Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-11-09
Og³oszenie nr 645875-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.
Gmina Mi³om³yn: MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWO¦CI MI£OM£YN-II ETAP
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA WARMIÑSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mi³om³yn, krajowy numer identyfikacyjny
51074368600000, ul.
ul. Twarda
12
,
14140
Mi³om³yn, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
089 6425801, 642 58 08, e-mail
gmina@milomlyn.pl, faks
896 425 802.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.milomlyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.milomlyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.milomlyn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
OFERTÊ NALE¯Y Z£O¯YÆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJ¡CEGO TJ. W SEKRETARIACIE URZÊDU MIASTA I GMINY MI£OM£YN
Adres:
UL. TWARDA 12, 14-140 MI£OM£YN
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWO¦CI MI£OM£YN-II ETAP
Numer referencyjny:
ORG.271.5.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Mi³om³yn - II etap. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zosta³ okre¶lony w projekcie budowlanym stanowi±cym za³±cznik Nr 4 do SIWZ, przedmiarach robót ( czê¶æ: technologia, instalacje wod.-kan., c.o., wentylacja; czê¶æ: instalacje elektryczne; czê¶æ: architektura, konstrukcja) stanowi±cym za³±cznik Nr 8 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowi±cej za³±cznik Nr 9 do SIWZ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê pod adresem: ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisuj±c login: pliki@milomlyn.pl oraz has³o: Milomlyn1234 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ o których mowa w art.29 ust.4 ustawy oraz zastrze¿eñ o których mowa w art.36a ust.2 ustawy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy tj. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracê przez Wykonawców i Podwykonawców pracowników wykonuj±cych roboty budowlane wyszczególnione w za³±czonych do SIWZ przedmiarach robót: a) Czê¶æ- architektura, konstrukcja w zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Kana³y technologiczne, fundamenty pod urz±dzenia 3) Roboty murowe 4) Tynki i ok³adziny wewnêtrzne 5) Stolarka okienna i drzwiowa 6) Pod³o¿a i posadzki 7) Roboty malarskie 8) Elementy zewnêtrzne 9) Elewacja b) Czê¶æ - instalacje elektryczne w zakresie: 1) Instalacje zewnêtrzne 2) Instalacje wewnêtrzne c) Czê¶æ - technologia, instalacje wod.-kan., wentylacja w zakresie: 1) Roboty demonta¿owe - czê¶æ technologiczna SUW 2) Roboty monta¿owe - czê¶æ technologiczna SUW 3) Studnie g³êbinowe 4) Roboty ziemne w zakresie przy³±czy odcieków z chlorowni 5) Roboty monta¿owe ruroci±gów miêdzyobiektowych 6) Wewnêtrzna instalacja wodoci±gowa 7) Wewnêtrzna kanalizacja ¶cieków sanitarnych i technologicznych 8) Instalacja c.o. 9) Wentylacja 4. Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowlanych dostarczy Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (Wykonawcy lub podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 5. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu ( jeden b±d¼ niektóre lub wszystkie) z ni¿ej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wyznaczonych do realizacji zamówienia: a) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów i nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; c) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 6. Inspektor Nadzoru bêdzie dokonywaæ kontroli osób zatrudnionych przez Wykonawcê i zatwierdzonych podwykonawców w zakresie prawid³owego charakteru zatrudnienia, a Wykonawca umo¿liwi przeprowadzenie kontroli tych osób i dokumentów zwi±zanych z ich zatrudnieniem. Ponadto dokonywaæ bêdzie sta³ej kontroli w zakresie przestrzegania zasad BHP, a w szczególno¶ci przepisów o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie Bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. z 2003r., Nr 47, poz. 401). 7. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci Inspektor Nadzoru zobowi±zany bêdzie do usuniêcia z budowy osób naruszaj±cych przepisy BHP lub osób zatrudnionych niezgodnie z przepisami prawa. 8. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje: 1) za niedope³nienie wymogu w zakresie zatrudnienia na podstawie umów o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci najni¿szego wynagrodzenia brutto wraz ze sk³adkami pracodawcy za ka¿dy miesi±c realizacji zamówienia za ka¿d± osobê, która nie bêdzie zatrudniona zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ, 2) niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone w pkt 3. 3) w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e siê zwróciæ o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 9. Zakres robót oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± rycza³tow± obejmuje tak¿e: 1) organizacjê i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecze budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) obs³ugê geodezyjn±, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, pomiarów i badañ w tym badañ czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materia³y budowlane; 3) w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej; 4) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu; 5) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy nale¿y ponie¶æ w zwi±zku z realizacj± zamówienia. 10. Na podstawie za³±czonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót nale¿y wykonaæ wszelkie roboty budowlane, tak¿e roboty nie ujête w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawid³owej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powy¿szego wykonawca w celu prawid³owej kalkulacji wynagrodzenia, nie mo¿e jako podstawy przyjmowaæ danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót, które odczytywane s± ³±cznie ze wszystkimi czê¶ciami dokumentacji projektowej mog± stanowiæ materia³ pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny, w zwi±zku z przyjêt± przez Zamawiaj±cego zasad± wynagrodzenia rycza³towego. 