Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Warszawa: Zakup świadczenia dostepu do usług i serwisów Internetowych krajowych i zagranicznych dla Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 6474 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Informatyki , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 31 06, faks 022 694 52 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup świadczenia dostepu do usług i serwisów Internetowych krajowych i zagranicznych dla Ministerstwa Finansów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, usługi dostępu do Internetu obejmującej: 1) Zestawienie, uruchomienie i udostępnienie przez cała dobę (24 godz.) stałego symetryczne-go łącza dostępowego, wraz z urządzeniami teletransmisji, zapewniającego szerokopasmo-wy dostęp do Internetu o przepustowości gwarantowanej: a) 50 Mb/s w okresie pierwszych 12 miesięcy realizacji zamówienia, b) 75 Mb/s w okresie od 13 do 24 miesięca realizacji zamówienia, c) 100 Mb/s w okresie od 25 do 36 miesięca realizacji zamówienia. Zamawiający, na potrzeby niniejszego zamówienia, przeznacza interfejs dostępowy w postaci karty ATM PA-A3-OC3 SMI w routerze Cisco 7206 VXR (NPE-G1) znajdujacym się w pomieszczeniu nr 1172 w siedzibie Zamawiającego, w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12. Zamawjający dopuszcza wykorzystanie przez Wykonawcę w łączu dostępowym innego protokółu transmisyjnego niż ATM, pod warunkiem dostawy, w ramach zamówienia, odpowiedniej karty interfejsu do w/w routera w miejsce karty interfejsu ATM. 2) Dostęp do wszystkich usług i serwisów internetowych krajowych i zagranicznych. 3) Obsługę adresów IP klasy B 145.237.0.0 używanych przez Zamawiającego. 4) Obsługę ruchu generowanego przez Zamawiającego przy pomocy protokołu Border Gate-way Protocol w wersji 4, przy czym komunikacja między stronami protokółu BGP v.4 w relacji Wykonawca-Zamawiający musi być zapewniona w taki sposób aby nie została obniżona przepustowość łącza określona w pkt.1. W szczególności, jeśli na rzecz obsługi protokółu BGP v.4 zarezerwowane będzie na w/w łączu dedykowane pasmo transmisyjne, to parametry tego pasma nie mogą być wliczane do przepustowości określonej w pkt.1. 5) Obsługę, na łączu dostępowym, priorytetyzacji ruchu (QoS) pakietów IP przychodzących do Zamawiającego poprzez przygotowanie, wdrożenie na urządzeniach Wykonawcy i prze-kazanie Zamawiającemu w formie elektronicznej (na płytach CD/DVD) procedur umożli-wiających Zamawiającemu definiowanie na urządzeniu Wykonawcy, obsługującym łącze określone w pkt.1, polityki Quality of Service (QoS) dotyczącej ruchu przychodzącego z In-ternetu, przy czym procedury te muszą także umożliwiać Zamawiającemu okresową (nie rzadziej niż raz w miesiącu) weryfikację skuteczności oraz zmianę tej polityki. 6) Obsługę zgłoszeń w zakresie problemów eksploatacyjnych przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. Zasady i zakres obsługi opisane są szczegółowo w paragrafie 3 pro-jektu Umowy. 2. W przypadku, gdy Wykonawca świadczy jednocześnie inną usługę dostępu do Internetu na rzecz Ministerstwa Finansów zobowiązany jest do użycia odrębnej infrastruktury przy wyko-nywaniu niniejszego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10 - Sieć internetowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręcze-niach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udziela-nych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczają-cych możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wadium musi być wniesione przez wszystkich lub za wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, co musi jednoznacznie wynikać z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium lub dokumentu sta-nowiącego wadium. 5. Wpłaty pieniężne na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Kredyt Bank S.A. IV Oddział W-wa 82 1500 1777 1217 7001 5705 0000 Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli w terminie otwarcia ofert, o którym mowa w Rozdziale XIII znajdować się będzie na koncie Ministerstwa Finansów. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie ory-ginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli usta-wy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) posiadają wydajne kanały transmisyjne (o łącznej przepływności min. 2 Gb/s) do głównych krajowych dostawców Internetu: ATM S.A, Crowley Data Poland Sp. z o.o, GTS Energis Polska Sp. z o.o, Exatel S.A, TP S.A i polskich punktów wymiany ruchu internetowego, b) posiadają własne wydajne łącza do operatorów zagranicznych, lub europejskich punktów wymiany ruchu internetowego (o łącznej przepływności min. 1 Gb/s). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł. (sto tysięcy złotych). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy , że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Do-kument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu, a jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania poza terytorium RP - dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu urzędujących władz Wykonawcy, oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, o ile informacje te nie są zawarte w dokumentach wymie-nionych powyżej. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed terminem składania ofert, potwierdzające spełnienie wymagania określonego w Rozdziale II ust.3 6. Wykaz wykonanych i/lub wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnienie wymagania określonego w Rozdziale II ust. 2. 7. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - pełnomocnictwo do re-prezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mf.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12 pok. 407.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12 pok. 407.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.