Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-16
Poznań: przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu
w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Numer ogłoszenia: 6509 - 2015; data zamieszczenia: 16.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie zajęć warsztatowych IT w zarządzaniu w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych, prowadzących do uzyskania kompetencji zawodowych IT w zarządzaniu oraz egzaminów certyfikacyjnych Microsoft, przewidzianych do realizacji w ramach projektu Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni. 3.2. Blok zajęć warsztatowych obejmuje 3 moduły (opisane poniżej): Moduł 1: Administrowanie systemem. Zajęcia realizowane będą w wymiarze 141 godz. dla każdej z 2 grup (liczących po 10 osób). Łączny wymiar zajęć dla 2 grup to: 282 godzin. Łączna liczba uczestników w 2 grupach: 20 osób. W ramach zajęć dla każdej grupy zostaną zrealizowane następujące zagadnienia: a) administracja systemem Microsoft Dynamics Ax (35 godz.), b) programowanie podstawowe w narzędziu MorphX (24 godz.), c) programowanie w języku X++ (50 godz.), d) rozbudowa aplikacji ERP - Axapta Development (32 godz.). Moduł 2: Logistyka i zarządzanie zasobami SCM. Zajęcia realizowane będą w wymiarze 110 godz. dla każdej z 2 grup (liczących po 10 osób). Łączny wymiar zajęć dla 2 grup to: 220 godzin. Łączna liczba uczestników w 2 grupach: 20 osób. W ramach zajęć dla każdej grupy zostaną zrealizowane następujące zagadnienia: a) logistyka, dystrybucja i zarządzanie magazynem w systemie Microsoft Dynamics AX (40 godz.), b) uzgadnianie magazynów z finansami w systemie Microsoft Dynamics Ax (20 godz.), c) produkcja i planowanie produkcji w systemie Microsoft Dynamics Ax (50 godz.). Moduł 3: Zarządzanie finansami. Zajęcia realizowane będą w wymiarze 109 godz. dla każdej z 2 grup (liczących po 10 osób). Łączny wymiar zajęć dla 2 grup to: 218 godzin. Łączna liczba uczestników w 2 grupach: 20 osób. W ramach zajęć dla każdej grupy zostaną zrealizowane następujące zagadnienia: a) zarządzanie finansami w systemie ERP - Microsoft Dynamics Ax (40 godz.), b) zamknięcie okresu obrachunkowego w systemie Microsoft Dynamics Ax (8 godz.), c) praktyczne aspekty wykorzystania modułu Środki trwałe (11 godz.), d) technologia OLAP i BI w analityce finansowej (50 godz.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie:dziewięć tysięcy złotych 00/100) 7.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23 - 01-2015r. godz. 11:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 5 (pięć) usług polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń autoryzowanych z zakresu systemu Microsoft Dynamics AX, dla co najmniej 60 osób łącznie, w wymiarze co najmniej 250 godzin łącznie a wartość usług wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto łącznie; w tym: a. co najmniej 2 szkolenia realizowane były z obszaru Administrowanie systemem Microsoft Dynamics AX 2012; b. co najmniej 2 szkolenia z obszarów: Logistyka i zarządzanie zasobami SCM w Microsoft Dynamics AX oraz Zarządzanie finansami w Microsoft Dynamics AX 2012; c. co najmniej 1 szkolenie w wersji systemu Microsoft Dynamics AX. - co najmniej 2 usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu systemów Microsoft Dynamics we współpracy z Uczelniami Wyższymi, dla co najmniej 120 osób łącznie, w wymiarze co najmniej 500 godzin łącznie a wartość usług wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto łącznie. oraz załączą dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykazu głównych usług [załącznik nr 5 do SIWZ] wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 6 (sześcioma) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi (każda z osób): a) aktualny certyfikat MCT (Microsoft Certified Trainer), b) posiadających udokumentowane doświadczenie szkoleniowe polegające na należytym wykonaniu, okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 50 godzin szkoleń z zakresu systemu Microsoft Dynamics AX, w tym: - co najmniej 2 trenerów posiadających udokumentowane doświadczenie szkoleniowe z obszaru Administrowanie systemem Microsoft Dynamics AX w liczbie co najmniej 50 godzin; - co najmniej 2 trenerów posiadających udokumentowane doświadczenie szkoleniowe z obszaru Logistyka i zarządzanie zasobami SCM w Microsoft Dynamics AX w liczbie co najmniej 50 godzin, - co najmniej 2 trenerów posiadających udokumentowane doświadczenie szkoleniowe z obszaru Zarządzanie finansami w Microsoft Dynamics AX w liczbie co najmniej 50 godzin. c) co najmniej 2 certyfikaty Microsoft potwierdzające kompetencje w obszarze systemu Microsoft Dynamics AX z następujących obszarów tematycznych: 1. Administrowanie systemem Microsoft Dynamics AX i/lub 2. Logistyka i zarządzanie zasobami SCM w Microsoft Dynamics AX i/lub 3. Zarządzanie finansami w Microsoft Dynamics AX w wersji systemu Microsoft Dynamics AX 2009 lub 2012 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wykazu osób [załącznik nr 4 do SIWZ].
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, dowód złożenia wadium, pełnomocnictwa, dokument (np. certyfikat/zaświadczenie) potwierdzający, że Wykonawca posiada wdrożony system zarządzania jakością zatwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi w zakresie usług szkoleniowych (np. ISO 9001:2008 lub równoważny). Złożenie dokumentu nie jest obowiązkowe, jest to dokument punktowany w kryterium oceny ofert, ZOBOWIĄZANIE do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie zawodowe Wykonawcy - 20
- 3 - System zarządzania jakością - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
15.2 Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji (Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu zakończenia zajęć do 30.06.2015) 3) warunków płatności 4) zmiany osób świadczących usługę w ramach umowy. W takim wypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykształcenie, doświadczenie, nie później niż na trzy dni robocze przed terminem rozpoczęcia kursu. Po akceptacji osób przez Zamawiającego zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy. 5) zmiany podwykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. 1 polega na zasobach firmy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b a podmiot ten będzie brał udział w realizacji zamówienia na zasadzie podwykonawstwa. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopni nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 6) rezygnacji z podwykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. 1 polega na zasobach firmy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b a podmiot ten będzie brał udział w realizacji zamówienia na zasadzie podwykonawstwa. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań Dział Zamówień Publicznych, pokój 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Starter Kariery realizowanego w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek podległych
- Dostawa przeciwciał i materiałów zużywalnych do badań immunohistochemicznych, diagnostycznych oraz antygenu predykcyjnego PDL1 wraz z dzierżawą systemów do wykonywania barwień immunohistochemicznych
- Organizacja konferencji tematycznej w ramach inwestycji KPO
- zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu do siłowni znajdujących się w budynkach UAM w Poznaniu
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Czerwonak i podmiotów wymienionych w SWZ, na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Dozór i ochrona osób i mienia ruchomego w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17 w 2026r.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kształtowanie kompetencji dzieci i młodzieży
- Przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" z zakresu szkoleń wielokulturowych.
- "Działania edukacyjne na terenie Gminy Jednorożec" w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- "Kompleksowa usługa ekspercka polegająca na opracowaniu narzędzi edukacyjnych dla przedmiotu edukacja zdrowotna''
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Działania edukacyjne w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.