Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 650808-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5: Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020; oś priorytetowa: VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej; działanie: 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej; podziałanie: 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego; nr umowy WND-RPPD.08.02.01-20-0015/18
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5, krajowy numer identyfikacyjny
18273900000, ul.
ul. Przykoszarowa
22
,
18400
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-86 2186239, e-mail
jkocon@poczta.onet.pl, faks
0-86 2186239.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zsmio.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zsmio.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zsmio.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zespół Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22 18-400 Łomża, pokój 100 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II
Numer referencyjny:
ZSMIO.26.1.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży w ramach projektu: "Nowoczesne pomoce dydaktyczne w kształceniu zawodowym" - etap II z podziałem na części: Część nr 1- Sprzęt komputerowy 1. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 120 - 16 sztuk 2. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 216- 16 sztuk 3. Zestawy komputerowe dla uczniów do pracowni 134 - 15 sztuk 4. Komputery przenośne dla nauczycieli do pracowni 134, 214, 216 - 3 sztuki 5. Komputery przenośne dla uczniów do pracowni 234 - 7 sztuki 6. Urządzenie wielofunkcyjne A3 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 134 - 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne A4 (drukarka laserowa ze skanerem) do pracowni 120 - 1 szt. 8. Projektory multimedialne do pracowni 134 i 234 - 2 szt. 9. Ekran projekcyjny do pracowni 134 i 234 - 2 szt. Część nr 2 - Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin 1. Wyposażenie pracowni szkolnej nr P1 we frezarkę sterowaną numerycznie CNC 3-osiową do obróbki drewna z osprzętem i odciągiem trocin - szt.1 Część nr 3 - Narzędzia do pracowni elektrycznej 1. Komplet narzędzi - 7 szt. 2. Wkrętarka walizkowa, 2 baterie Li-Ion z ładowarką i zestaw bitów - 7 szt. Część nr 4 - Mierniki instalacji elektrycznej 1. Wielofunkcyjny miernik parametrów instalacji elektrycznych - 2 szt. Część nr 5 - Urządzenia kontrolno pomiarowe układów elektrycznych 1. Oscyloskop z sondami pomiarowymi, cyfrowy - 3 szt. 2. Zasilacz stabilizowany napięcia stałego 30V / 10A - 6 szt. 3. Falownik, 400V wektorowy -3 szt. 4. Zasilacz stabilizowany 2 kanałowy napięcia stałego 30V / 10A - 1 szt. 5. Oscyloskop 2 kanałowy cyfrowy - 1 szt. Część nr 6 - Zestaw do badania napędów elektrycznych - 1 szt. Zestaw składać ma się minimalnie z następujących maszyn i urządzeń: 1. Silnik asynchroniczny klatkowy 3- fazowy 2. Prądnica synchroniczna 3-fazowa z magnesami trwałymi 3. Sterownik silnika- przemiennik częstotliwości 4. Obciążenie prądnicy 5. Dokumentacja techniczna do zestawu wraz z instrukcjami ćwiczeń możliwych do wykonania na zestawie Część nr 7 - Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych 1. Stanowisko demonstracyjne: System sterowania silnikiem ZS typu "CommonRail - 1 szt. 2. Stanowisko demonstracyjne: "System Climatronic" - 1 szt. 3. Stanowisko do badania alternatorów z falownikiem 12/24V z modułem do rozruszników-1 szt. Część nr 8 - System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych - 1 szt. Część nr 9 - Urządzenie do obsługi i serwisu klimatyzacji 1. Urządzenie do obsługi i serwisu układów klimatyzacji (gaz R134a i R1234yf w jednym) - 1 szt. 2. Zestaw do odgrzybiania klimatyzacji - 1 szt. Część nr 10 - Zestaw do badania kół dwumasowych - 1szt. Część nr 11 - Testery elementów pojazdu samochodowego 1. Elektroniczny (mikroprocesorowy) tester akumulatorów z drukarką raportów - 1 szt. 2. Zestaw do kontroli temperatury wrzenia płynu hamulcowego - 1 szt. Część nr 12 - Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt. Część nr 13 - Uniwersalny komputer sterujący pracą silnika o zapłonie iskrowym - 1 szt. Część nr 14 - Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt. Część nr 15 - Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych 1. Zestawu demonstracyjnego "Energia wiatru"- 1 szt. 2. Zestawu demonstracyjnego "Słoneczna energia cieplna - Kolektory słoneczne" - 1 szt. 3. Zestawu demonstracyjnego "Energia słoneczna - ogniwa fotowoltaiczne" - 1 szt. Część nr 16 - Destylator elektryczny - 1 szt. Część nr 17 - Spektrofotometr - 1 szt. Część nr 18 - Testery i analizatory sieci LAN 1. Testera kabli i sieci - 1 szt. 2. Reflektometr TDR - 1 szt. 3. Analizator sieci LAN - 1 szt. Część nr 19 - Reflektometr OTDR z akcesoriami- 1 szt. Część nr 20 - Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt. Część nr 21 - Centrala telefoniczna wraz z osprzętem 1. Centrala telefoniczna z kartami rozszerzeń - 1 szt. 2. Telefon analogowy - 10 szt. 3. Telefon cyfrowy ISDN - 3 szt. 4. Telefon systemowy CTS - 2 szt. Część nr 22 - Urządzenia sieciowe - 1 komplet 1. Router Switch - 1 szt. 2. Zarządzalny przełącznik wielowarstwowy - 1 szt. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy, uruchomienia wraz ze szkoleniem z obsługi przedmiotu zamówienia (dotyczy części nr 2, 6, 7, 8, 9, 14, 17, 19, 20) w budynku Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży ul. Przykoszarowa 22; 2) w części nr 2, 6, 7, 8, 9, 17 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 4 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia, a dla części nr 14, 19, 20 zamówienia, przeprowadzenia instruktażu w ilości minimum 8 godzin dla min. 4 nauczycieli z zakresu użytkowania i obsługi dostarczonych maszyn i urządzeń wkalkulowane w cenę zamówienia
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30200000-1 |
42600000-2 |
42623000-9 |
44510000-8 |
38552000-9 |
38540000-2 |
38342020-0 |
31155000-7 |
38552000-9 |
31100000-7 |
38900000-4 |
31700000-3 |
38000000-5 |
33124100-6 |
38900000-4 |
31000000-6 |
48151000-1 |
09331200-0 |
