eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnychoryginalnych, fabrycznie nowych tuszy do drukarek, tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-01

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: oryginalnych, fabrycznie nowych tuszy do drukarek, tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 64646 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: oryginalnych, fabrycznie nowych tuszy do drukarek, tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: oryginalnych, fabrycznie nowych tuszy do drukarek, tonerów do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu specyfikacji cenowej stanowiący załącznik do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dopuszcza się możliwość zaoferowania materiałów równoważnych pod warunkiem zagwarantowania co najmniej takich samych parametrów techniczno-jakościowych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) jak parametry materiałów oryginalnych, pochodzących od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, 2) niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych, tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane, jak np. dysze, obudowy, 3) zaoferowanie przez wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach oryginalnych producenta, i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz muszą posiadać 12 miesięczną gwarancję, licząc od daty dostawy materiału, 4) zaoferowane i dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać oznaczenia, jak: nazwa producenta, nr produktu oraz termin ważności, 5) w przypadku zaoferowania produktu równoważnego, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty: - deklarację producenta tonera lub tuszu (aprobatę techniczną) o dopuszczeniu produktu do stosowania w drukarkach i kserokopiarkach, jak również - oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i nie narusza praw patentów producentów oryginalnych tonerów i tuszy. Zamawiający akceptuje deklarację norm ISO dla producentów objętych normą. Złożenie deklaracji, że zaproponowane produkty (tusze, tonery) są objęte odpowiednią normą ISO/IEC spełnia wymóg określony w pkt. 5). 5. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 6. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. 7. Wykonawca, który powołuję się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega, że zamówienia mogą dotyczyć tylko części produktów wymienionych w formularzu specyfikacji cenowej. 9. Realizacja dostaw następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień. Dopuszcza się składanie zamówienia, drogą faksową lub za pomocą poczty elektronicznej. 10. Termin realizacji dostawy w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 11. Sposób przygotowania do odbioru przedmiotu zamówienia ustalony zostanie między stronami w trakcie realizacji zamówienia. 12. Miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych materiałów eksploatacyjnych - zostaną podane podczas składania zamówienia. 13. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 286885,24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Zamówienie częściowo finansowane ze środków: Pomoc Techniczna RPO, Pomoc Techniczna PROW,.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9, ul. Towarowa 3, 10-416 Olsztyn, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26535
  • Oferta z najniższą ceną: 26535 / oferta z najwyższą ceną: 29016.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.