Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Kołobrzeg: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW: KOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH I OBRZEŻY, SUKCESYWNIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO DNIA 31.12.2010 R.
Numer ogłoszenia: 6441 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. , ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3533230, faks 094 3533251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW: KOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW DROGOWYCH I OBRZEŻY, SUKCESYWNIE OD DNIA PODPISANIA UMOWY DO DNIA 31.12.2010 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników, sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010 r., w ilości: 1. Kostka betonowa 20x10x6 - w szacunkowej ilości 5000 m2 2. Kostka betonowa 20x10x8 - w szacunkowej ilości 3000 m2 3. Krawężnik drogowy 100x30x15 - w szacunkowej ilości 2300 mb 4. Obrzeże 100x20x6 - w szacunkowej ilości 3000 mb 5. Obrzeże 100x30x8 - w szacunkowej ilości 2000 mb. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadani uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Szczegółowo opisane w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1); 3. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym (załącznik nr 2); 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3); 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 4); 6. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 8. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 5; oraz pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp.z o.o.
78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60,
pokój nr 203 (Biuro Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp.z o.o. 78-100 Kołobrzeg, ul. 6 Dywizji Piechoty 60, pokój nr 302 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
- Dostawa i montaż mroźni do punktu żywienia w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Powiększenie bazy magazynowej OLiOC w Gminie Łyse i zakup nowego wyposażenia
- "Zakup z dostawą i rozładunkiem barier betonowych BPPS-1 dwustronnych malowanych"
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem: kostki brukowej betonowej, krawężników drogowych betonowych, obrzeży betonowych, koryt drogowych"
- Budowa grobowców wraz z dostawą dekli
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