09331100-9 |
38000000-5 |
42910000-8 |
38433000-9 |
38296000-6 |
42662100-5 |
38621000-4 |
32561000-3 |
32000000-3 |
32420000-3 |
32551200-2 |
32550000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-04-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiającego wymaga aby dla części 1 zamówienia Dostawca gwarantował wysoką jakość wytwarzanych wyrobów poprzez przedstawienie aktualnego Certyfikatu ISO 9001 lub równoważnego. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informację o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86. ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art 24 ust 11 ustawy, oświadczanie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT obowiązującej na dzień zawarcia umowy - cena Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany ceny netto; 1) termin realizacji przedmiotu umowy może być zmieniony o okres wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w przypadku, gdy niemożność dotrzymania terminu realizacji umowy spowodowana będzie okolicznością, która wystąpiła po zawarciu umowy, z następujących przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub na świadczenia Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Sprzęt komputerowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1, 30213000-5, 30231300-0, 30213100-6, 30236000-2, 30121200-5, 30232110-8, 32322000-6, 38653400-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Frezarka CNC 3 osiowa z odciągiem trocin |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42600000-2, 42623000-9, 42670000-3, 44510000-8, 42514000-2, 42514300-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Narzędzia do pracowni elektrycznej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8, 44512940-3, 42652000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Mierniki instalacji elektrycznej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38552000-9, 38341300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Urządzenia kontrolno pomiarowe układów elektrycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38540000-2, 38342000-4, 31155000-7, 30237280-5, 38552000-9, 38341300-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zestaw do badania napędów elektrycznych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 31100000-7, 38900000-4, 31700000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Stanowiska demonstracyjne do pracowni pojazdów samochodowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 38000000-5, 38900000-4, 31700000-3, 31100000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | System (komputer) diagnostyczny do badania pojazdów samochodowych - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 31000000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Urządzenia do obsługi i serwisu klimatyzacji |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 38900000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zestaw do badania kół dwumasowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 38900000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Testery elementów pojazdu samochodowego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 38900000-4, 31000000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Urządzenie do programowania czujników TPMS - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 38900000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Uniwersalny komputer sterującym pracą silnika o zapłonie iskrowym - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38900000-4, 48151000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Diagnoskop silnikowy wraz z osprzętem i oprogramowaniem - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33124100-6, 31000000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Zestawy demonstracyjne energii odnawialnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 09331200-0, 09331100-9, 38000000-5, 38900000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Destylator elektryczny - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42910000-8, 42912000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Spektrofotometr - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Testery i analizatory sieci LAN |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38296000-6, 38621000-4, 38434000-6, 44322000-3, 32441200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Reflektometr OTDR z akcesoriami- 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38296000-6, 38621000-4, 38000000-5, 32441200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Spawarka światłowodowa z akcesoriami dla spawacza - 1 szt. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42662100-5, 44315100-2, 32561000-3, 38621000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Centrala telefoniczna wraz z osprzętem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32000000-3, 32420000-3, 32551200-2, 32550000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Urządzenia sieciowe - 1 komplet |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3, 32000000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Termin realizacji | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Budowa obiektu Park & Ride w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawy oleju opałowego lekkiego L-1 do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Przebudowa i rozbudowa obiektu mostowego JNI 01028672 wraz z przebudową i rozbudową dojazdów stanowiących drogę powiatową nr 1940B w m. Milewo na odc. o dł. 520 m gmina Łomża
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Łomża
- Dostawa odczynników wraz z najmem dwóch analizatorów hematologicznych DIFF-5 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, znak sprawy.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Pszów oraz dostawa licencji i sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - część 2
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdro-żeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Tuszów Narodowy"
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"(3)
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.