11. Ka¿dy z Wykonawców winien odwiedziæ miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonywaniem prac bêd±cych przedmiotem niniejszego przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania zamówienia. 12. Planuj±c wykonanie robót nale¿y wzi±æ pod uwagê zalecenia dotycz±ce warunków prowadzenia robót, w szczególno¶ci minimalnej temperatury oraz wilgotno¶ci powietrza. 13. Wszystkie roboty powinny byæ prowadzone zgodnie ze sztuk± budowlan±. Je¿eli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w za³±cznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej, technicznej, wskazano konkretnych producentów, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów czy urz±dzeñ s³u¿±cych do wykonania niniejszego zamówienia - celem rzetelnego opracowania projektu, wszêdzie tam Zamawiaj±cy dodaje wyrazy "lub równowa¿ne". 14. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie rozwi±zañ "równowa¿nych" opisanym przez Zamawiaj±cego, polegaj±cych na zastosowaniu materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowê, zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej. 15. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny równowa¿no¶ci proponowanych rozwi±zañ, oraz do korzystania w tym wzglêdzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza siê zmian w stosunku do za³o¿eñ dokumentacji projektowej, których skutki rzutowa³yby na przyjête w projekcie warunki architektoniczne, a zw³aszcza technologiczne. 16. Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego ( art. 30 ust. 5 ustawy pzp ). Wykonawca bêdzie zobowi±zany do³±czyæ do oferty dowody, w których wska¿e porównanie technologii, materia³ów i sprzêtu okre¶lonego w wy¿ej wymienionych dokumentach, ¿e oferowane rozwi±zanie jest rozwi±zaniem równowa¿nym i tym samym spe³nia wymagania Zamawiaj±cego 17. Podane ewentualne w opisach nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówieñ Publicznych, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu technologicznego i wydajno¶ciowego. 18. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporz±dzi i przedstawi Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objêtych umow±.
II.5) G³ówny kod CPV: 45252120-5
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45100000-8 |
| 45113000-2 |
| 45310000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-05-17
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2019-05-17 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 1 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 1 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia specjalnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 1 do SIWZ)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
NIE DOTYCZY
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
NIE DOTYCZY
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Formularz ofertowy - wzór za³. Nr 3 do SIWZ 2) Orygina³ pisemnego zobowi±zania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, je¿eli Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych tych podmiotów - wzór za³±cznik nr 5 do SIWZ 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych 4) Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub kopia po¶wiadczona notarialnie ( je¿eli dotyczy ). 5) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, wskazane s± w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wp³aty wadium w wysoko¶ci 15.000,00 z³ ( s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium nale¿y wnie¶æ zgodnie z art. 45 ust. 6 i 7 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, za³±cznikiem do oferty mo¿e byæ orygina³ lub kopia przelewu wp³aty wadium po¶wiadczona "za zgodno¶æ z orygina³em" przez wykonawcê sk³adaj±cego ofertê. Dla pozosta³ych form wniesienia wadium wymagane jest z³o¿enie dokumentu w oryginale.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto:
Bank Spó³dzielczy w I³awie, Oddzia³ w Mi³om³ynie Nr 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003
z dopiskiem:
"Wadium w przetargu nieograniczonym na: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowo¶ci Mi³om³yn - II etap
Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy wadium, winien zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ nastêpuje jego bezwarunkowa wp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta.
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku zamawiaj±cego.
7. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
8. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie wykluczona bez rozpatrywania.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza siê zmianê terminu realizacji niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1.gdy z powodu klêski ¿ywio³owej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. niespotykanie obfite opady deszczu, ¶niegu powtarzaj±ce siê w d³u¿szym przedziale czasowym lub cechuj±ce siê du¿± intensywno¶ci±, b±d¼ inne zdarzenia nag³e, których w momencie zawarcia umowy nie mo¿na by³o przewidzieæ) terminowe wykonanie zamówienia nie jest mo¿liwe; 2. gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spe³nienie ¶wiadczenia przez Wykonawcê w umownym terminie by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³o mu ra¿±c± strat±, czego strony nie mog³y przewidzieæ przy zawarciu umowy; 3. wyst±pienie wad dokumentacji projektowej skutkuj±cej konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji projektowej, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonania robót, 4. wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5. odmowy wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, 1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych ze zmiany w obowi±zuj±cych przepisach, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 1.3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. S³owackiego 18, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. £omaskiej 40A w Bia³ej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont czê¶ci istniej±cych budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem k±cików sanitarnych w pawilonie C Aresztu ¦ledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kot³owni olejowej wraz z zewnêtrzn± instalacj± odbiorcz± c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





