Ogłoszenie z dnia 2005-12-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Wykonanie projektu pn. "Wspieranie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym z Dzielnicy Mokotów" w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2005-2007 Europejskiego Funduszu Społecznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, do kontaktów: Ewa Gawor, ul. Falęcka 10, 02-545 Warszawa, tel. +48 22 8494466, fax +48 22 8494468, e-mail: zp_ops@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, w zależności od rodzaju przyznanych zadań w realizacji Projektu, w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2005-2007 Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanego dalej ,,Projektem": zadanie nr 1/Kierownik Projektu/ od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. zadanie nr 2/ Asystent Kierownika Projektu/ od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. zadanie nr 3/ Specjalista ds. finansowo-rachunkowych/ od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. Głównym celem projektu jest aktywizacja zawodowa i społeczna grup zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest powiązany z działalnością klubu pracy organizowanego przez OPS Mokotów. Zgodnie z wytycznymi działania Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich uczestnikami projektu będą osoby zagrożone wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem osób korzystających długotrwale ze świadczeń pomocy społecznej, które są długotrwale bezrobotne (powyżej 24 miesięcy - nieprzerwanie od momentu ostatniej rejestracji). Program zajęć dla beneficjentów obejmuje: blok szkoleń w zakresie umiejętności interpersonalnych, blok zajęć warsztatów aktywnego poszukiwania pracy obejmujący diagnozowanie potencjału zawodowego osób z grup szczególnego ryzyka, możliwości jego rozwoju oraz podnoszenie kwalifikacji tych osób (tworzenie i wdrożenie Indywidualnych Planów Działania), blok zajęć psychologicznych mających na celu udzielenie wsparcia uczestnikom projektu oraz szkolenia komputerowe. Osoby bezrobotne i poszukujące pracy oprócz uczestnictwa w zajęciach będą miały możliwość: 1) skorzystania z komputera i drukarki, Internetu w celu napisania życiorysu zawodowego i listu motywacyjnego, sprawdzenia ofert pracy zamieszczonych w Internecie, wysłania pocztą elektroniczną ofert pracy do pracodawcy. 2) skorzystania z kserokopiarki w celu powielenia materiałów dydaktycznych pomocnych przy poszukiwaniu pracy. 3) skorzystania z telefonu, faksu w celu szybkiego kontaktu z pracodawcą. 4) skorzystania z aktualnej prasy w celu pozyskania oferty pracy. 5) wymiany doświadczeń z innymi osobami poszukującymi pracy 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 17. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu pn. "Wspieranie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym z Dzielnicy Mokotów" w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2005-2007 Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie projektu pn. "Wspieranie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym z Dzielnicy Mokotów" w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2005-2007 Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach podziału na 3 zadania: zadanie nr 1/ Kierownik Projektu zadanie nr 2/ Asystent Kierownika Projektu zadanie nr 3/ Specjalista ds. finansowo-rachunkowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa Dzielnica Mokotów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu Kod CPV wg słownika 2008: 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z wytycznymi działania Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich projekt obejmuje osoby zagrożone wykluczeniem społecznym ze szczególnym uwzględnieniem osób korzystających długotrwale ze świadczeń pomocy społecznej, które są długotrwale bezrobotne (powyżej 24 miesięcy nieprzerwanie od momentu ostatniej rejestracji). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: zadanie nr 1/ Kierownik Projektu/ od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. zadanie nr 2/ Asystent Kierownika Projektu /od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. zadanie nr 3/ Specjalista ds. finansowo-rachunkowych / od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy; data zakończenia: 30.04.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie ze wzorem umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcą może być osoba fizyczna. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zadanie nr 1/ Kierownik/ Kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych, trwających co najmniej 3 lata o kierunku ekonomicznym lub administracyjno-prawnym, przygotowujących do pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem- udokumentowane kopią dyplomu Zadanie nr 2/ Asystent Kierownika Projektu/ zaliczone co najmniej 3 lata studiów (preferowany kierunek ekonomiczny lub psychospołeczny (udokumentowane kserokopią dyplomu lub aktualnej legitymacji studenckiej). Zadanie nr 3/ Specjalista ds. finansowo-rachunkowych/ 1. Wykształcenie co najmniej średnie, udokumentowane kserokopią świadectwa maturalnego lub - w przypadku wykształcenia wyższego - kserokopią dyplomu. 2. Kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów z zakresu księgowości. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zadanie nr 1 - Kierownik Wymagane jest: 1. Doświadczenie w zakresie kierowania projektem unijnym trwającym nie krócej niż 3 miesiące, (z czego preferowane doświadczenie w kierowaniu projektem dofinansowywanymi ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, który został już zakończony i rozliczony. lub 2. Doświadczenie w zakresie współpracy przy realizacji tego rodzaju projektów. 3. Wymagana jest znajomość specyfiki realizacji projektów unijnych przez jednostki samorządu terytorialnego oraz co najmniej 3-miesięczne doświadczenie w tym zakresie. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów ( kopii zaświadczeń, kopia umowy) potwierdzających wymagane doświadczenie. Zadanie nr 2 - Asystent Kierownika Projektu Wymagane jest: 1. Doświadczenie w pracy biurowej lub przy realizacji projektów z obszaru pomocy społecznej - co najmniej 3 miesięczne. