Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Kościelisko: Wykonanie remontu ul. Nędzy-Kubińca w Kościelisku, Gmina Kościelisko
w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala poprzez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólna nazwą Góral-Ski
Numer ogłoszenia: 64478 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu ul. Nędzy-Kubińca w Kościelisku, Gmina Kościelisko w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala poprzez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólna nazwą Góral-Ski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu ul. Nędzy-Kubińca w Kościelisku, Gmina Kościelisko w ramach projektu Wzmocnienie turystyczne Podhala poprzez remont i modernizację spójnej sieci dróg regionalnych Powiatu Tatrzańskiego pod wspólną nazwą Góral-Ski. Zakres zamówienia: - ułożenie krawężników, - wykonanie odwodnienia drogi, - wykonanie nawierzchni drogi, - profilowanie zjazdów i skarp, - oznakowanie drogi, - roboty pomiarowe. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 0/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia,nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pełnomocnictwo do odpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca tj.: - koparka, - malowarka do poziomego znakowania dróg (samobieżna), - piła do cięcia kostki - rozkładarka mas bitumicznych 3,5 m, - równiarka samojezdna, - samochód dostawczy do 0,9 t, - samochód samowyładowawczy do min. 10 t, - samochód samowyładowawczy do min. 5 t, - samochód skrzyniowy do min. 10 t, - samochód skrzyniowy do min. 5 t, - ubijak spalinowy 200 kg, - walec statyczny samojezdny do min. 10 t, - walec statyczny samojezdny do min. 15 t, - walec statyczny samojezdny ogumiony, - wibrator powierzchniowy do 225 kg, - żuraw samochodowy 4 t. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca w wykazie wskazał narzędzia i urządzenia udostępnione od innych podmiotów. 8) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: - osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie: drogi gminne - lokalne, dojazdowe, wewnętrzne. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje branży drogowej wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko właściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla specjalności drogowej (zgodnie z §29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U nr 83 poz. 578 z 2006 roku). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 9) oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 10) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko
34-511 Kościelisko ul. Strzekców Podhalańskich 44
pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko 34-511 Kościelisko ul. Strzekców Podhalańskich 44 pokój nr 7 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja bedzie finansowana z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącego placu zabaw przynależnego do Puckiego Klubu Malucha
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Budowa dróg gminnych nr 083335C ul. Tatarakowa oraz nr 083335C ul. Spacerowa wraz z budową kanalizacji deszczowej w mieście Brodnica
- Roboty budowlane - Leśnictwo Janowice Wielki, Nadleśnictwo Śnieżka
- Budowa ulicy Szkolnej w miejscowości Robakowo (etap I - od ulicy Wiejskiej do ulicy Stachowskiej)
- budowa ul. Bryzy i ul. Romaszewskiego w Tarnowie Podgórnym
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.