Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Warszawa: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 64476 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminala wideokonferencyjnego (kpl. 1) 2 Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dalmierza laserowego (szt. 1), drukarek (szt. 4), elementów toru robota Maze Solving Robot - AIRAT 2 (szt. 5), komputerów stacjonarnych (szt. 31) komputerów przenośnych (szt. 8), monitorów LCD (szt. 28), niszczarki dokumentów (szt. 1), skanera (szt. 1), platformy mobilnej mini robota edukacyjnego (szt. 12), projektorów multimedialnych (szt. 7), przełączników (szt. 2), routera (szt. 1), skanera banknotów (szt. 1), sejfu meblowego (szt. 1), UPS (szt. 2). 3 Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego podajnika do kserokopiarki KONICA MINOLTA (szt. 1), kamery IP (szt. 1), czepca do lampy diodowej czołowej (szt. 1), dysku sieciowego 1GB (szt. 1), dysków twardych wewnętrznych 2,5 (szt. 11) i wewnętrznych 3,5 (szt. 4), dysków twardych 320 GB (szt. 10), filtra rozpraszającego światło podczerwieni (szt. 1), fitra rozdzielającego wiązkę podczerwieni (szt. 2), kabla zasilającego (szt. 1), klawiatur komputerowych (szt. 5), listw zasilających (szt. 10), nagrywarki DVD (Szt. 1), luster podczerwieni (szt. 2), mini kamery płytkowej bez obudowy(szt. 1), mini kamer płytkowych z obudową (szt. 2), myszek komputerowych (szt. 2), obiektywu zmienno ogniskowego (szt. 1), obudów do dysków 2,5 (szt. 11), pamięci przenośnych (szt. 21), port replikatora (szt. 1), przedłużacza 5m (szt. 1), podstawy pod kserokopiarkę (szt. 1), rozdzielacza sygnału wideo (szt. 1), wysokiej jakości kamery IP (szt. 1), torby do notebooka (szt. 1), kabli USB (szt. 10). 4 Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek DELL (szt. 4), do drukarek HP (szt. 8), zestawu tonerów do drukarki SAMSUNG (kpl. 1), zestawu tonerów do drukarki HP (kpl. 1), zestawu tonerów do kserokopiarki KONICA MINOLTA (kpl. 1).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1, 44.51.00.00-8, 30.23.21.10-8, 38.00.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.31.00-8, 30.23.12.00-4, 20.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 38.65.21.00-1, 33.26.20.00-4, 30.12.40.00-4, 30.23.72.00-1, 30.23.31.71-0, 30.23.72.00-1, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego umową sprzętu komputerowego i biurowego, części i akcesoriów komputerowych i sieciowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, 01-476 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 11A, Dom Studencki Nr 3, pokój Nr 4 (wejście od ulicy Kocjana) od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-13:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 z terminem doręczenia do dnia 18.03.2010r. do godz. 10:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa terminala telekonferencyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminala wideokonferencyjnego (kpl. 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dalmierza laserowego (szt. 1), drukarek (szt. 4), elementów toru robota Maze Solving Robot - AIRAT 2 (szt. 5), komputerów stacjonarnych (szt. 31) komputerów przenośnych (szt. 8), monitorów LCD (szt. 28), niszczarki dokumentów (szt. 1), skanera (szt. 1), platformy mobilnej mini robota edukacyjnego (szt. 12), projektorów multimedialnych (szt. 7), przełączników (szt. 2), routera (szt. 1), skanera banknotów (szt. 1), sejfu meblowego (szt. 1), UPS (szt. 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 44.51.00.00-8, 38.00.00.00-5, 30.21.31.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.12.50-4, 30.19.14.00-8, 38.65.21.00-1, 30.23.20.00-4, 32.42.00.00-3, 38.52.00.00-6, 44.42.17.00-4, 33.26.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesoriów komputerowych i sieciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego podajnika do kserokopiarki KONICA MINOLTA (szt. 1), kamery IP (szt. 1), czepca do lampy diodowej czołowej (szt. 1), dysku sieciowego 1GB (szt. 1), dysków twardych wewnętrznych 2,5 (szt. 11) i wewnętrznych 3,5 (szt. 4), dysków twardych 320 GB (szt. 10), filtra rozpraszającego światło podczerwieni (szt. 1), fitra rozdzielającego wiązkę podczerwieni (szt. 2), kabla zasilającego (szt. 1), klawiatur komputerowych (szt. 5), listw zasilających (szt. 10), nagrywarki DVD (Szt. 1), luster podczerwieni (szt. 2), mini kamery płytkowej bez obudowy(szt. 1), mini kamer płytkowych z obudową (szt. 2), myszek komputerowych (szt. 2), obiektywu zmienno ogniskowego (szt. 1), obudów do dysków 2,5 (szt. 11), pamięci przenośnych (szt. 21), port replikatora (szt. 1), przedłużacza 5m (szt. 1), podstawy pod kserokopiarkę (szt. 1), rozdzielacza sygnału wideo (szt. 1), wysokiej jakości kamery IP (szt. 1), torby do notebooka (szt. 1), kabli USB (szt. 10).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.23.72.00-1, 38.00.00.00-5, 30.23.31.71-0, 30.20.00.00-1, 31.68.10.00-3, 30.23.72.00-1, 30.23.21.20-1, 38.65.00.00-6, 38.65.21.00-1, 30.12.40.00-4, 30.21.70.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek DELL (szt. 4), do drukarek HP (szt. 8), zestawu tonerów do drukarki SAMSUNG (kpl. 1), zestawu tonerów do drukarki HP (kpl. 1), zestawu tonerów do kserokopiarki KONICA MINOLTA (kpl. 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do cyfrowej reprodukcji i digitalizacji materiałów fotograficznych.
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- "Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"- powt.
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Wdrożenie systemu backupu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





