To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64826 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Korfantów: Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji pn;"Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz " Przebudowa remizy strażackiej w Strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 1/WMH/2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55901
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny
001008179, ul.
ul. Powstańców Śląskich
8,
48-317
Korfantów, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4343859, faks
77 4343860, e-mail
zgkim@poczta.fm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna jedn. organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Zakład budżetowy gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji pn;"Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz " Przebudowa remizy strażackiej w Strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 1/WMH/2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/WMH/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje zakup drewna iglastego wraz z dostawą i rozładunkiem do wykonania więźby dachowej klasy C 27 na potrzeby realizacji inwestycji: "Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży"oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce". 1. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje:- Krokwie o przekroju 8 x 18 3,18 m 3 - Krokwie o przekroju 12 x 20 1,39 m 3 - Murłaty 14 x 14 2,03 m3 - Krokwie o przekroju 7 x 12 3,11 m 3 - Krokwie o przekroju 7 x 14 0,51 m 3 - Łaty 4 x 6 1.900,00 mb - Kontrłaty 600,00 mb - Tarcica obrzynana - deski 2,5 1,00 m 3 Uwaga: Do ochrony drewna przed grzybami, owadami, sinizna i pleśnieniem oraz zabezpieczające przed działaniem ognia powinny być stosowane wyłącznie środki dopuszczone do stosowania nr 2/ITB - ITD/87 Z DNIA 05.08.1989 r. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących norm w zakresie klasy, wytrwałości, zabezpieczenia środkami ochrony drewna przed grzybami, owadami, sinizną, pleśnieniem oraz działaniem ognia. 3. Tolerancje wymiarowe: a) dla łat o grubości do 50 mm nie powinny być większe niż: w grubości: +/- 1 mm dla 20 % ilości w szerokości:+ 2 mm i - 1 mm dla 20 % ilości b) dla łat powyżej 50 mm nie powinny być większe niż: w grubości: + 2 mm i - 1 mm dla 20 % ilości w szerokości: + 2 mm i - 1 mm dla 20% ilości c) dla krawędziaków nie powinny być większe niż: w grubości: + 3 mm i - 2 mm w szerokości: + 3 mm i - 2 mm d) dla belek nie powinny być większe niż: w grubości: + 3 mm i - 2 mm w szerokości: + 3 mm i - 2 mm 4. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i informacji o ich istnieniu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym oraz powinny odpowiadać wymaganiom stawianym przez Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5. Dostarczone wyroby i materiały muszą posiadać atesty higieniczne na zastosowane środki ochrony i zabezpieczenia drewna. 6. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 7. Płatność za zakupione materiały budowlane i wyroby dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie do 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w wyrobów i materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału i wyrobu o nie więcej niż 20 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 9. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości wyrobów i materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
03419100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. " Zakup i dostawa materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa budynku pawilonu sportowego w Węży" oraz "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 1/WMH/2017" z powodu, iż do upływu terminu składania ofert tj. 12.04.2017 r., do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.