Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Łódź: przetarg nieograniczony na dostawę mebli i pomocy dydaktycznych
Numer ogłoszenia: 646 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1, ul. Siedlecka 7/21, 93-138 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0426845148, fax 0426845148.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sosw1.szkoly.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę mebli i pomocy dydaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli szkolnych i pomocy dydaktycznych zgodnie z załącznikiem nr 6 w grupie CPV- 36100000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: cena oferty- 100%
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy 2. oświadczenie o spełnieniu warunków ( ustawa z dn. 29.01.2004 r.PZP) 3. zaakceptowany wzór umowy 4. odpis z rejestru o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5. kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sosw1.szkoly.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 93- 138 Łódź ul. Siedlecka 7/21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy Nr 1 93- 138 Łódź ul. Siedlecka 7/21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.18.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach biurowych KWP Rzeszów oraz w Komendach Miejskich i Powiatowych garnizonu podkarpackiego.
- Dostawa sprzętu cateringowo - gastronomicznego dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego PCK w podziale na siedem zadań.
- Dostawa mebli biurowych z montażem do PZDW oraz jednostek terenowych w 2025 roku
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.