eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Warszawa: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Numer ogłoszenia: 130800 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64476 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TERMINALA TELEKOFERENCYJNEGO, SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I BIUROWEGO, CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH I SIECIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa terminala wideokonferencyjnego (kpl. 1) 2 Zadanie Nr 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa dalmierza laserowego (szt. 1), drukarek (szt. 4), elementów toru robota Maze Solving Robot - AIRAT 2 (szt. 5), komputerów stacjonarnych (szt. 31) komputerów przenośnych (szt. 8), monitorów LCD (szt. 28), niszczarki dokumentów (szt. 1), skanera (szt. 1), platformy mobilnej mini robota edukacyjnego (szt. 12), projektorów multimedialnych (szt. 7), przełączników (szt. 2), routera (szt. 1), skanera banknotów (szt. 1), sejfu meblowego (szt. 1), UPS (szt. 2). 3 Zadanie Nr 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego podajnika do kserokopiarki KONICA MINOLTA (szt. 1), kamery IP (szt. 1), czepca do lampy diodowej czołowej (szt. 1), dysku sieciowego 1GB (szt. 1), dysków twardych wewnętrznych 2,5 (szt. 11) i wewnętrznych 3,5 (szt. 4), dysków twardych 320 GB (szt. 10), filtra rozpraszającego światło podczerwieni (szt. 1), fitra rozdzielającego wiązkę podczerwieni (szt. 2), kabla zasilającego (szt. 1), klawiatur komputerowych (szt. 5), listw zasilających (szt. 10), nagrywarki DVD (Szt. 1), luster podczerwieni (szt. 2), mini kamery płytkowej bez obudowy(szt. 1), mini kamer płytkowych z obudową (szt. 2), myszek komputerowych (szt. 2), obiektywu zmienno ogniskowego (szt. 1), obudów do dysków 2,5 (szt. 11), pamięci przenośnych (szt. 21), port replikatora (szt. 1), przedłużacza 5m (szt. 1), podstawy pod kserokopiarkę (szt. 1), rozdzielacza sygnału wideo (szt. 1), wysokiej jakości kamery IP (szt. 1), torby do notebooka (szt. 1), kabli USB (szt. 10). 4 Zadanie Nr 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek DELL (szt. 4), do drukarek HP (szt. 8), zestawu tonerów do drukarki SAMSUNG (kpl. 1), zestawu tonerów do drukarki HP (kpl. 1), zestawu tonerów do kserokopiarki KONICA MINOLTA (kpl. 1)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 44.51.00.00 - Narzędzia 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 31.21.31.00 - Rozdzielnie 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.12.00 - Konsole 38.65.21.00 - Projektory 33.26.20.00 - 33.26.20.00 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa terminala telekonferencyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MCX Telecom Sp. z o.o., ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 110700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTBIT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 21, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149006,00

  • Oferta z najniższą ceną: 136566,00 / Oferta z najwyższą ceną: 232744,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa części i akcesoriów komputerowych i sieciowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTBIT Sp. z o.o., ul. Kościuszki 21, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44079,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9694,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6531,65

  • Oferta z najniższą ceną: 6531,65 / Oferta z najwyższą ceną: 8460,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.