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentu ( kopii zaświadczeń, kopia umowy) potwierdzających wymagane doświadczenie. 2. Umiejętność obsługi komputera - niezbędna dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, PowerPoint), biegłe posługiwanie się Internetem oraz tworzenie i prowadzenie bazy danych. Preferowane będą osoby posiadające umiejętność tworzenia stron WWW. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów (zaświadczenia o odbytych kursach komputerowych bądź listu referencyjnego) potwierdzających wymagane umiejętności. 3. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych: faks, ksero, skaner. Zadanie nr 3 - Specjalista ds. finansowo-rachunkowych Wymagane jest: Posiadanie co najmniej 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku samodzielnej księgowej. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów( kopii zaświadczeń, kopia umowy, kopia świadectwa pracy) potwierdzających wymagane doświadczenie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Zadanie nr 1 - Kierownik Projektu Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Doświadczenie zawodowe - 40% Zadanie nr 2 - Asystent Kierownika Projektu 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena Zadanie nr 3 - Specjalista ds. finansowo-rachunkowych 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 60% 2. Doświadczenie zawodowe - 40% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OPS/ZP-341/17/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.12.2005, cena . Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 14.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Ewa Wąsik, Urszula Majewska, Ewa Gawor, Magdalena Dziechciarz, Bartosz Domański. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.12.2005, godzina 10:15, Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Wykonanie projektu pn. "Wspieranie osób z grup zagrożonych wykluczeniem społecznym z Dzielnicy Mokotów" w ramach sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2005-2007 Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kierownik Projektu Wykonywanie wszystkich czynności związanych z kierowaniem realizacją projektu, a w szczególności: - przygotowanie dokumentów niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu - zapewnienie terminowej realizacji działań wynikających z harmonogramu realizacji projektu oraz bieżące koordynowanie realizacji tych działań - nadzór nad prowadzeniem bieżącej dokumentacji związanej z realizacją projektu i nad jej prawidłowością - składanie sprawozdań (kwartalnych, rocznych, końcowego) z wykonywanych zadań, zgodnie z wymogami Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz wskazaniami Zleceniodawcy - nadzorowanie pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu - organizacja i monitoring akcji promocyjnej dotyczącej informowania społeczeństwa oraz beneficjentów ostatecznych o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, przez cały okres trwania projektu - nadzór nad prowadzeniem i organizacją biura projektu, - konsultowanie wszelkich działań i decyzji związanych z realizowaniem projektu ze Zleceniodawcą lub osobami przez niego wskazanymi - prowadzenie ścisłej, bieżącej współpracy ze Zleceniodawcą oraz Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej. 3) Zakres lub wartość: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. wymiar 40 godzin tygodniowo przez okres trwania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Asystent Kierownika Projektu Wykonywanie wszystkich czynności związanych z obsługą biura projektu, a w szczególności: - obsługa biura projektu w jego siedzibie - udzielanie informacji na temat realizowanego projektu - prowadzenie i archiwizacja korespondencji - prowadzenie dokumentacji związanej z uczestnikami projektu, a w szczególności bazy danych z informacjami na temat uczestników projektu, zbieranie i archiwizowanie wymaganych dokumentów, oświadczeń i deklaracji, list obecności na zajęciach, wydawanie dokumentów poświadczających odbycie szkoleń, powielanie i przekazywaniu uczestnikom materiałów dydaktycznych opracowywanych na potrzeby prowadzenia zajęć - prowadzenie spraw i dokumentacji pracowniczej osób zatrudnionych do realizacji projektu - przebywanie na terenie biura projektu podczas zajęć, odbieranie i zdawanie kluczy oraz przygotowanie sal wykładowych na zajęcia, - przygotowanie i realizacja - w porozumieniu z kierownikiem projektu - zamówień na produkty niezbędne podczas trwania projektu - sporządzanie wykazu przeprowadzonych rozmów telefonicznych (do celów rozliczenia rachunków telefonicznych). 3) Zakres lub wartość: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. wymiar 40 godzin tygodniowo przez okres trwania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Specjalista ds. finansowo-rachunkowych Wykonywaniu wszystkich czynności związanych z obsługą finansowo - księgową projektu, a w szczególności: - prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej zgodnie z wymaganiami MGIP oraz Zleceniodawcy - kontrola terminowości dokonywanych w ramach projektu płatności - sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych na potrzeby MGIP oraz Zleceniodawcy - sporządzanie wniosków o płatność - kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym - bieżąca współpraca z Głównym Księgowym OPS Mokotów oraz Kierownikiem Projektu - kontrola wydatków oraz zapotrzebowania na środki finansowe - uzgadnianie zaciąganych zobowiązań i dokonywanych płatności z Głównym Księgowym OPS Mokotów - zapisywanie na odpowiednich kontach oraz paragrafach dokonywanych czynności finansowych zgodnie z wytycznymi Głównego Księgowego OPS sporządzanie tygodniowych zestawień planowanych wydatków. 3) Zakres lub wartość: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2007 r. wymiar 16 godzin tygodniowo przez okres trwania umowy 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.