To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-22
Międzyrzecz: Usługa gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych.
Numer ogłoszenia: 65079 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48469 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 35, Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru ze Szpita SP ZOZ w Międzyrzeczu odpadów : -medycznych (o kodach 180101, 180102, 180103 , 180104,180109, 180180, 180182, 180110) w ilości 45000 kg ; -świetlówek ( o kodzie 160213 ) w ilości 500 szt. -niebezpiecznych w postaci baterii i akumulatorów (o kodach 160601, 160602, ,168001) w ilości 10. kg. -odczynników chemicznych (o kodach 180106, ) w ilości 5 kg -pokonsumpcyjnych ( o kodzie 200108 ) w ilości 3700 kg 1. 1. Ważenie odpadów odbywać się będzie każdorazowo na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy. Do Oferty należy dołączyć dokument poświadczający legalizację wagi, w przypadku urządzenia młodszego niż 3 lata należy podać model urządzenia, numer fabryczny, producenta i datę zakupu. 2. O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z posiadanymi decyzjami na zbieranie i transport odpadów, posiadają prawa posiadacza odpadów, zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. z późn. zmianami. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (nie mniej niż trzy z terenu województwa lubuskiego ) wraz ze wskazaniem zakładu utylizacji, do którego zostały przekazane odpady medyczne . W tym co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem (ilościowo) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, które wykonawca zrealizował, Wykaz ma dotyczyć Placówek Szpitalnych z podaniem okresu trwania umowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). Potwierdzenie o przyjmowaniu odpadów przez zakład utylizacyjny obejmujący okres trwania umów wraz z wykazem ilościowym przekazanych odpadów w roku 2008 potwierdzone przez Zakład Utylizacji. 4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada umowę ze spalarnią z obszaru woj. lubuskiego., oraz województwa sąsiedniego - jako spalarnię alternatywną. Umowa powinna zawierać ilości, które zakład utylizacyjny jest w stanie odebrać i utylizować od danego Kontrahenta i pokrywać się czasem jej obowiązywania z okresem realizacji postępowania przetargowego. posiadania zezwolenia wydanego przez Marszałka Województwa na podstawie art. 26 ust.1,2,3 pkt1) oraz art.63 ustawy o odpadach na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, w tym odpadów medycznych i weterynaryjnych dla instalacji do spalania odpadów - ( odpowiednie decyzje Zakładu Utylizacji) 5. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcy realizacji zamówieniaczęści dotyczącej odbioru i transportu odpadów. 2. Symbole klasyfikacyjne podano zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). 3. Podane wyżej wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. 4. Ważenie odpadów powinno odbywać się każdorazowo w pojemnikach, na wadze umiejscowionej na samochodzie Wykonawcy. 5. Oferowany termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 6. Zamówienie należy realizować systematycznie przez okres 12.miesięcy od daty podpisania umowy. 7. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy. 8. Odbiór odpadów medycznych odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w godzinach od 8.00 - 15.00. 9. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia nieodpłatnie pojemniki do gromadzenia odpadów medycznych o poj. 240 litrów w ilości:15 sztuk 10. Każdy odbiór musi być potwierdzony (Kartą przekazania odpadu) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 grudnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. Nr 152 poz. 1736), na której należy podać kod odpadu oraz jego wagę 11. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r.(Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 627) oraz Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Z 2001r. Nr 62, poz. 628 z poźń. zm.), zgodnie z którą odpady medyczne o właściwościach zakaźnym powinny być spalane na obszarze województwa, na którym zostały wytworzone lub w miejscach najbliżej położonych miejsca ich wytworzenia. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 183970.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Obrotu Odpadami RYMED S.C., ul.Augustynów 13, 62-660 Dąbie, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 124790.89
- Oferta z najniższą ceną: 124790.89 oferta z najwyższą ceną: 184310.18
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





