na min 2 dni przed planowaną dostawą i instalacją. 8. Terminy i warunki płatności oraz kary umowne określone są w Rozdziale IV SIWZ - projekt umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 87691 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIEMENS SP. Z O.O., UL. ŻUPNICZA 11, 03-821 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 87691,36
  • Oferta z najniższą ceną: 68800,00 oferta z najwyższą ceną: 87691,36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.