To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Warszawa: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 130800 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64476 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminala wideokonferencyjnego (kpl. 1) 2 Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dalmierza laserowego (szt. 1), drukarek (szt. 4), elementów toru robota Maze Solving Robot - AIRAT 2 (szt. 5), komputerów stacjonarnych (szt. 31) komputerów przenośnych (szt. 8), monitorów LCD (szt. 28), niszczarki dokumentów (szt. 1), skanera (szt. 1), platformy mobilnej mini robota edukacyjnego (szt. 12), projektorów multimedialnych (szt. 7), przełączników (szt. 2), routera (szt. 1), skanera banknotów (szt. 1), sejfu meblowego (szt. 1), UPS (szt. 2). 3 Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego podajnika do kserokopiarki KONICA MINOLTA (szt. 1), kamery IP (szt. 1), czepca do lampy diodowej czołowej (szt. 1), dysku sieciowego 1GB (szt. 1), dysków twardych wewnętrznych 2,5 (szt. 11) i wewnętrznych 3,5 (szt. 4), dysków twardych 320 GB (szt. 10), filtra rozpraszającego światło podczerwieni (szt. 1), fitra rozdzielającego wiązkę podczerwieni (szt. 2), kabla zasilającego (szt. 1), klawiatur komputerowych (szt. 5), listw zasilających (szt. 10), nagrywarki DVD (Szt. 1), luster podczerwieni (szt. 2), mini kamery płytkowej bez obudowy(szt. 1), mini kamer płytkowych z obudową (szt. 2), myszek komputerowych (szt. 2), obiektywu zmienno ogniskowego (szt. 1), obudów do dysków 2,5 (szt. 11), pamięci przenośnych (szt. 21), port replikatora (szt. 1), przedłużacza 5m (szt. 1), podstawy pod kserokopiarkę (szt. 1), rozdzielacza sygnału wideo (szt. 1), wysokiej jakości kamery IP (szt. 1), torby do notebooka (szt. 1), kabli USB (szt. 10). 4 Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek DELL (szt. 4), do drukarek HP (szt. 8), zestawu tonerów do drukarki SAMSUNG (kpl. 1), zestawu tonerów do drukarki HP (kpl. 1), zestawu tonerów do kserokopiarki KONICA MINOLTA (kpl. 1)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 44.51.00.00 - Narzędzia 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 31.21.31.00 - Rozdzielnie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.12.00 - Konsole 38.65.21.00 - Projektory 33.26.20.00 - 33.26.20.00 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa terminala telekonferencyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MCX Telecom Sp. z o.o., ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110700,00
Oferta z najniższą ceną: 110700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTBIT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 21, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184290,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149006,00
Oferta z najniższą ceną: 136566,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232744,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa części i akcesoriów komputerowych i sieciowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTBIT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 21, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43262,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42402,00
Oferta z najniższą ceną: 42402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44079,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9694,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6531,65
Oferta z najniższą ceną: 6531,65 / Oferta z najwyższą ceną: 8460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa akcesoriów komputerowych w podziale na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: miernik poziomu głośności/decybelomierz, dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Dostawa odczynników laboratoryjnych oraz sprzętu do systemu MALDI Biotyper będącego własnością IGiChP
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych realizowana w ramach projektu Nr 101078903 "Wzmocnienie zdolności operacyjnych laboratoriów Krajowej Administracji Skarbowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.