Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-05
Gorlice: ZIMOWE UTRZYMANIE BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB
W GORLICACH POLEGAJĄCE NA ZRZUCANIU ŚNIEGU Z POWIERZCHNI DACHÓW I STROPODACHÓW, LIKWIDACJI NAWISÓW ŚNIEŻNYCH I SOPLI, SKUWANIU LODU Z RYNIEN, RUR SPUSTOWYCH I PASÓW PODRYNNOWYCH,
ORAZ UPORZĄDKOWANIU PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW CHODNIKÓW ZE ZRZUCONEGO ŚNIEGU I LODU W SEZONIE 2009 - CZĘŚĆ I
Numer ogłoszenia: 648 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach , Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3537310, 3535810 w. 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ MZB W GORLICACH POLEGAJĄCE NA ZRZUCANIU ŚNIEGU Z POWIERZCHNI DACHÓW I STROPODACHÓW, LIKWIDACJI NAWISÓW ŚNIEŻNYCH I SOPLI, SKUWANIU LODU Z RYNIEN, RUR SPUSTOWYCH I PASÓW PODRYNNOWYCH, ORAZ UPORZĄDKOWANIU PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW CHODNIKÓW ZE ZRZUCONEGO ŚNIEGU I LODU W SEZONIE 2009 - CZĘŚĆ I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie budynków administrowanych przez MZB w Gorlicach polegające na zrzucaniu śniegu z powierzchni dachów i stropodachów, likwidacji nawisów śnieżnych i sopli, skuwaniu lodu z rynien, rur spustowych i pasów podrynnowych, oraz uporządkowaniu przyległych do budynków chodników ze zrzuconego śniegu i lodu. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają: a) wzór umowy - zał. Nr 3 do SIWZ, b) kalkulacja jednostkowa - przedmiary robót - zał. Nr 4, 5, 6 do SIWZ, c) wykaz budynków - zał. Nr 7 do SIWZ, 1.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający nie zapewnia ciągłości zlecanych prac - pomimo, że wybrany wykonawca zobowiązany jest i deklaruje swoją dyspozycyjność w okresie obowiązywania umowy w dni robocze oraz w wolne soboty, niedziele i święta . Przedmiotowy zakres zamówienia będzie realizowany tylko i wyłącznie w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych i okoliczności uzasadniających konieczność wykonania określonych prac. Kontakt zamawiającego z wykonawcą odbywał się będzie telefonicznie lub osobiście a następnie każdorazowo wystawione zostanie zlecenie za potwierdzeniem. Zamawiający określi ilość zleceń na dany dzień oraz kolejność usuwania śniegu i lodu na poszczególnych budynkach. Wykonawca będzie realizować zlecenia w okresie wyznaczonym przez zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali lub wykonują należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługę związaną z pracami na wysokościach i odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, b) dysponują sprzętem specjalistycznym - minimum 1 samochodowy podnośnik (zwyżka) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (minimum 5 osób) w tym co najmniej 2 osoby posiadające aktualne (ważne ) zaświadczenie lekarskie dopuszczające ich do pracy na wysokościach, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób które posiadają wymagane zaświadczenia lekarskie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ;W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć:3. Wykaz 1 wykonanej lub wykonywanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanej z pracami na wysokościach i odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane usługi podane w wykazie zostały wykonane należycie, 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ, (minimum 1 samochodowy podnośnik (zwyżka)), 6. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (minimum 5 osób w tym co najmniej 2 osoby posiadające aktualne (ważne ) zaświadczenie lekarskie dopuszczające ich do pracy na wysokościach). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 7. Aktualne (ważne) badania lekarskie osób zatrudnionych przy pracach na wysokościach, 8. Jeżeli wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym (sprzętem) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu; W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć:9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności.W przypadku gdy w/w dokument nie obejmuje całego okresu obowiązywania umowy - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy przedstawi oświadczenie, że dokona ubezpieczenia na pozostały okres realizacji zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Miejska Gorlice - Urząd Miejski, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa trzeciego serwera do klastra, serwerów do backupu, biblioteki taśmowej z tasiemkami i oprogramowaniem do wykonywania i zarządzania backupami
- " Dostawa wirtualnej platformy (stołu) do nauki anatomii weterynaryjnej dla ZSCKR w Bystrej"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.