eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2016r. do 31.03.2016r



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Tarnowskie Góry: Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2016r. do 31.03.2016r
Numer ogłoszenia: 646 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa-Starosta Tarnogórski Wykonujący Zadania z Zakresu Administracji Rządowej, Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 381 37 11, faks 32 381 37 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie eksploatacji oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych Tarnowskie Góry w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2016r. do 31.03.2016r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace związane z eksploatacją oczyszczalni ścieków po Zakładach Chemicznych TARNOWSKIE GÓRY w Tarnowskich Górach, w okresie od 01.01.2016 r. do 31.03.2016 r. 2.Zakres świadczonych usług w zakresie eksploatacji oczyszczalni obejmuje: 1) obsługę w sposób ciągły instalacji technologicznych do oczyszczania ścieków (odcieków) odprowadzanych z Centralnego Składowiska Odpadów (CSO) drenażem nadfoliowym oraz z odwadniającego drenażu głębokiego, zgodnie z instrukcjami obsługi, wraz z obsługą przepompowni odcieków chemicznych i wód drenażowych: eksploatacja instalacji musi być prowadzona w sposób zapewniający oczyszczanie ścieków do stężeń dopuszczalnych, określonych w pozwoleniu zintegrowanym oraz w obowiązujących przepisach prawa; w przypadku dopływu dużych ilości wód o wysokim stężeniu boru konieczna będzie także eksploatacja oczyszczalni kontenerowej, połączonej technologicznie z oczyszczalnią stacjonarną, 2) prowadzenie badań analitycznych dla potrzeb prawidłowego prowadzenia procesów oczyszczania ścieków określonych w pozwoleniu zintegrowanym, instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków i instrukcjach stanowiskowych, 3) prowadzenie badań odpadów wytworzonych w ramach eksploatacji, sporządzanie podstawowych charakterystyk odpadów i testów zgodności, 4) zapewnienie dostaw stosowanych reagentów i materiałów, 5) utrzymanie stanu użytkowego urządzeń technologicznych oraz innych elementów oczyszczalni ścieków niezbędnych do zapewnienia jej ciągłości pracy, 6) wymiany lub odtworzenia elementów oczyszczalni ścieków, w tym urządzeń technologicznych i pomiarowych, które uległy zużyciu w toku normalnej pracy i eksploatacji oczyszczalni, uniemożliwiającemu ich dalsze normalne (prawidłowe) funkcjonowanie, 7) zabezpieczenie terenu i majątku oczyszczalni ścieków, 8) unieszkodliwienie odpadów powstających w procesach oczyszczania oraz ponoszenie opłat za ich unieszkodliwienie, 9) sporządzanie i przekazywanie zbiorczych zestawień danych dla potrzeb ochrony środowiska oraz danych statystycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. W celu realizacji zakresu prac określonego w ust. 2 pkt 1 - 3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania badań, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 w akredytowanym laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1645, ze zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków 90.42.00.00 - Usługi obróbki ścieków 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej 90.49.10.00 - Usługi kontroli ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MWM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130260,96

  • Oferta z najniższą ceną: 130260,96 / Oferta z najwyższą ceną: 130260,96

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr OR.ZP.272.4.6.2015 - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 12.06.2015 r. firmie MWM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa na okres od 01.07.2015r. do 31.12.2015r. Zamówienie zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Proponowana kwota zamówienia uzupełniającego w wysokości 126.750,00 zł netto nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego obecnie realizowanego w kwocie 262.200,00 zł netto. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.