eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Przebudowa budynku biurowego. LokalizacjaGdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64534 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Gdańsk: "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36099-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 87035600000, ul. ul. Okopowa  7, 80819   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 400 910, faks 585 201 824, e-mail mdobrowolska@gdansk.oip.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gdansk.pip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Nadzór nad warunkami pracy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

POR-A-03094-2211-2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Przebudowa budynku biurowego. Lokalizacja: Gdynia ul. Witomińska 19. Działka nr 1201 obręb 13 Działki Leśne".Parametry budynku: 1. powierzchnia użytkowa: 543,21m^2 2. kubatura:1373,18m^3 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze w tym między innymi: 1) instalacje wod.-kan. i c.o. wraz z osprzętem, 2) instalacje elektryczne i teletechniczne, 3) izolacje pionowe oraz obkopanie ścian fundamentowych, 4) ogrodzenie wraz z betonowym cokołem, 5) płyty chodnikowe, betonowe doświetlacze okien piwnicznych i kraty, 6) posadzki betonowej w piwnicy, podłogi parteru z płytek gresowych na konstrukcji drewnianej, 7) strop nad piętrem- zachowując elementy konstrukcyjne, 8) ściany działowe, stolarka drzwiowa, 9) glazura, terakota oraz wszystkie luźne i słabe tynki wewnątrz i na zewnątrz budynku, 10) posadzki i izolacje tarasów. 2. Roboty izolacyjne w tym między innymi: 1) pionowa izolacja fundamentu, 2) iniekcja krystaliczna, 3) systemowa izolacja tarasów, 4) ocieplenie ścian od wewnątrz - technologia systemowa, 5) izolacja akustyczna i termiczna - stropy, dach. 3. Roboty budowlane i konstrukcyjne w tym między innymi: 1) wykucia, 2) zamurowania, 3) roboty tynkarsko-malarskie ścian i sufitów, 4) montaż doświetlaczy okien piwnicznych, 5) stolarka drzwiowa; drzwi frontowe drewniane; drzwi wewnętrzne aluminiowe z szybą bezpieczną oklejoną folią - "piaskowaną"; renowacja stolarki drzwiowej; parapety wewnętrzne z płyty MDF; 6) wymiana części belek konstrukcyjnych stropu nad parterem oraz nad piętrem, 7) wykonanie ścianek działowych w zabudowie gipsowo-kartonowej oraz szklano-aluminiowej, 8) odtworzenie ścian lukarn, 9) sufity podwieszane systemowe REI 30, 10) posadzki; betonowa w piwnicy - wykończenie płytką gresową polerowaną rektyfikowaną z cokołami; betonowa parteru - wykończenie płytką gresową drewnopodobną z cokołami; piętra - systemowa przegroda REI30, płyty z suchego jastrychu x2, panele podłogowe drewnopodobne o klasie AC 5 wraz z podkładem i listwami przypodłogowymi i progowymi, 11) podłoga strych; wzmocnienie konstrukcji-poziomowanie, ułożenie płyt MFP 25mm, systemowa przegroda REI30, płyty z suchego jastrychu x2, 12) systemowe posadzki tarasów, 13) przemurowanie i otynkowanie kominów, 14) schody wewnętrzne drewniane - renowacja istniejących z wymianą elementów skorodowanych, malowanie i impregnowanie ognioodporną farbą, 15) układanie glazury i terakoty w pomieszczeniach toalet i kuchennym, 16) obłożenie schodów betonowych gresem (wyjście od ul. Toruńskiej), 17) renowacja schodów frontowych, lastrykowych; szlifowanie, polerowanie, impregnowanie. 4. Roboty sanitarne, w tym między innymi: 1) instalacje centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami stalowymi panelowymi z podłączeniem dolnym wyposażonych w zawory oraz głowice termostatyczne - wymiana rozdzielaczy wraz z osprzętem i z zaworami, termometrami, manometrami. wykonanie izolacji termicznej rozdzielacza i instalacji c.o., 2) instalacja kanalizacji sanitarnej, 3) instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, 4) armatura sanitarna, 5) drenaż opaskowy, odprowadzenie wody deszczowej z tarasów oraz z studzienek doświetlaczy, 6) instalacje wentylacji i rekuperacji; montaż central wentylacyjnych wraz z kanałami, automatyką, 7) instalacje klimatyzacji; Montaż central klimatyzacyjnych wraz z klimatyzatorami, automatyką. 5. Roboty elektryczne i teletechniczne w tym między innymi: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje odgromowe, 3) instalacje LAN/TEL, 4) instalacje monitoringu, 5) instalacje kontroli dostępu, 6) instalacje systemu SSP, 7) instalacje alarmowe, 8) badania pomiary i sprawdzenia. 6. Roboty elewacyjne: 1) renowacja elewacji; skucie i odtworzenie tynków, uszkodzonych gzymsów i sztukaterii, 2) odtworzenie struktury elewacji z malowaniem, 3) parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej, 4) cokół - tynk mozaikowy, 5) wymiana obróbek blacharskich. 7. Roboty dekarskie: 1) przełożenie pokrycia dachowego - demontaż istniejącej dachówki i ponowne ułożenie, 2) wymiana obróbek blacharskich i orynnowania, 3) wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych. 8. Zagospodarowanie terenu: 1) ułożenie kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, 2) wymiana istniejącego ogrodzenia z furtką na panelowe, 3) montaż bramy przesuwnej wraz z fundamentem i mechanizmem, 4) plantowanie terenu, obsianie trawą. 