eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówdostawa płynów infuzyjnych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-06

POZYCJA 64641

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: dostawa płynów infuzyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, do kontaktów: inż. Józef Berkowicz, ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096 lub 0605 914 251, fax 017 8666 097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów infuzyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa płynów infuzyjnych do stosowania w Oddziałach Onkologii.Asortyment musi posiadać możliwość dodania ściśle określonej ilości leków cytostatycznych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: loco: magazyn Apteki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zakup przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym - 4 pozycje w zadaniu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 24.01.2006; data zakończenia: 18.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew do 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa oraz określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 18 - 17336 z dnia 26.01.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 119 - 117554 z dnia 22.06.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena brutto oferty - 100% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WSS.XII.255/A/131/05, Postępowanie nr 71. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.01.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.01.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.01.2006, godzina 13:30, pokój nr 9 bud. J. Zamawiającego, ul. Chopina 2.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne przekazano do publikacji w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich oraz Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2005-01-14. Ukazało się: - w Suplemencie Unii Europejskiej nr: 2005/S 18-017336 z 26/01/2005 - w Biuletynie Zamówień Publicznych nr: 13 z 20.01.2005 poz. 2951. Zamawiający przeprowadził w 2005 r.postępowanie nr 30 na płyny infuzyjne o wartości przekraczającej 130 000 w 3 zadaniach częściowych opublikowane : - w Suplemencie Unii Europejskiej nr: 2005/S 119-117554 z dnia 22/06/2005 - w Biuletynie Zamówień Publicznych nr: 131 z 28.06.2005 poz. 30850. Ze względu na rozwiązanie umowy w zadaniu nr 3 z winy wykonawcy ,Zamawiający powtarza procedurę przetargową w tym zadaniu. Wartość szacunkowa przedmiotowego Zadania wynosi ok. 88 000 zł. Wartość szacunkowa (całkowita) płynów infuzyjnych przekracza łącznie równowartość 130 000 euro. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.