9. Dostawy: 1) dostawa schodołazu dla osób niepełnosprawnych wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu obsługi. Warunki prowadzenia robót 1. Wykonawca powinien przestrzegać warunków prowadzenia robót zawartych w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 2) założeniach do technologii wykonania robót zawartych w opisie technicznym do dokumentacji projektowej. Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano - montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie objętym realizacją zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: 1. dozór budowy, 2. zagospodarowanie placu budowy, 3. utrudnienia związane z realizacją zadania, 4. prace dodatkowe. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę robót. Wykonawca we własnym zakresie zamontuje tymczasowe urządzenia pomiarowe na dostawę wody, i energii elektrycznej dla placu budowy, w oparciu o które będą dokonywane rozliczenia według stawek gestorów sieci. Koszt mediów, od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy do dnia odbioru końcowego (bez zastrzeżeń) robót ponosi Wykonawca. Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu robót. Wykonawca zobowiązany jest: 1. zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budynku i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne dla obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 2. zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku oraz zamieszkujących w sąsiedztwie budowy, 3. ogrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich poprzez ogrodzenie, oznakowanie, 4. sporządzić dokumentację powykonawczą w układzie branżowym w 3 egzemplarzach, 5. zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem 6. utrzymywać w należytym porządku i czystości użytkowane drogi komunikacyjne 7. przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu 8. prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż. oraz utrzymywać plac w należytym porządku. Koszty wynikające z w/w zobowiązań należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wszelkie protokoły rozruchowe instalacji i urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 7 dni przed odbiorem końcowym. Przed użyciem i wbudowaniem materiałów budowlanych w celu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi atesty lub świadectwa(np. Instytutu Techniki Budowlanej) oraz deklarację zgodności dopuszczające ich stosowanie. UWAGI: Działka objęta jest ochroną konserwatorską. Obiekt wg. MPZP należy do kategorii ochrony zabytków klasa " A". Projekt przebudowy obejmuje wnętrze budynku i nie wychodzi poza obrysy murów, nie zmienia sposobu użytkowania. Nie narusza istniejącego zagospodarowania terenu. Rozwiązania projektowe zostały skonsultowane z Biurem Miejskiego Konserwatora zabytków w Gdyni, ul. 10 Lutego. W październiku 2016 roku obiekt uległ zalaniu, w związku z tym w budynku wykonano część prac rozbiórkowych i zabezpieczających. Przed rozpoczęciem dalszych prac rozbiórkowych należy zachować szczególną ostrożność, a elementy zagrożone podstemplować i zabezpieczyć. W trakcie realizacji zadania, w godzinach pracy, w których wykonywane są roboty i wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zapewnić osuszanie obiektu za pomocą osuszaczy. Obecnie budynek jest nieogrzewany, posiada niesprawną instalację elektryczną. Na czas budowy Wykonawca powinien zapewnić podłączenie rozdzielnicy tymczasowej lub korzystać z agregatu prądotwórczego. Obowiązek zapewnienia i podłączenia rozdzielnicy tymczasowej i agregatu prądotwórczego obciąża wykonawcę. Wszystkie materiały budowlane, przed wbudowaniem powinny zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie rusztowania, podesty robocze oraz inne elementy zabezpieczające teren budowy powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające do użytku. Szczegółowy zakres robót określa: - przedmiar robót z wyłączeniem pkt 15 tabeli wartości elementów scalonych pn. "Wyposażenie pomieszczeń w meble" (załącznik nr 8 do SIWZ), - dokumentacja projektowa z wyłączeniem części i zapisów dotyczących wyposażenia w meble (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót STWiOR (załącznik nr 10 do SIWZ). 3.17. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z wykonywaniem robót określonych w dokumentacji projektowej i STWiOR, dla których jest konieczna obecność osoby je wykonującej na terenie budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm. ). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na terenie budowy bez zatrudnienia na umowę o pracę u wykonawcy i podwykonawców robót. Wymaganie nie dotyczy kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych oraz kierownika robót sanitarnych.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262690-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm)- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.